#6 shawn mendes

1.5K 89 1
                                    


Previously on teen wolf#dtl

•εμμμ απλά η Emma είδε όνειρο αι γκες:(

Dat time..

Μπαίνω στην τάξη των αγγλικών και περιμένω την Alicia (η κοπέλα που κάθομαι μαζί στο μάθημα των αγγλικών..)

Την βλεπω να έρχεται κλαμμενη και τρέχω πάνω της..

"Alicia; Έγινε κάτι;"

"Ο Aaron"

"O Aaron τι; Μιλά βρε χριστιανη με το τσιγκέλι θα στα βγάζω;"

"Έβαλε ένα στοίχημα με την παρέα του"

"Ωχ, για λεγε"

"Αν κατάφερνε να ξες να... καταλαβαίνεις και να το βιντεοσκοπήσει"
Το στόμα μου σχημάτισε ένα ο και πάγωσα για λίγο.

Τον Aaron τον ήξερα από το νηπιαγωγείο και απλά...δεν είναι έτσι. Δεν μπορεί όντως να το έκανε αυτό...

"Είσαι σίγουρη για αυτό που λες;"

"Emma...το είδα. Με τα ίδια μου τα μάτια." είπε και χώθηκε κατευθείαν στην αγκαλιά μου.

"Σςςςς μην στενοχωριέσαι...δεν θα την γλιτώσει...ή τον έχουμε μπάτσο τον φίλο του νονού της θείας της μαμάς μου ή όχι"
είπα και άρχισε να κλαίει να περισσότερο..

Μμμ ωραία..

...

...

Η μέρα πέρασε γρήγορα και τώρα έπρεπε να πάω στο φροντιστήριο..

"Μαμά ελα να με πάρεις στις 9.30 από το φροντ" είπα και έφυγα γρήγορα από το σπίτι...

..

..

Γκες γουατ η μαμά μου μάλλον πέθανε ή την απήγαγαν εξωγήινοι έχει αργήσει μισή ώρα και έχει αρχίσει να βρέχει...

Κάθισα στο μοναδικό παγκάκι κοντά στο φροντιστήριο που ανφορτουνατλι δεν έχει υπόστεγο αλλά δεν με πειράζει. Μαρεσει η βροχή.

Φόρεσα την κουκούλα της ζακετας μου και τα ακουστικά και απλά χάθηκα για λίγο προσπαθώντας να κάνω ότι βρίσκομαι σε βίντεο κλιπ του Σον μέντες..δεν σκεφτόμουν τίποτα. Ούτε καν τον Isaac. Ουαου;

Ένα σκουντηγμα.

Όταν γυρίζω βλεπω ένα αγόρι με την κουκούλα στο κεφάλι που μπορώ να πω ότι από κάπου το ξέρω...αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ..

"Χευ τι κανεις εδώ μέσα στην βροχή;"

"Κάνω ότι είμαι σε βίντεο κλιπ του σον μεντες.." το είπα δυνατά αυτό;;

Ένα φεισπαλμ στην Εμμα..

"Αμμ ωραία;" είπε λίγο και το σκέφτηκε.."μήπως να ερχόσουν..ξες..στο υπόστεγο;"

"Οκευ αρχίζω να πιστεύω ότι είσαι βιαστής..σε προειδοποιώ ότι έχω άσπρη ζώνη στο βαράτε" είπα όσο πιο πειστικά μπορούσα.

"Έρχομαι φιλικά" είπε και γέλασε ελαφρά και κάτι λακακια ξεπρόβαλαν και με έκαναν να υπακουσω και να ακολουθήσω τις εντολές του μπικοζ..

Διαδρομή μέχρι το σπίτι στην βροχή - Λακακια 

0-1

Εξάλλου μπορεί να θυμόταν η μάνα μου ότι έχει μια κόρη κάπου στην γη και να ερχόταν καμία επίσκεψη από εδώ να τα πούμε βρε παιδί μου..

Πάμε στο υπόστεγο και βγάζει την κουκούλα του και....


Φροουζ. Πάγωσα.

AftertasteWhere stories live. Discover now