Cestování v čase
- Z pohledu Draca -
Probudil jsem se na ošetřovně. Okamžitě jsem začal hledat Hermionu. Ležela na vedlejším lůžku a ještě spala. Potter už seděl.
,, Nevíš, jak je na tom?'' Zeptal jsem se ho a posadil se.
,, Říkali, že se z toho dostane!''
,, Jo...říkala jsem,že se o mě nemusíš bát!!'' Probrala se. Mě se strašně ulevilo.
,, Jak ti je?''
,, Bylo mi i hůř!'' Trocha úsměvu. To není špatné. Posadila se. Do ošetřovny vešel Brumbál.
,, Jak jste se vyspali?''
,, Kde je Sirius!'' Zeptal se místo odpovědi Potter.
,, Je uvězněn ve vězení. přijdou si pro něj...a odvedou do azkabanu! Ale... chtělo by to trochu více času, že? Jistě...čas... když tak o tom mluvím...musím zase jít. Naviděnou!'' A zase odešel.
,, Čas!'' Zamumlala Hermiona. Já se jen nechápavě podíval na Harryho. Ten zakroutil hlavou.,, Draco, pojď se mnou!'' Vylítla z postele jako raketa a chytla mě za ruku. Vyndala si z kapsy nějaký řetízek a navlékla ho mě i sobě.
,, Co stím chceš dělat?''
,, Vrátíme se zpátky v čase a zachráníme Siriuse!'' Zatočila s přívěžkem několikrát a poté to spustila. Místnost kolem se zamihotala. Místo dne nastala noc. ,, Je přesně pět hodin a deset minut. Kde jsme to byly v tuhle dobu?''
,, Ehm... šli jsme k Hagridovi, ale přišli jsme pozdě. Viděli jsme akorát Klofanovu popravu.''
,, Jasně! Musíme ho zachránit! Ještě tam nejsme!'' Rozběhla se a mě zvala sebou.
K Hagridovi jsme dorazili včas. Klofan tam ještě stál.
,, Já ho vezmu, ty hlídej jo?'' Nabídl jsem se. Opatrně jsem s emu zase uklonil. Oplatil mi to, což znamenalo, že se ho můžu dotknout. Pohladil jsem ho po hřbetu a odvázal. Rychle jsem s Hermionou a s Klofanem zmizel v lese.
,, A co teď?''
,, Teď? Musíme počkat, než půjdeme do Chroptící chýše...'' Usedli jsme na kraj lesa a dívali se na vrbu mlátičku.
,, Kam pojedeš na prázdniny?'' Zkusil jsem navázat rozhovor.
,, Nevím a ty?''
,, Taky ne...'' Zasmáli jsme se. ,, Nechtěla by jsi jet se mnou k rodičům?'' Zeptal jsem.
Usmála se na mě. ,, Pokud to tvoji rodiče dovolí...''
,, Určitě!''
,, Tak dobře!'' Opřela si svoji hlavu o moje rameno a dívala se do dálky, kde se v tu chvíli začali dít ty věci, které se nám stali. Vylezli jsme ven a Lupin se začal měnit na vlkodlaka. ,, Musíme jít!''
Pomohl jsem ji vstát a utíkali jsme jiným směrem. Viděli jsme, jak se Sirius pere s Lupinem.
,, Teď by měl přece zavýt ten další vlkodlak!'' Řekl jsem si pro sebe nahlas.
,, No jo!'' Hermiona vystoupila trochu z lesa a dala si ruce k puse. ,, Haůůů, Haůůů!''
,, Sakra Hermiono, co to děláš?'' Zeptal jsem se ji.
,, Zachraňuju nás...''
,, Aha...to je vidět!'' Vlkodlak změnil směr. Mířil přímo knám. ,, Musíme utéct!'' Bez dalších slov jsme běželi do hlubin lesa...
ČTEŠ
Harry Potter - Draco Malfoy and his true love (CZ)
FanfictionVe třetím ročníku v Bradavicích se mezi Dracem a Hermionou něco stane. Láska? Proč si to Draco nedokáže přiznat. Netuší... AŽ tedy, kdy Hermioně půjde o život si to připustí