Bubák

5K 361 15
                                    

                                                                                Bubák

                                                                - Z pohledu Hermiony -

        Jako další hodinu jsme měli obranu proti černé magii s profesorem Lupinem. Nikdo nevěděl, co má v plánu na další hodinu, ale vždycky byla ta hodina úžasná!

        ,, Co myslíš, že budeme dělat?'' Zeptal se Draco po zvonění. Lupin tam ještě nebyl.        

        ,, To nevím, ale doufám, že něco skvělého!''

        ,, Tak třído!'' Profesor Lupin vstoupil do třídy s povzbuzující náladou. Určitě nás dnešní hodina zase nadchne. ,, Dneska se budeme snažit odehnat něco, co se mění na naše největší noční můry. Ví někdo co to je?'' Zvedla jsem ruku, protože to bylo jednoduché. Samozřejmě jediná.

        ,, Ano slečno Grangerová?''

        ,, Bubák.''

        ,, Opět správně. Vy se nikdy nemýlíte!'' Draco se na mě usmál. 

                                                                                - Z pohledu Draca -

        Jistě, že Hermi umí všechno! Jen já nevím nic! Netuším, co je má noční můra a jestli se ten bubák přemění na něco směšného, tak se zblázním!

        ,, Vaším úkolem bude bubáka nějak odehnat a to tak, že si v duchu představíte toho svého bubáka nějak legračně. Poté řeknete jediné: Riddikulus''

        Profesor všechny poprosil, aby se postavili. Lavice se uklidili a doprostřed třídy dal Lupin velkou skříň.

        ,, Postavte se do fronty. Až otevřu dveře, bubák se změní na vaše noční můry. Vy se je pokuste zneškodnit tak jak jsem vám říkal ano?'' Všichni kývli. Já jsem byl jako čtvrtý. Přede mnou stála Hermiona, Potter a Pansy.,, Tak pojď Pansy!'' Ona se posunula blíž a čekala. Lupin otevřel dveře...

        Před ní se objevil bubák v podobě slendermana. úplně ztuhla.

        ,, Riddikulus!'' Vyslovila a tomu bubákovi narostli dlouhé zuby, ruce se mu zdelšili,usmíval se a  také se mu hlava nafoukla do obří koule. Zábavné! Další na řadě byl Potter. Jemu se objevila postava zahalená v kápi. Pravděpodobně Voldemort. Já bych nevěděl, co dělat, kdyby se mi tam objevil Voldemortův bubák!

        ,, Riddikulus!'' Pánovi zla se odkryla tvář. Byl namalovaný jako holčička, která se neumí nalíčit. 

        ,, Draco! Hlavně nepanikař!'' Pověděla mi Hermiona. Její bubák se změnil na sebe samotnou, ale nebyla to Hermiona. Byla zlá!

        ,, Riddikulus!'' A ta Hermiona s stala míčem...

        Vyšlo to na mě! Co teda budu mít? Bubák se měnil, měnil, až získal tu svou podobu. Hermiona ležela na zemi mrtvá! 

        ,, Ne!'' Zašeptal jsem. 

        ,, Draco, to nejsem já!'' Zaslechl jsem zasebou. Věděl jsem to, ale byl to hrozný pocit! Dívat se na Hermionino tělo! Namířil jsem na bubáka hůlku a vyslovil to.

        ,, Riddikulus!'' Nic se však nestalo! Žádná hezká a zábavná myšlenka mě nenapadala! 

        ,, Dobrý Draco!'' Odešel jsem a Lupin se o to postaral.

        Takže už vím, že moje noční můra je, že Hermiona je mrtvá a já jí nemůžu už pomoct!

Harry Potter - Draco Malfoy and his true love (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat