Pátrání

6.1K 375 4
                                    

                                                                                Pátrání

                                                                - Z pohledu Hermiony -

        Druhý den všichni zmatkovali. Měli strach a Harry se měl strachovat nejvíc! Jestli to byl opravdu Black, tak to je opravdu zlý! Dostal se na hrad aniž by o tom věděli mozkomorové, kteří hlídají venku! Jak se sem mohl jen dostat? 

        ,, Hermiono, to bude v pořádku. Neví se jestli to byl opravdu on!'' Uklidńoval mě Draco.

        ,, Já vím, ale co když jo!''

        ,, Tak to teď neřeš,ano?''

        ,, Musím, promiň'' To bych nebyla já. 

        Odešla jsem hledat nějaké stopy. Kde by tak mohli být? V knihovně přece! Tam prodle všeho byl a my sním.

        ,, Kam jdeš?'' Zeptal se Draco.

        ,, Do knihovny!''

        ,, Cože? Ty se tam ccheš vrátit po tom, co se stalo včera?''

        ,, Jo... Jdeš se mnou?'' Nikdy mě nikam nepouštěl bez dohledu, proto šel - sice z donucení - se mnou.

                                                                        - Z pohledu Draca -

        Došli jsme ke knihovně. Hermiona vytáhla hůlku a začala říkat nějaké kouzlo, které jsem neznal. Očividně se to kouzlo provádělo až ve vyšších ročnících.

        ,, Co to děláš?''

        ,, Kouzlo, které zjistí jestli tu někdo je, ale jsme tu jenom my!'' To jsem si oddechl. Kdyby tu Sirius byl, tak bych Hermionu okamžitě odvedl! Nedovolím, aby se jí něco stalo! 

        Hermi šla k našemu stolu - tam kde jsme včera seděli a studovali. Hledala nějaký důkaz a já ji pomohl.

        ,, Něco jsem našel!'' Byl to černý chlup. Možná to co tady včera bylo, byla jenom kočka nebo pes!

        ,, Ukaž!'' Podal jsem jí chloupek.

        ,, Je to jenom nějaký chlup!''

        ,, Ne tak nějaký!'' Pověděla Hermiona.

        ,, Cože?''

        ,, Už vím, jak se sem Sirius mohl dostat! Zapadá to všechno do sebe!''

        ,, Nepovídej! Ty jsi normálně Sherlock Holmes!'' Opravdu mi tak připadala. Byla chytrá, bystrá a navíc krásná!

        ,, Děkuju! A ty jsi Watson!'' Zasmáli jsme se.

        ,, Ehm... tak, jak se sem tedy mohl dostat?''

        ,, Je to zvěromág!''

        ,, To jsi mi opravdu toho řekla!'' Uchechtl jsem se.

        ,, Já vím... zvěromág na sebe může vzít nějakou zvířecí podobu. Každý má nějakou a tu podobu má stálou! Je těžké se to naučit, ale když už, tak se registrují. Black očividně není! Podle chlupu to bude někdo s černou srstí!''

        ,, Páni. By mě zajímalo, co bych byl za zvíře!''

        ,, Já si myslím, že by jsi byl králík.!'' Zasmála se a já musel sní.

        ,, Proč králík? Ty by jsi byla kočka!''

        ,, O, děkuju... protože za mnou pořád skáčeš! Nemusíš se o mě bát! Nic se mi nestane!'' Je pravda, že ji pořád...pronásleduju, ale nechci o ni přijít.

        ,, Jo, já budu určitě králík!''

        Hermiona šla znova za Brumbálem. Ukázala mu černý chlup a ten samý nápad, který měla Hermiona napadl i Brumbála!

        ,, Ano pane profesore. To si také myslím!''

        ,, Jsi jako Sherlock Holmes!''

        ,, Ano, to už jsem slyšela.''

        ,, Opravdu? Od koho?'' Zeptal se Brumbál.

        ,, Tady od Draca!''

        ,, Jistě! Draco! Nevšiml jsem si tě!''

        ,, To jste mi neměl říkat!''

        ,, Omlouvám se... dneska jsem se moc dobře nevyspal!'' 

        Brumbál nám řekl, že už nějaké profesory poslal prohledat Chroptíí chyši. Co tam ale objeví? To nikdo netušil. My museli jen vyčkávat.

Harry Potter - Draco Malfoy and his true love (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat