Klofan a Prašivka

5K 322 3
                                    

                                                                                Klofan

                                                                - Z pohledu Hermiony -

        Už dlouho jsem nebyla navštívit společně s Harrym, Ronem a Dracem Hagrida. Určitě nám to bude vyčítat. Po snídani jsem to řekla klukům.

        ,, To je pravda! Hodina začíná až za hodinku, tak tam zajdeme teď?'' Zeptal se Harry.

        ,, Tak fajn. Půjdeš tady Draco?''

        ,, Jasně!'' Byl listopad, takže po ránu nás zasáhl příval mrezivého vzduchu, který nás štípal v nose. K Hagridovi jsme dorazili za několik minut.

        ,, No konečně! Už jsem myslel, že jste na mě zapomněli!''

        ,, Na tebe? Nikdy...'' Usmáli jsme se. Srdečně nás pozval dál a my se posadili na jeho židle ke stolu. Udělal nám čaj. Draco moc jeho čaje nemusel a tak, když se Hagrid nedíval, vylil ho do misky pro Tesáka.

        ,, Udělal jsem perníkové koláčky...dáte si?'' Jelikož ho Draco neznal, tak pověděl napřed, že jo, ale když si všimnul našeho nesouhlasu odvolal to. Řekl, že je plný. Hagrid vařit neumí! Snaží se, ale ne...

        ,, A co děláš Hagride?''

        ,, Ale... to co obvykle!'' Takového Hagrida jsme ještě neviděli. Byl skleslý.

        ,, Jsi v pořádku?'' Zeptal se Harry.

        ,, Já ano, ale Klofan nebude!'' Začal vzlykat.

        ,, Co se děje!'' Vstala jsem a utěšovala ho.

        ,, Ministerstvo přijde popravit Klofana! Myslí si, že je nebezpečný!''  Na to jsme neměl nikdo co říct. Klofan byl opravdu podle mě nebezpečné zvíře, ale nechtěla jsem, aby ho popravili!

                                                                - Z pohledu Draca -

        Po návštěvě toho chlupáče Hagrida jsem od Hermiony pořád slyšel : ,,Zachráníme ho! Najdeme něco... Nemůže umřít! Klofan je sice nebezpečný, ale nezaslouží si to ''A jiné věci.

        Řekl jsem ji, že jí pomůžu, ale musí něco vymyslet. Ztrávila zase většinu času v knihovně a přitom stíhala i předměty ve škole a úkoly. Nechápu jak tohle dělá, ale rozhodně to na ni miluju.

        ,, Pojď se mnou!'' Pověděla mi den Klofanovi popravy. Šli jsme zase k Hagridovi, ale zastavili jsme se na kopci. Harry a Ron šli s námi. Nestihli jsme to. Hermiona zrovna viděla, jak kat něco přesekl. Začala plakat a tak jsem ji chytl a ona se o mě opřela. 

        ,, Au!'' Vykřikl Weasley. ,, Prašivko!'' Jeho krysa mu vylítla z ruky a někam utíkala. Snažil se ji chytit, ale krysa utíkala k vrbě mlátičce.

        ,, Rone pozor! Strom!'' 

        ,, To je jedno! Chci Prašivku! Mám tě!''

        ,, VRR!'' Chytl sice svou krysu, ale před ním stál na všech čtyřech velký chlupatý černý pes, který na Rona vrčel. Nikdo se ani nehnul. Pes se dal do pohybu a Rona svalil na zem. My mu běželi na pomoc, ale pes Rona chytl za kotník a někam ho začal táhnout. Zmizeli v díře...

        

       

Harry Potter - Draco Malfoy and his true love (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat