#4 KEO

2.1K 97 1
                                    



Previously on pretty little lairs#dtl

• ο Todd είναι καλή μπαλαρίνα

• το βιβλίο πρέπει να λέγεται φράουλα

• η Emma θα πεθάνει στον καναπέ

• η Olivia είναι μελισσουλα

• η Emma δεν θυμάται τον κωδικό του κιν της

This time...

...μπαμπαα...σε παρακαλώ μην μπεις ΟΧΙ...θα καείς όχι μπαμπά σαγαπω τόσο πολύ...

  Ο ήχος της πόρτας με ξυπνάει και είμαι πραγματικά μούσκεμα..

Και είναι η Olivia 

Γουτουφου;

"Ειι Emma είσαι καλά;" είπε με ένα λυπημένο και καπως συμπονετικό; βλέμμα

Wut?

"Εμ ναι..απλά τελευταία βλεπω εφιάλτες με τον μπαμπά μου..έφυγε νωρίς και...ναι αυτό. Μια χαρά είμαι μην ανησυχείς"

Όχι ότι ανησυχούσες αλλά νταξειι τρόπος του λέγειν..

"Και εγώ βλεπω εφιάλτες όταν είμαι πολύ στεναχωρημένη"
Μμμ αλήθεια;

"Νομίζω ότι μπορώ να σε βοηθήσω.. ο θείος μου δουλεύει σε ένα κέντρο εξερεύνησης ονείρων (KEO) ή κάτι τέτοιο γουατεβερ ποτε δεν ασχολήθηκα και ναι..ίσως μπορεί να σε βοηθήσει καπως" είπε με ένα λίγο υποτιμητικό ύφος..

Καλώς ήρθες παλιά καλή Olivia πέρασε, μην στεκεσαι..

"Ναι εντάξει θα το σκεφτώ... υποθέτω.."

"Θα σου στείλω την διεύθυνση και τον αριθμό του.. λοιπόν τώρα πάω στον Isaacoo γιατί χθες τον άφησα μόνο του..τσαγιααα"
Ναι μωρε γλυκουλα ενώ έβγαλες τα μάτια σου με τον αδελφό μου... μαύρε λύκε από το Αραράτ, στο ίδιο καζάνι να καίγεστε..ΜΑΓΙΣΣΑ

Κάτσε

Άρα έμεινε σπίτι το βράδυ..
Κοιμήθηκαν μαζί..

Αυτή η κοπέλα έχει σκοπό να με καταστρέψει ορ σαμθινγκ.. πρώτα τον Isaac και μετά τον Liam...

Ο Αιζακ πρέπει να μάθει.
Αλλά αν του το πω εγώ θα νομίζει ότι του τα λέω μόνο και μόνο για να χωρίσει με την Olivia και να τα ξαναβρούμε..

Καλά όχι ότι δεν ισχύει αλλά δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Δεν θα το κανα ποτε αυτό..

Άκυρο..θα το κανα.

Ενιγουει μπήκα στην σελίδα του κέντρου που μου είπε η Olivia

Οκευ λοιπόν είναι σαν ένα κέντρο που πάνε προβληματικοί άνθρωποι σαν και μένα που βλέπουν εφιάλτες κλπ και τους κάνουν μαγικά-πλύση εγκεφάλου-είναι εξωγήινοι και θέλουν να μου φάνε τον εγκέφαλο. Νταζεντ σάουντ δατ μπαντ..

Πήγα στην διεύθυνση που μου έστειλε η Olivia και οκευ αυτό το μέρος είναι απλά σαν διαστημικο νοσοκομείο. Είναι εξωγήινοι και θέλουν να μου φανε τον εγκέφαλο. Γιεπ.

Μπήκα μέσα επειδή είμαι και το πιο περίεργο ον στην γη και βλεπω ένα γραφείο και μια γυρισμένη μαύρη δερμάτινη καρέκλα γυρισμένη στο παράθυρο.

Καπως έτσι ξεκινάει το 76% των θρίλερ.
Στει κολμ Εμμα..είναι απλά ένας άνθρωπος που ίσως γυρίσει και να φοράει μια από αυτές τις μαύρο-κόκκινες κάπες με τον γιακά μέχρι την μύτη και αυτά τα υπέροχα δοντάκια σαν αυτους στην τρασιλβανια που σίγουρα πρέπει να πάνε για διαφήμιση της golgate..

Και γυρνάει..

Ο θειος της Olivia παύλα Κριστιαν Γκρει στέκεται μπροστά μου και οκ ίσως απλά να είναι δίδυμοι αδελφοί και να του ζητήσω να βγάλουμε μια σελφι για να την ποστάρω στο ινσταγκραμ και ο Αιζακ να θέλει πιο πολύ εμένα από αυτήν...

Α ξέχασα...

Με θέλει ήδη...εννοώ εκχεμ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟΣ ΤΗΣ

Τσπ καθόμαστε λίγη ώρα εκεί πέρα και μου έλεγε κάτι ακαταλαβίστικα ότι θα μου κάνει κάτι τύπου να μου ελέγχει τα όνειρα και ότι δεν θα ξαναβλεπα εφιάλτες με τον μπαμπά μου.

Οκ κριντζ. Με τι μαύρη μαγεία θα μπορούσε να το κάνει αυτό...;;

...


...


...


Με έβαλε πάνω σε ένα κρεβάτι που έκλεινε από πάνω σαν φέρετρο...
Και μου είπε να μην αγχώνομαι..το πολύ πολύ να πεθανω ή να μείνω ανάπηρη..

Η ζωή εδώ τελειώνει..

Έκλεισε την κάσα...ε-εννοώ το κρεβάτι και με άφησε εκεί μέσα κανα 2 μέρες...να με ξέχασε;

AftertasteWhere stories live. Discover now