Σήμερα φοράω ένα φόρεμα 15 λιρών, κεντημένο με κρύσταλλα σαν αυτό που φορούσε η Beyoncé στα Grammys.
Απόψε για κάποιο λόγο είμαι σπουδαία.
-Πάντα είμαι σπουδαία αλλά νεβερμαιντ τζαστ ε ντριμ- Πίνω σαμπάνια και γλιστράω νοχελικα σαν πατινέρ..
Και εκεί με βρίσκει ο Harry (Χεαρι όχι Χάρι)"Ξέρεις είμαι καλός και στον χορό" περνάει το χέρι του στη μέση μου και ολόκληρο το σώμα μου σαν να ζεσταίνεται ξαφνικά...
"Απόδειξε το" του λέω. Δεν χρειάζεται να να πάρω το βλέμμα μου από το φόρεμα μου για να νιώσω τα μάτια του πάνω μου, να καταλάβω ότι χαμογελάει...
"Σου πάει το σμοκιν" μουρμουρίζω με τα χείλη μου κολλημένα στον λαιμό του.
"Ευχαριστώ, είναι αυτό που φορούσε η Beyoncé στα Grammys" λέει με σοβαρό ύφος και ξεκαρδιζόμαστε και οι δυο...
"Μου έλειψες" λέει με αυτήν αγγλικη προφορά και με στριφογυρίζει ξανά.
Εμφανίζεται ο ντελιβερας από την πίτσα του Τζο στην 11η οδό."Πείνας;"
Ντελιβερας είπε η φωνούλα μέσα μου:(ρώτησε ο Harry "Παρηγγειλα"
...
...
...
"Ξέρεις πως όταν πέθαιναν οι Αιγύπτιοι βασιλιάδες έθαβαν συχνά μαζί τους τα αγαπημένα τους πρόσωπα;" του λέω
"Έχω την εντύπωση ότι έθαβαν μόνο τους υπηρέτες τους, για να τους περιποιούνται και στην άλλη ζωή" με διορθώνει ο Harry...
Πάντα ξερολας."Λοιπόν αν πέθαινα εγώ, θα ήθελα να σε θάψουν μαζί μου" γυρίζω στο πλάι και τον κοιτάζω
"Α ευχαριστώ μωρό μου!" αναφωνεί
"Νομίζω ότι αυτό είναι το πιο ανατριχιαστικό πράγμα που μου έχεις πει ποτε.."...
...
...
Μετά από λίγη ώρα η κάσα ανοίγει και ο Κριστιαν Γκρει παύλα θείος την Olivia με ξυπνάει.
YOU ARE READING
Aftertaste
Teen Fiction𝓐𝗳𝘁𝗲𝗿𝘁𝗮𝘀𝘁𝗲 "Σε σιχαίνομαι" "Αγάπη, οσο και να μην με θες, το μυαλό σου πάντα εμένα θα ζητάει." "Μόνο εμένα.." Και είχε δίκιο γαμω.