Halllloeeee! :D
Zoals beloofd een update vandaag! :D
Sorry dat het zo laat was, had een verjaardag en huiswerk enzooo.. Dus...
Whoohooo! Het is éindelijk vrijdag! :D :D :D :D
Wat gaat jullie doen in het weekeind?
[Situatie filmpje hiernaast! ]
xRose
*******************************
Hoofdstuk 3.
Met een schrok schiet ik overeind. Met grote angstige ogen kijk ik om me heen.
‘Wie is daar?’ roep ik. Geen antwoord.
Voorzichtig klim ik onder mijn dekens vandaan. Ik schrik me een ongeluk als ik een harde knal op het raam hoor.
‘Wat?! Wie!’ ik ren naar het raam en doe het gordijn met een ruk open. Onder me staan twee jongens, waarvan één Harry en de andere ken ik niet. Hij heeft een licht getinte huid en hij heeft zwart haar, dat ik een kuif omhoog staat. Een zwak glimlachje verschijnt op mijn gezicht.
Voor ik de trap af loop, werp ik een blik in de spiegel en borstel mijn haar. Vervolgens open ik de deur en laat de jongens binnen.
De getinte jongen glimlacht vriendelijk naar me, ‘Zayn,’ antwoord hij.
Ik geen hem aarzelend een knuffel, ‘Jade.’
‘Ow! Jade! Harry heeft veel over je ve…’ Harry trapt hard op zijn teen.
‘Auw! Waar was dat voor!’
Ik schiet in de lach en leid ze naar de huiskamer.
‘Doe alsof je thuis bent,’ mompel ik ongemakkelijk, ‘Ik ben zo terug.’
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet schaam omdat ik in mijn pyjama in de huiskamer sta, met een totaal vreemde jongen. Hij lijkt me aardig, niet iemand die snel naar iemands uiterlijk kijkt, ook al ziet hij er zelf geweldig uit!
‘Dus, waarvoor deze wakker maak sessie?’ vraag ik lachend.
Harry opent zijn mond, maar bedenkt zich en sluit hem weer. Hij ziet er schattig uit vandaag, meer kan ik niet zeggen. Hij heeft een muts met het gezicht van een beer, en dunne, stoffen handschoenen aan. Hij draagt dezelfde bodywarmer als gister.
‘Doordat Harry zoveel over je had verteld en werden we nieuwsgierig,’ antwoord Zayn.
Harry’s ogen worden groot, ‘Zayn!’ daarna loopt hij rood aan.
Ik zelf begin ook te blozen, ik bloos altijd als iemand interesse toont, of laat merken dat ze me belangrijk vinden. Of in ieder geval belangrijk genoeg om over te praten. Dat kan trouwens ook heel slecht zijn… Nou en, ik moet gewoon blozen als dat gebeurt.
Glimlachend kijk ik vooruit, hoe de sneeuwvlokjes uit de lucht vallen. Ik kan me niet herinneren wanneer het zo hard gesneeuwd heeft! Ik ben blij dat het eindelijk weer sneeuwt, gister begon het te regenen waardoor de prachtige witte sneeuw, grijs achtig werd. Grijs is de kleur van verdriet, vind ik.
Mijn bruine boots maken voetstappen in het sneeuw. Het is een zigzag patroon, het ziet er vrolijk uit.
‘Waar gaan we eigenlijk heen?’ vraag ik verbaast.
Zayn en Harry kijken elkaar voor een seconde aan. Nu pas merk ik dat ik eigenlijk veel kleiner dat ze ben. Het is me nooit eerder opgevallen…
‘We wilde naar mijn huis gaan,’ zegt Harry aarzelend, ‘Als je dat wilt?’
JE LEEST
Remember December? [ƠƝЄ ƊƖƦЄƇƬƖƠƝ Christmas AU]
FanfictionJade is dol op de kerst! Ze houd van sneeuw, en de gezellige sweer. Toch gaat deze kerst voor haar totaal anders zijn. Gelooft ze in liefde op het eerste gezicht? En wil ze het gevoel wel toe laten? Nadat ze Harry ontmoet bij een ongelukje op de sch...