Eversix on you#dtd• η Μαιρη δεν έχει ζωή
• ο Οράτιος είναι η καλύτερη νεκρή χελώνα στην περιοχή
• ο Harry και η Εμμα είχαν πάει στο ΚΕΟ
• ο Harry είναι καρδιοκατακτητής από ταινία του '80
Next on
"Η ζωή μου είναι πεταμενη στη γωνία με ένα ζευγάρι βρόμικες κάλτσες από πάνω" λέει η Grace aka η κολλητή μου που έφυγε και με άφησε μόνη και άμοιρη στον κόσμο τούτο και πήγε στο Seattle..
"Δεν λες ποτε απλώς "γεια" ε;" την ρωταω
"Σπανία" απαντάει.
"Ασε, κόπηκα στα ισπανικά και ο Ζειν Μαλικ χώρισε με την Τζιτζι Χαντιντ. Μάλλον πρέπει να μετακομίσω στην Ισλανδία ή στην Γροιλανδία. Περίμενε- ποια από τις δύο είναι στην Αμερική και γιατί ψιθυρίζεις;""Γιατί.." λέω πνιχτά κρατώντας το τηλέφωνο ανάμεσα στο σαγόνι και τον ώμο μου καθώς βάζω την κλειδαριά στο ποδήλατο μου, "μπαίνω παράνομα στο ΚΕΟ απόψε μάλλον μόνη μου οπότε αν με συλλάβουν ή με δολοφονήσουν πρέπει να πεις στον μπαμπά μου τι έγινε"
"Δεν κάνεις πολύ εύκολα φίλους, ε;"
"Δεν έχω φτάσει με κανέναν στο σημείο να κάνουμε μαζί διάρρηξη ξες" της απαντώ
"Εμμα είμαι κολλητή σου εδώ και πολύ καιρό, επομένως ξέρω οτι οι πιθανότητες να με ακούσεις είναι μηδαμινές, αλλά είσαι σίγουρη ότι θέλεις να το κάνεις αυτό;"
"Πρέπει Grace, ο θείος της Ολίβια παύλα Κριστιαν Γκρει κρύβει κάτι και πρέπει να μάθω, τώρα που ξέρω οτι και εγώ και ο Harry θυμόμαστε"
Μόλις που διακρίνω το χαμηλό κτίριο του ΚΕΟ στο βαθος, μαύρο εκτός από τα κόκκινα φωτάκια του συναγερμού που αναβοσβήνουν στην κυκλική περίμετρο του. Μοιάζει με εξωγήινο σκάφος, αν οι εξωγήινοι ήταν αρχιτέκτονες των αρχών του αιώνα. Ή είναι ένα τεράστιο άγαλμα του R2D2 του ρομπότ από τον πόλεμο των άστρων.
"Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν έρχεται μαζί σου" λέει η Grace
"Και ότι είναι....ξέρεις. Αληθινός. ακόμα είμαι φρικαρισμένη με αυτό, χωρίς παρεξήγηση""Δεν είπε ότι δεν θα έρθει" απαντάω αμυντικά. "Ούτε ότι θα έρθει. Εντάξει, δεν είναι ακριβώς αυτό αγόρι απ' τα όνειρά μου, αν και τελευταία το αγόρι στα όνειρά μου δεν είναι όπως παλιά.."
YOU ARE READING
Aftertaste
Teen Fiction𝓐𝗳𝘁𝗲𝗿𝘁𝗮𝘀𝘁𝗲 "Σε σιχαίνομαι" "Αγάπη, οσο και να μην με θες, το μυαλό σου πάντα εμένα θα ζητάει." "Μόνο εμένα.." Και είχε δίκιο γαμω.