Hermiona se mění
- Z pohledu Hermiony -
Nechtěla jsem aby odešel! Nic se mi nestalo, tak proč by měl! Proto jsem mu nabídla tuhle příležitost. Ať půjde se mnou.
Vydali jsme se k tomu starému a strašidelnému domu.
,, Ty se nebojíš?'' Navázal konverzaci. Podívala jsem se na něj s ďábelskou jiskrou v oku. Okamžitě pochopil a usmál se. ,, aha, takže naše šprtka Hermiona se stala zbrusu novou špatnou dívkou? Potvora?''
,, To si piš!'' Odpověděla jsem mu.
,, Nemám pero ani papír!'' Poznamenal s úsměvem na tváři. Uchechtla jsem se.
,, Tak to máš smůlu!''
Bylo chladno, ale to nás nemohlo zastavit. Jakmile jsme stáli před dveřmi, přemohl mě pocit nutkání otevřít ty dveře. Udělala jsem to.
,, Hermiono, co to děláš?'' Divil se Draco. ,, Co se to s tebou stalo? Jsi jako vyměněná!''
,, Ne, jen zvědavá'' místnost byla temná a nebylo nic slyšet.
,, Půjdeme tam?!'' Otázal se Draco trochu se strachem v hlasu.
,, Já jo...''
,, Hermiono, asi ses zbláznila. Pane bože co jsem ti to dělal!''
,, Draco pšt! Nic!''
,, To vidím!''
- Z pohledu Draca -
Já jsem ji normálně přeměnil na rebelku! Tohle by normální Hermiona neudělala! Ale ... musím uznat, že takhle se mi líbí víc! Odvážná, drzá a drsná!
,Vstoupila dovnitř a jelikož jsem ji nechtěl znova něco udělat, tak jsem šel sní. Co kdyby tam bylo náhodou nějaké monstrum.
,, Draco?'' Divila se s pobavením ve tváři.
,, No co! Nenechám tě tam jít samotnou. Co kdyby!''
,, Umím kouzlit!''
,, To já t- ...to mě nenapadlo! Ale to je jedno! Prostě půjdu s tebou a ty mi nic rozmlouvat nebudeš. Jasný?!'' Dala si ruku k čelu jako voják a odpověděla.
,, Jasný šéfe!'' Tak takhle se mi fakt líbí!
Všude byla tma. Pod nohama nám skřípala podlaha a musím uznat, bylo to vskutku strašidelný! Ale musím to vydržet! Kvůli Hermioně!
,, Draco! Vidím, jak jsi celý zpocený! Že máš strach?! Hele! Mazej ven, než se tady skolíš!''
,, Děláš si srandu? Ani náhodou!''
,, Fajn ty drsňáku. Tak pojď...'' Před náma se tyčili schody. Samozřejmě se po nich Hermiona musela vydat.
,, Tam nahoru?!''
,, Ne... představ si, že jdu dolu!''
,, To by bylo lepší, kdyby tady byly nějaké schody dolu!''
,, Jenže nejsou, tak pojď'' Doběhl jsem ji.,, Počkej a buď potichu. Připrav si hůlku. Něco slyším!''
Skvělý! Teď nás zatáhla do průšvihu. Neměl jsem to být já, kdo nás zavede do nějaké špatnosti? Ano!
Vytáhli jsme si hůlku. Měla pravdu. Z jiné místnosti se ozývali podivné hlasy.
,, Siriusi!'' Promluvil známý hlas.
,, NE! Je tady! Najdu ho!'' To byl jistě ten uprchlík! Sirius Black! Známý masový vrah!
,, To je-''
,, Pšt!'' Odsekla mě Hermiona. ,, Musíme odejít! Okamřitě. Slyšeli nás.'' Rozběhli jsme se a měla zase pravdu. Jakmile jsme se otočili, dveře se odevřeli a ti muži nás chtěli dohonit. Nepovedlo se! Utelki jsme!
Hermiona se začala smát.
,, Čemu se směješ?''
,, Zábava nemyslíš?''
,, Tobě to přišlo zábavné? No podívejme, naše Hermiona se opravdu stala potvorou!''
,, Ano připadalo. porušovat pravidla... specialita!'' Začal jsem se smát sní.
,, Půjdeme?''
,, Jasně!'' Přistoupila ke mě a vzala mě za ruku. Dost mě to překvapilo.
,, Tak jdem!'' A vyrazili jsme.
,
ČTEŠ
Harry Potter - Draco Malfoy and his true love (CZ)
FanfictionVe třetím ročníku v Bradavicích se mezi Dracem a Hermionou něco stane. Láska? Proč si to Draco nedokáže přiznat. Netuší... AŽ tedy, kdy Hermioně půjde o život si to připustí