Kinda rated-R. idk
A/N; hi guyssss!
so this is the last chapter and from the beginning i planned on having some kind of sex scene towards the end. However, ik voel me altijd nogal awkward onder smut en stuff, dus het is nogal open gebleven.
what so everrrrr, er komt nog een proloog waar ik de rest vertel en ondertussen kan ik nog nadenken om een short story te maken voor deze kerst over hoe het verder gaat tussen Harry & Jade
What so ever, enjoy xx
***********
De volgende ochtend word ik wakker met knallende hoofdpijn en ik verberg mijn gezicht in mijn kussen. Morgen zouden we kerst vieren met de jongens, en aangezien ik het nog steeds niet heb bijgelegd met Harry, weet ik niet of het wel zo’n goed plan is om mee te gaan. Ik geef mijn cadeautje wel aan Sofie mee…
Beneden hoor ik Niall rommelen met pannen en Sofie loopt rond in de kamer naast me. Ik heb die twee nog nooit zo gelukkig gezien.
Ik rol mezelf op m’n rug en zucht. Het plafond is wit en boeit me eigenlijk niks, toch blijf ik er naar kijken.
‘Jade!’
Ik duw mezelf overeind en wrijf ik m’n ogen, ‘Wat!’
‘Ontbijt!’ roept Niall naar boven.
Ik zucht en gooi mijn benen over de rand van het bed. Voor opsta, kijk ik nog even vlug naar m’n mobiel. Twee nieuwe berichten.
Louis;
Thankssss! Ik ga vandaag naar m’n ouders, dus je kan niet langskomen :(
Maar morgen ochtend is geen probleem, des noods blijf je gezellig, aangezien we toch kerst vieren!
En maak je geen zorgen, de jongens hebben er voor gezorgd dat m’n verjaardag een verjaardag was ;) xx
Melodie;
Hiiii! Over drie dagen is je vakantie over, flip ;)
Zie je vrijdagggg xx
Ik glimlach en leg daarna m’n telefoon aan de kant. De vloer onder m’n voeten voelt koud en ik zucht. Stap voor stap maak ik mijn weg naar de spiegel en ga vlug nog even op de weegschaal staan. 0,9kg aangekomen…
Zuchtend en met hangende schouders draag ik mezelf de trap af.
‘Ook goeiemorgen,’ zegt Niall met stralende ogen.
‘Jij ook,’ mompel ik.
De tafel is gedekt met jus d’orange, eieren en borden en ik neem plaats zonder verder te vragen of hij ook voor mij heeft gekookt.
‘Hi Jade!’ roept Sofie als ze de kamer binnen loopt. Ze schuif aan tafel en glimlacht, ‘Vanavond met z’n alle kerst vieren?’
Ik haal mijn schouders op, ‘Ja, sure.’
‘Harry belde nog,’ zegt Niall na een tijdje.
Ik krimp ineen bij het horen van zijn naam, maar herstel me vlug, ‘hmm…’
Als hij merkt dat ik er liever niet over praat, laat hij het onderwerp vallen en neemt hij plaats naast Sofie.
De dag verliep rustig, en ergens rond de middag besloten Sofie en Niall om bordspelletjes te spelen, waar ik eigenlijk niet heel veel zin had.
De rest van de dag waren ze boven en het werd met de minuut donkerder buiten. Uiteindelijk nam ik plaats op de bank en trok mijn knieën omhoog. Voor een paas seconde verbeelde ik me dat Hary naast me zat, maar vlug duwde ik die gedachte uit mijn hoofd. Ik zou niks liever willen dan hem hier bij me hebben, alleen ergens durf ik hem niet op te bellen. Bang dat hij boos is omdat ik hem niet wil zien voor zo’n stomme reden.
JE LEEST
Remember December? [ƠƝЄ ƊƖƦЄƇƬƖƠƝ Christmas AU]
FanficJade is dol op de kerst! Ze houd van sneeuw, en de gezellige sweer. Toch gaat deze kerst voor haar totaal anders zijn. Gelooft ze in liefde op het eerste gezicht? En wil ze het gevoel wel toe laten? Nadat ze Harry ontmoet bij een ongelukje op de sch...