Πριβιουσλι ον στρειντζερ θινγκς#dtd• η Σελεστ είναι η κοπέλα-κατσίκα
• η Εμμα δεν ζηλεύει.. (ορ νοτ)
• ο Χαρι και η Εμμα πρέπει να ξεμπλέξουν μακαρόνια
Ντις ταιμ
Αφού άφησα την πινελιά μου στο κλαμπ (ξέρασα ότι είχα και δεν είχα) με έφερε στο σπίτι ένας Martin ή καπως έτσι δεν έδωσα σημασία και μου άφησε και το τηλέφωνο του... σε περίπτωση που ξαναχρειαστω τις υπηρεσίες του είπε.
Μάθετε μπαλίτσα.
Όταν ξύπνησα άνοιξα το κινητό μου είδα 13 κλήσεις από τον Todd και 4 από έναν άλλον αριθμό.
Πρώτα τον Todd μην μας πάθει και τίποτα το παιδί.
"Ελα μωρή που είσαι τόσες ώρες και σε ψάχνουμε στα χαντάκια μόνο σιλβερ αλερτ δεν βάλαμε"
"Είμαι 17 δεν με καλύπτει το σιλβερ αλερτ, και είμαι σπίτι"
"Αστις εξυπνάδες και πάρε και τον Χάρι"
"Γιατί να πάρω τον Χαρι;"
"Επειδή έχει τρελαθεί από την αγωνία του μήπως; Μαζί σε ψάχναμε όλο το βράδυ"
....δηλαδή ανησύχησε για μένα;
Πως τα έχω κάνει έτσι γαμω το κεφάλι μου.Κατεβαίνω τις σκάλες γρήγορα να πάρω ένα ντεπόν και καλώ τον άλλον αριθμό.
"Ποιος είναι;" ακούγεται από την άλλη γραμμή του τηλεφώνου μια βαριά φωνή αλλά καπως γλυκά.. καπως Χαρενια.
"Εμ απλά χθες με πήρες 4 φορές και ναι... η Εμμα είμαι" λέω και αν μπορούσε να με δει αυτή την στιγμή τα μάγουλα μου θα είχαν πάρει φωτιά.
"Εμμα, που σκατα είσαι; Και βσκ είσαι καλά; Ήμασταν στο μπαρ και πήγα λίγο τουαλέτα και όταν γύρισα δεν ήσουν εκεί" είπε ανήσυχα
"Το πολύ πολύ να με είχαν απαγάγει για λύτρα..νταξει σκάω...καλά είμαι όμως, μην ανησυχείς"
"Εντάξει. Αν χρειαστείς κάτι, οτιδήποτε, πάρε με τηλέφωνο" λέει με μια τόσο γλυκιά φωνή που σχεδόν με νανουρίζει
"Εντάξει" κλείνω το τηλέφωνο χαμογελώντας χωρίς ιδιαίτερο λόγο..
Μπήκα στο ινσταγκραμ και
ΟΥ
ΛΑ
ΛΑ
Ο Isaac μάλλον έμαθε για την Ολίβια και τον Λιαμ και τα σπάσανε...
Messenger
Έχετε 1 μήνυμα από τον Isaac Foster.Δεν μπορεί. Το βλεπω και χορόπηδαω λίγο από μέσα μου. Κάνω τον νικητήριο χορό του σνουπι και ανοίγω το πολυπόθητο μήνυμα που θα έπρεπε να λέει ότι με θέλει πίσω και κατάλαβε τι παλιοσουπια ήταν η Ολίβια και εγώ θα του έριχνα άκυρο για να του δείξω ότι τον κάνω ότι θέλω και μετά θα πηγαίναμε μαζί προς τα σκαλοπάτια της εκκλησίας μπικοζ αουαρ λοβ ιζ μειντ του στει..
Απλά άνοιξε το κούκλα μας γκάστρωσες. είπε η Anne
Θα την πετάξω από το παράθυρο αυτή. Για την φωνούλα μιλώντας πάντα.
Αλλά όχι.
Isaac
Μάζεψε τον αδελφό σου μην έρθω και τον μαζέψω εγώ.Εγώ
Μήπως να μαζευες εσυ την κοπέλα σου;Δεν είναι ότι αντιστάθηκε κιόλας:)
Isaac
Τους είδες;Εγώ
Ναι, γιατί τυφλή είμαι;Isaac
Και γιατί δεν μου είπες τίποτα;Νόμιζα ότι είχαμε πει να μείνουμε φίλοι
Εγώ
Γιατί δεν θα με πίστευεςΔεν σε βλεπω σαν φίλο
Isaac
Μάλλον μόνο εσένα είχα πραγματικά..Έκλεισα το κινητό για να κρατηθώ και να μην απαντήσω...έπρεπε να κάνω κάτι να ξεχαστω.
Πάω στο γυμναστήριο που έχω να πατήσω το πόδι μου αιώνες.
Βάζω τις φόρμες μου και παίρνω την τσάντα του γυμναστηρίου.
Το γυμναστήριο είναι σχετικά κοντά όποτε δεν χρειάζεται να πάρω το λεωφορείο..
Και ναι.
Μαντέψτε ποιον είδα στον δρόμο.
Όχι μαντέψτε.
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ;;;
YOU ARE READING
Aftertaste
Teen Fiction𝓐𝗳𝘁𝗲𝗿𝘁𝗮𝘀𝘁𝗲 "Σε σιχαίνομαι" "Αγάπη, οσο και να μην με θες, το μυαλό σου πάντα εμένα θα ζητάει." "Μόνο εμένα.." Και είχε δίκιο γαμω.