9 kočičích životů
Minulou kapitolu jsem polemizovala nad dokonalostí nesmrtelnosti a došla jsem k závěru, že zase tak dokonalá není. Dneska bych se chtěla zamyslet zase nad něčím trochu jiným - nad existencí 9ti kočičích životů a také nad kočkami samotnými.
Říká se, že kočky mají 9 životů. Co je na tom pravdy? No, něco málo jsem si o tom přečetla na internetu a napíšu Vám zde nějaké mé nové poznatky.
Kočky jsou často hodně odvážné a nebojí se nebezpečí, sedí uprostřed cesty, dokud je skoro nepřejede auto, lezou po střechách, po parapetech, tváří se někdy odvážně i před některými psy. To je jeden z důvodů, proč se říká, že mají kočky více životů - do všeho se vrhají po hlavě, protože ví, že mají pár těch životů navíc. Často taky kočky přežijí něco, co bychom ani nečekali, že přežijí - možná si právě vyplýtvaly jeden z jejich životů.
A proč zrovna devět? Protože kočky jsou často spojovány s magií, čarodejnicemi, nebo prastarým egyptem. A devět je právě jedno z takzvaných "magických čísel". Proto devět.
Takže ano, na internetu můžete najít pár zajímavých teorií, proč mají kočky 9 životů. To byla jedna z nich. Teď bych už chtěla ale přejít k něčemu z mé hlavy.
---
Je 9 životů dokonalých?
9 kočičích životů je určitě zajímavé téma pro konverzaci. Sice to může být jen báchorka, ale stejně na tom něco je.
Jaké by bylo mít devět životů? Nebylo by to zajímavé? A přece jen by to bylo o něco kratší než při nesmrtelnosti. Měli by jste celkem 8 možností zemřít a přitom nezemřít. To je celkem výhodná nabídka. Mohli by jste například zkusit nějaké nebezpečné aktivity, na které by jste si normálně netroufli. Nebo by jste mohli mít nějaké nebezpečné povolání. Jako vojáci by jste se určitě hodili. Nebo kaskadéři. A nebo, pokud to tedy existuje - "zkoušeči bezpečnosti". To je ale jen zlomek toho, k čemu by se více životů hodilo. (Momentálně mě ale víc věcí nenapadá)
Museli by jste si ale pamatovat, že životů nemáte nekonečno. Máte jich "pouze" devět. A to by někdy mohlo nastat problémem.
Ale stejně si myslím, že je to právě na životě krásné, to, že je jen jeden. Sice opravdu devět by se hodilo, ale bylo by to lehce zvláštní. I když to je jen síla zvyku.
Popravdě nevím, jestli je dokonalé mít devět životů, ale to bych už asi nechala na každém, ať si to rozhodne sám.
...
Kočky a já
Kočky v mém životě hrají velkou roli.
1) Jsou to má nejoblíbenější zvířata.
2) Už jsem měla několik koček doma, a momentálně doma mám jednu velkou kočku a její dvě malá černá koťátka. Původně byly tři, ale to třetí, pro změnu bílo-černo-zrzavé kotě už šlo k novým majitelům.
3) Mám na kočky alergii. (Ale to raději nikomu neříkejte)
4) Zkuste si vyhledat na google obrázcích "felis". Ukážou se Vám dost pravděpodobně kočky. Proč? Latinsky totiž felis znamená kočka. (Někde jsem ale taky našla, že to znamená fotbal xD) To by tedy vysvětlovalo mou přezdívku.
5) No bohužel, už mě žádné další příčičiny nenapadají 😅....
,,Říká se, že pes je nejlepším přítelem člověka. Co ale udělá Váš nejlepší přítel, když zakopnete? Bude se smát a koukat na Vás, nebo se hned začne zajímat, jestli jste v pořádku? Tak kdo je potom nejlepším přítelem kočka nebo pes?"
...
Ano, vzala jsem si inspiraci, z takového meowmu - "nejlepší přítel vs přítel" nebo tak něco :D
...
Kočkopádně toto už je všechno pro dnešní catpitolu. (Už bych s tím měla asi přestat. Pokud Vás ale taky napadají nějaké "kočičí slovní hříčky" tak je napište do komentářů díky.)
Děkuji Vám za přečtení
A přeji pěkný zbytek dne
Vaše Felis 🐱
ČTEŠ
Rádoby dokonalá
RandomYou were born to be real, not to be perfect...Tento citát docela vystihuje to, čemu se chci věnovat v této knize. Místo toho, abych vám ukazovala, že jsem dokonalá, ikdyž nejsem, Vám zde chci ukázat své pravé já. - - - Přeji pěkné čtení, Felis.