Bolest.
Něco, co nám ukazuje jak jsme nedokonalí. Každého někdy něco bolí, každý je někdy nemocný, každý má někdy problémy. A to ať už fyzické nebo psychické.
Zároveň nám ale bolest také ukazuje to, jak skvělé a funkční naše tělo je. Ukazuje to to, že tělo nám umí dát vědět, když mu něco nesvědčí, nebo nedělá dobře. A to právě skrz bolest. A teď už jen záleží jestli je to dobře a nebo ne.
Existuje taky určitě nějaká ta "zdravá bolest", kdy nemusí bolest nutně znamenat, že je něco špatně, ale třeba, při cvičení se říká, že když tě to bolí, tak to funguje a ty se zlepšuješ. Takže v některých případech nám vlastně může ukazovat bolest i pravý opak.
...
Teď bych řekla spíše něco o bolesti psychické. Znáte všechny ty "dokonalé" celebrity, modelky, zpěváky a podobně? Ti pravděpodobně trpí psychickou bolestí více než Vy. Ikdyž to ne vždy dávají najevo, tak jejich byznys je pro psychiku určitě dost těžký. Neříkám to z vlastní zkušenosti, spíše je to můj názor a také něco málo, co jsem získala z YouTube videí, kde říkali právě Youtubeři /rky své příběhy s psychickými problémy a podobně.
Samozřejmě takovéto problémy můžete mít ikdyž nejste slavnou osobností. Lidé si jednoduše najdou něco, co by Vám mohli vytknout, nebo "zhejtit" a to pak ovlivní vaše mentální zdraví. Nejhorší je, že takové problémy nemají jen dospělí, ale často je mají právě děti, kdy si třeba "posměváčci" ani neuvědomují, že to co dělají je špatné.
,,Největším problém lidstva, jsou lidé."
Já osobně s nějakými většími mentálními problémy zkušenost nemám. Samozřejmě mívám takové ty občasné depky, jako asi každý. Ohledně psychického ubližování, nebo jak to mám nazvat, si myslím, že mě taky nějak moc nezasáhlo, tedy někdy mi něco úplně příjemný nebylo, ale vždycky jsem měla o koho se opřít, takže vše bylo zase v pořádku.
...
Co se týče zase té bolesti fyzické, musím říct, že často navazuje na bolest psychickou. A tím hlavně směřuji k sebepoškozování.
Spoustu lidí se sebepoškozovalo, nebo si dokonce vzalo život "jen kvůli lidem". Je občas neuvěřitelné, co všechno člověku může poplést mozek. Já opět zkušenosti se sebepoškozováním zkušenosti nemám a jsem za to ráda.,,Život je náš největší dar. Ale nefunguje to tak, že nejlepší je si ho VZÍT."
...
Pro dnešek už mám bolesti dost.
Děkuji za přečtení.
Vaše Felis
ČTEŠ
Rádoby dokonalá
RandomYou were born to be real, not to be perfect...Tento citát docela vystihuje to, čemu se chci věnovat v této knize. Místo toho, abych vám ukazovala, že jsem dokonalá, ikdyž nejsem, Vám zde chci ukázat své pravé já. - - - Přeji pěkné čtení, Felis.