Obrana proti černé magii
- Z pohledu Hermiony -
Hned Ráno jsem vyrazila na první hodinu, která měla být s novým profesorem Lupinem. Obrana proti černé magii.
Byla jsem tam jako první. Nevadilo mě to. Aspoň víc času na zkoušení kouzel, které jsem se naučila přes prázdniny. Po chvíli přišel Harry a Ron a zanedlouho i Crabbe, Goyl a Draco. Podíval se na mě a očividně si vzpoměl na ten včerejšek, protože hned jakmile se naše oči střetli , tak uhnul pohledem.
,, Tak, dneska si vyberu několik párů, kteří mi ukážou , jak dokážou kouzlit.'' Pověděl nám profesor Lupin ze začátku hodiny. ,, Co třeba vy slečno Grangerová a...vy pane Malfoy?'' Ale ne! proč zrovna on? Nechtěla jsem sním soupeřit!
,, Pane? Nemůžete vybrat jiného soupeře?'' Poprosila jsem.
,, Jen pojďte...'' Vstala jsem a předstoupila před třídu, kde už bylo připravené místo. Draco taky neochotně předstoupil a vytáhl hůlku.
Netvářil se na mě ale zle nebo nějak škodolibě, nýbrž mu něco bylo líto. Pořád ten včerejšek?
,, Tak můžete začít.''
Napřáhla jsem ruku a čekala, jestli zaútočí. Nic. Očividně je řada na mě!
,,Espelliarmus!''
,,Locomotor mortis!'' Naše kouzla se střetla a tak se nikomu nic nestalo. Prostě se rozplynula a mi dále koukali na jeden druhého. Tentokrát zaútočil Draco.
,, Aquamenti!'' Tohle kouzlo jsem nečekala a tak se ze mě stala mokrá slepice.
,, Agh!'' Ze mě tekla voda jako vodpoád. Draco se smál! Nebyl to ten zlý smích, ale ten milý! To je ale jedno! To si nenechám líbit!
,, Pulírexo!'' Také to nečekal a díky jeho hlouposti mu z pusy šli mýdlové bublinky. Tentokrát jsem se smála já.!
,, Ble... Tak ty si ne mnou budeš hrát?!'' zeptal se mě bublinkově.
,, Jo.'' A usmála jsem se.
,,Avis!'' Zasmála jsem se ještě víc. On na mě posílá ptáky? Draco se taky zasmál a celá třída sním. Něco mě napadlo...
,, Enervate!'' Kouzlo pravdy. Teď se ho zeptám na co budu chtít a on mi odpoví pravdu. ,, Co si myslíš o Pansy ?!!
,, Je to namyšlená fiflena, která mě už dost leze krkem!'' Draco se sám divil, co to vlastně řekl. ,, Co si mi to udělala?!'' Zeptal se mě!
,, Co si myslíš o Brumbálovi!?!''
,, Starý blázen, který neví co dělá! Kvůli němu jsem se nechtěl vracet na tuhle odpornou školu! Přestaň stím!''
,, Ne ještě něco...Třeba... Co si myslíš o mě...'' Chvíli mlčel.
,, Tvoje vlasy překrásně voní a v poslední době se mi začínáš líbit! Sakra!'' Já na něj koukala jako na přízrak bez tváře... Já a líbím se mu? Vždyť mě nenáviděl? Tak to schválně zkusíme někdy příště!
- Z pohledu Draca -
Tak ona na mě vyšle kouzlo pravdy jo?! Vyžváním všechno! Tak to teda ne!
,, Enervate!'' Ano zasáhlo jí to! Tak a teď nám vyklopí, co si myslí.
,, Řekni mi, proč trávíš tolik času v knihovně!''
,, Protože mě to baví! Ty si ale hajzl!''
,, Ty nejsi:'' Usmál jsem se. ,, Co si myslíš o Potterovi a Weasleym!''
,, Harry je milý kluk, který toho lecos zažil! Nepřeju mu takový hnuný osud a Ron je někdy hrozně urážlivý, že mám sto chutí někdy ho bouchnout do jeho palice, aby se mu konečně rosvítilo!'' Zakrila si pusu.
,, A teď já!''
,, Jsi hezký a líbí se mi na tobě ty zlomyslný úšklebky...'' Hezký? Takže se jí líbím?
,, Tak dost!'' Zarazil nás Lupin. ,, už si běžte sednout. Umíte toho dost na obranu...''
Sedli jsme si. To byla hodina!
ČTEŠ
Harry Potter - Draco Malfoy and his true love (CZ)
FanfictionVe třetím ročníku v Bradavicích se mezi Dracem a Hermionou něco stane. Láska? Proč si to Draco nedokáže přiznat. Netuší... AŽ tedy, kdy Hermioně půjde o život si to připustí