vlkodlak

4.5K 289 5
                                    

                                                                        Vlkodlak

                                                        - Z pohledu Hermiony -

        Vyšli jsme ven. Už byla noc. Hrad svítil a my jsme se chtěli vydat odevzdat Petera mozkomorům, jenže nás zarazilo světlo vycházející z nebe. Měsíc v úplňku! Teď mi došlo, že Lupin je vlkodlak! Zapomněla jsem to ostatním říct!

        ,, Draco! Harry!'' Zařvala jsem. Harry si doposud povídal se Siriusem, ale když mě uslyšeli, ohlédli se nazpět, aby zjistili co se stalo. Sirius si to uvědomil hned.

        ,, Remusi! Kamaráde!'' Běžel k profesorovi Sirius. Začínal se měnit. ,, Měl si dnes večer svůj lektvar?'' Přidržel ho, protože se začal škubat. Všichni jsme ustoupili. Draco mě vzal kolem pasu. ,, Nezapomeň, že jsi především člověk!'' Lupinovi vypadla hůlka a Peter si toho všiml. Vzal ji a začaroval se nazpět... na velkou krysu! Utekl a mi neměli důkaz!

        Když se profesor Lupin témeř přeměnil, Sirius na nás zařval: ,, Utečte!'' Nikdo se však ani nepohnul. Siriuse vlkodlak odhodil někam stranou! Před námi stál opravdový vlkodlak.

        ,, Pojďme!'' 

        ,, Počkejte!'' Draco mě úplně pčitáhl k sobě.

        ,, Hermiono! Zbláznila ses? Nepustím tě k tomu monstru!'' Políbila jsem ho na čelo a uklidnila jsem ho.

        ,, Dobrý Draco...neboj!''

        ,, Neříkáš to nějak moc často?!'' Odtáhla jsem se od něj dál a přibližovala se k Lupinovi-vlkodlakovi.

        ,, Profesore?'' Draco byl připraven mě srazit k zemi a ochránit mě. ,, Profesore Lupine?

        Vlkodlak zavyl do úplňku a Draco mě okamžitě odtáhl nazpátek. Tentokrát z dobrého důvodu, protože se k nám vlkodlak s vyceněnými zuby přibližoval. Nastavil svoji velkou tlapu s drápy a stačilo ještě nekolik sekund a byly by jsme kaput, kdyby nezasáhl velký černý pes! Sirius!

                                                                -  Z pohledu Draca -

        Začali se rvát, škrábat a pro Hermionu to byl ukrutný okamžik! Samozřejmě do toho musela zasáhnout....

        Jejich bitva se vzdalovala někam do houští a Hermiona běžela za nima. Musel jsem taky!

        ,, Hermiono! Dávej pozor!'' Vlkodlak mě slyšel. Ohlédl se na nás a chtěl zaútočil Pes- Sirius znova zasáhl, ale tentokrát z toho nevyvázl bez zranění! Sirius s poraněnou nohou pajdal k jezeru a vlkodlak utekl někam do lesa, protože odtamtud vycházelo další vytí!

        Hermiona se rozběhla za Siriusem a já zase za ní. Když jsme tam dorazili, seděl u Siriuse Harry. Nad námi se objevovali mozkomorové.

        ,, Hermi! Musíme okamžitě odejít!'' Neposlechla mě...

        ,, Draco! Je zraněný!''

        ,, Podívej se nahoru!'' Podívala se a všimla si těch mozkomorů.        

        ,, Harry! Musíme jít!'' Pozdě! Mozkomorové začali vysávat štěstí z každé živé osoby u tohoto jezera. Ze mě, Hermiony, Harryho a Siriuse. Běžel jsem k Hermioně a přidržel ji, protože padala vysílená k zemi! 

        Pořád z nás vysávali energii a štěstí. Pak se cosi na druhém břehu jezera zablesklo a mozkomory to odhánělo pryč! Já upadl do bězvědomí, stejně jako Harry, Hermiona i Sirius!

        

        

Harry Potter - Draco Malfoy and his true love (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat