- Z pohledu Draca -
Večer jsem pořád musel v posteli přemíšlet o tom, co jsem to vlastně udělal venku před lesem. Políbil jsem jí? Jako fakt? Jsem snad blázen? Ano, pořád to řeším.
,, Draco?!'' Někdo vstoupil do chlapecké ložnice ve zmijozelské koleji. Napřed mě napadla Hermiona, ale to musela být blbost. Když jsem se tam podíval stála tam Pansy. Ježiši!
,, Co chceš! Musíš mě vyrušovat?!!''
,, Od čeho vyrušovat prosím tě?!''
,, Z toho překrásného klidu, který jsem doteď měl!''
,, Aha, ano musím, protože ti potřebuju něco říct.'' Hlavně aby to nebylo moc dlouhý. Nemám na tebe náladu. Říkal jsem si v duchu. Pansy si sedla naprosti mě na vedlejší postel.
,, Je to trošku trapné a navíc ti to říkám teď. Měla jsem ti to říct dříve...!''
,, Tak už se vymáčkni!'' Odbyl jsem ji. Chtěl jsem jí mít z krku. Někdy dokáže být tak otravná, že by se ten člověk, který jí poslouchá nejraději zabil!
,, Jasně! Víš... Miluju tě!'' V tu ránu, když to řekla jsem si sedl a díval se na ni vyděšeným pohledem.
,, Cože?!''
,, Ano Draco! Už nějakou dobu tě miluju... Muselo to jít ven... Chci se zeptat. Cítíš něco ty ke mě?'' Nesměl jsem jí naštvat! To by dopadlo. Byla by ze mě mrtvola. Když jí totiž někdo naštve, řve a mlátí toho druhého... To nechci zažít. Co jsem měl tedy říct?
,, Já tě taky miluju?'' Řekl jsem to potichu.
,, Opravdu?!! To je neuvěřitelný...'' Objala mě. Fuj! Jak jen to bylo nepříjemný a hrozně smrděla. Teď bych dal cokoliv za to, aby mě obejmula Hermiona!
- Z pohledu Hermiony -
Další den po tom, co mi Draco musel říct pravdu jsem šla na snídani. Harry a Ron už tam byly. Ládovali se, jako kdyby nikdy nejedli.
,, Pane bože! Proč se tak cpete? Jeden rychlejší než ten druhý!''
,, hjařeme hšu, Kžo bčude řichlejčí!''
,, Aha... fakt ti rozumím Rone!'' Podívala jsem se na Draca. už taky seděl a snídal, ale měl nějakou skleslou náladu. Pansy ta namyšlená nána seděla vedle něho a radovala se. Ostatní ze zmijozelu taky.
,, Už to víš?!'' Giny viděla můj výraz.
,, Co?''
,, Pansy a Malfoy spolu chodí!''
,, Cože?!''
,, Divný co?!'' Divila jsem se. Draco miluje Pansy? V duchu jsem si je představila za dvacet let. Musela jsem se zasmát. Otravná ženská po boku nabručeného Draca, který by raději umřel než žil s takovou holkou.
Pansy si všimla, že tam koukám. Vstala a namyšleně mířila ke mě.
,, Jak vidím, slyšela jsi o mě a Dracovi.''
,, Ano!''
,, V tom případě nechápu, proč se k našemu stolu díváš!'' Celý sál ztichl. Všichni nás poslouchali. Draco se díval na náš rozhovor. Nic jsem neřekla. ,, No to mi neříkej! Ty závidíš!''
,, Cože!?'' Vyhrkla jsem zároveń s Dracem. Dost mě to překvapilo, že to řekl taky.
,, Ale ano! Ty si do něj zabouchnutá! No Grangerová! Tak napřed balíš tady Weasleyáče pak Pottera a pak Draca? No jasně... taková malá děvka!'' Zmijozelští se smáli. Harry a Ron vstali. Já nemohla... Utíkala jsem do sovince, kam nikdo moc nechodil, protože to byla nejvyšší věž a nikdo nechtěl chodit ty schody.
ČTEŠ
Harry Potter - Draco Malfoy and his true love (CZ)
FanficVe třetím ročníku v Bradavicích se mezi Dracem a Hermionou něco stane. Láska? Proč si to Draco nedokáže přiznat. Netuší... AŽ tedy, kdy Hermioně půjde o život si to připustí