Zawgyi
ျခံထဲမွခံုတန္းေလးေပၚတြင္ ေဒၚပပကထိုင္ေနကာ ျမက္ခင္းျပင္ေပၚတြင္ေတာ့ အာကာသည္ ေခါင္းငံုကာဒူးေထာက္လ်က္ထိုင္ေနေလ၏။
"သား... "
"............"
"သား မာမီးကိုၾကည့္စမ္း"
တျဖည္းျဖည္းဦးေမာ့လာတဲ့ တူျဖစ္သူကိုၾကည့္ရင္း ေဒၚပပ စိတ္လိုလက္ရၾကည္သာစြာ ျပံဳးျပလိုက္တယ္။
"သားရယ္ အဲ့လိုမ်က္ႏွာႀကီးနဲ႔မေနစမ္းနဲ႔။ သားနဲ႔မလိုက္ဘူး။ ရယ္ပါ...ျပံဳးပါ။ ဘယ္လိုအေၾကာင္းနဲ႔မွ အျပံဳးမပ်က္ေစနဲ႔ သားရဲ႕။ တေလာကလံုးကသားကို ဝိုင္းလက္ညိဳးထိုးေနရင္ေတာင္ မာမီးကသားေ႐ွ႕က မားမားမတ္မတ္ရပ္တည္ေပးမွာ။ မာမီးကိုသာ ေစာေစာကေျပာျပခဲ့ရင္ သားတစ္ေယာက္ထဲ ေလ်ာက္ေတြးၿပီးပူေနစရာမလိုေလာက္ဘူး"
"သား ေၾကက္ခဲ့တာ။ မာမီး သားကိုရြံသြားမွာ၊ မုန္းသြားမွာကို.... အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေျပာမထြက္ခဲ့ဘူး"
အို... သားရယ္ မာမီး သားအေပၚ မိခင္တစ္ေယာက္လိုတာဝန္ေက်တယ္ထင္ခဲ့တာ အလြဲႀကီးလြဲေနပါေရာလားကြယ္။ မာမီး သားကိုဘယ္လိုေတာင္းပန္သင့္လဲ.... မာမီး သားစိတ္ကိုမဖတ္ႏိုင္ခဲ့ဘူး။ သားအတြက္ထိတ္လန္႔တုန္လႈပ္ဖို႔ေကာင္းၿပီး မေသခ်ာမေရရာတဲ့ ဝိုးတဝါးခံစားခ်က္ေတြကို ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ခ်ိန္မွာ သူစိမ္းတစ္ေယာက္ေလာက္ေတာင္ မာမီးအသံုးမက်ခဲ့ပါလား။
"ဒီမွာၾကည့္စမ္းသား..... မာမီးကဘာေၾကာင့္ သားကိုရြံမုန္းရမွာလဲ။ မာမီး သားကို သိပ္ခ်စ္တာသိတယ္မို႔လား... ဘယ္လိုအေၾကာင္းမ်ိဳးနဲ႔မွ ရြံမုန္းသြားတယ္ဆိုတာ ႐ွိလာမွာမဟုတ္ဘူး။ မွတ္ထားေနာ္... အဲ့တာေၾကာင့္ မာမီးကို သားဘာမဆိုရင္ဖြင့္တိုင္ပင္ပါ ဟုတ္ၿပီလား"
"တကယ္ပဲ မာမီး ဘယ္လိုမွမခံစားရဘူးလား။ သားက gay တစ္ေယာက္ဆိုတာေတာင္"
ေမာ့ၾကည့္ရင္းေျပာလာတဲ့ တူျဖစ္သူ၏ဆံပင္မ်ားကို ပြတ္သပ္ေပးကာ ျပံဳးလိုက္သည္။
"ဘယ္လိုမွမခံစားရဘူးေျပာရင္ မာမီးညာတာေပါ့သားရယ္။ မာမီးေမ်ွာ္လင့္ၿပီး စိတ္ကူးယဥ္ထားတဲ့ သားဘဝေလးနဲ႔က တျခားစီျဖစ္ေနခဲ့တာကိုး သားရဲ႕။ နည္းနည္းေတာ့ဝမ္းနည္းမိတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ gay ဆိုေတာ့ေရာ ဘာျဖစ္လဲ။ သူတစ္ပါးသားသမီးကိုဖ်က္စီးေနတာမွမဟုတ္ဘဲ၊ သူမ်ားပစၥည္းခိုးေနတာလည္းမဟုတ္ဘူးေလ။ ဒီလိုျဖစ္ဖို့ ကံၾကမၼာဖန္လာတယ္လို႔ ပဲေတြးလိုက္တယ္။ အဓိကကေတာ့ မာမီးသားေလးစိတ္ခ်မ္းသာဖို႔ပဲ။ အဲ့တာေၾကာင့္ ဘာမွေလ်ာက္ေတြးပူမေနဘဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေန ဟုတ္ၿပီလား"
YOU ARE READING
အခ်စ္သို႔ ရံႈးနိမ့္ျခင္း (Completed)
Romance[Zawgyi] ကြၽန္ေတာ္မခ်စ္တတ္ဘူး ခြန္း..... အခ်စ္ခံခဲ့ရဖူးသလားဆိုတာလည္း ကြၽန္ေတာ္မသိဘူး..... [Unicode] ကျွန်တော်မချစ်တတ်ဘူး ခွန်း..... အချစ်ခံခဲ့ရဖူးသလားဆိုတာလည်း ကျွန်တော်မသိဘူး.....