10.

1 0 0
                                    

Moje (ne)dokonalé 10. narozeniny

Narozeninová oslava, to, co chcete aby bylo naprosto perfektní a dokonalé. Ale buďme upřímní. Málokdy se to povede.

No samozřejmě i já jsem chtěla mít svou oslavu narozenin dokonalou. Ještě k tomu, byly to kulatiny - tedy pokud jsem se nespletla a ve skutečnosti to bylo v jiný rok. To ale teď neřešme.

Pozvala jsem si spoustu kamarádů, protože to byla oslava právě s mými přáteli - oslavu s rodinou jsem měla v jiný den. Víte moje dnešní já by řeklo, že všechno bylo špatně už před oslavou, ale moje mladší já by si to určitě nemyslelo. Proč? Jen si vzpomenu na to, jak jsem vypadala a to mi stačí. Na sobě jsem měla tričko, co se mi vůbec nelíbí  - a mám mihotavou představu, že se mi nelíbilo moc ani v té době. Ale tím si nejsem jistá. K tomu jsem měla myslím riflové kraťasy. Tohle by se ještě dalo zkousnout, ale to, že jsem měla culík na stranu, který vypadal otřesně (A mamka mi to ještě říkala, ale já ji neposlouchala. Ale ani se nedivím, protože si myslím, že právě ona mu doporučila to tričko 😅.) a k tomu jsem se nalíčila takovým dětským make-upem ze supermarketu. Prostě "nádhera".

Ale krása je přece uvnitř a na vzhledu nezáleží ne? No to sice ano, ale stejně nejsem úplně nejvíc hrdá, jak jsem se v té době chovala. Ale o tom zase jindy.

Ale to, že jsem vypadala hrozně není jediný důvod, proč na tuto oslavu nerada vzpomínám. Pamatuju si totiž, že místo toho, abychom (my holky) byly venku s klukama a hrály třeba nějakou hru, tak jsme v mojem pokoji hrály flašku. No a moje mamka na mě kvůli toho byla naštvaná. Cítila jsem se pak blbě.

Ale to je na tom to nejhorší, ta oslava nebyla zase tak hrozná, jen moje nejvýraznější vzpomínky z ní jsou ty špatné. A to se mi tak stává často. Mezi spoustu mých vzpomínek patří hádky. A to není moc dobré.

Nebudu tu ale věšet hlavu. Raději si připomenu, co bylo na té oslavě hezké.

No, tak asi to, že potom jsme šly s holkama i ven a hráli jsme všichni vybíjenou. Nebo že jsme měli pizzu. A taky jsme zpívali karaoke :D

No nebyla to zase tak moc špatná oslava, ale stejně se z ní ráda poučím. Tedy už jsem se z ní poučila. Myslím, že to byla moje poslední oslava s kamarády (prozatím).

Hlavně si myslím, že jen nebyl nejlepší nápad pozvat všechny. Lepší jsou pro mě asi menší oslavy.

...

Tak vidíte, nedokonalé oslavy jsou prostě běžné. Tak pokud se Vám někdy nějaká oslava nepovede, nezoufejte.

...

,,Vše zlé je pro něco dobré."

(Nepamatuji si autora)


...


,,Lidé se rychle mění. Proto by se měl člověk soudit hlavně podle současnosti, ne minulosti."

...

Děkuji za přečtení
Vaše Felis
🎁🎂🎁

Rádoby dokonaláKde žijí příběhy. Začni objevovat