Previously on the vampire diaries#dtl• η Emma θα ντυθεί αλη μπαμπά και θα πάει στο άγιο όρος
• η Emma κέρδισε μπισκοτάκι
• ο Todd βρήκε τον αντρα της ζωής του αλλά αναγκάζεται να είναι γυναίκα
• πάει το αιλαινερ στον Todd;
This time...
"Λοιπόν Emma αφήνω τα νεσεσέρ εδώ και φευγω...αν δεν γυρίσω μην με ψάξεις, θα βρίσκομαι στον παράδεισο" φεύγει σε στυλ μπαλαρίνας με το ένα πόδι ψηλά
"Δεν είχα σκοπό... ναι θα τα κρατήσω για να σε θυμαμαι τις βροχερές νύχτες του φθινωπόρου...ΟΤΑΝ βρίσκω χρόνο και δεν κλαιω για τον βλαμμενο"
"Ηρεμησε είναι μια φάση στην ζωή σου και θα περάσει... θα βρεις και εσυ τον Colin σου" είπε και με άφησε μόνη μου σε ένα σκοτεινό άδειο -με παγωτό βανίλια στο ψυγείο- σπίτι.
Α..τελικά ήταν φράουλα. ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΡΑΟΥΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ;
Ενιγουει πήρα το παγωτό άνοιξα το νετφλιξ.. Αχ έβαλε η μανούλα μου η καλή τον δωρεάν μήνα που την έπριζα.
Οκευ απλά μένει να την πείσω να το πληρώνει κιόλας κάθε μήνα:)
Δις γουιλ μπι φανΧτυπάει το τηλέφωνο και το βγάζω από την κωλοτσεπη γιατί είμαι μια βασικια καγκουρινα και είναι ο Liam. Που χάθηκε αυτή η ψυχή;
"Τι θες;" είπα και έβαλα μια γενναία κουτάλια παγωτού στο στόμα μου
"Άμ η μαμά πήγε για μπινγκο σε ένα πράγμα κοντά στην Αίγυπτο και θα γυρίσει του χρόνου λογικά οπότε θα φέρω τα παιδιά από την ομάδα..απλά το μόνο που έχεις να κανεις είναι να κλειδωθεις μέσα στο δωμάτιο σου και να κλαις την μοίρα σου"
"Λοιπόν η μαμά έβαλε τον δωρεάν μήνα στο νετφλιξ οπότε σκοπεύω να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου στον καναπέ..ΚΑΤΣΕ ΠΟΥ ΠΗΓΕ Η ΜΑΜΑ;"" Χαλάρωσε κάπου στην Portland είναι"
"Και εμένα γιατί δεν μου είπε τίποτα;"
"Γιατί δεν σε συμπαθεί"
"Ελπίζω να έχεις κλειδιά Λιαμουκοοο"
"Θα πεθάνεις Emma"
"Ιτς ε ματερ οβ ταιμ..να σου πω αρχίζει το λα κάσα οποτε μπαιιι"
Τερματίζω την κλήση και απλά υπάρχω μπροστά στην τηλεόραση..μόνο αναπνέω.
Του του ρου του του σκασε κωλοκινητό.
"Ποιος;" είπα θυμωμένα
"Εμ γεια, ο Isaac είμαι" λέει από την άλλη γραμμή του τηλεφώνου..
Οκευ Emma μην φρικάρεις..είναι απλά ο πρώην σου που τυχαίνει να θες ακόμα.. Μηντραυλισειςμηντραυλισειςμηντραυλισεις
"Καλέσατε τον προσωπικό τηλεφωνητή του 6928550276 παρακαλώ αφήστε το μήνυμα σας τουτ τουτ"
Ένα αστεράκι στην Emma που δεν τραυλισε και το χειρίστηκε τόσο ώριμα..
Βασικά μήπως έπρεπε να του μιλήσω; Μπορεί να ήθελε να μου ζητήσει συγνώμη και να θέλει να τα ξαναβρούμε και να μου πει ποσο ηλίθια είναι η Olivia και ότι είναι ρηχότερη και από λιμνούλα, ότι τα βυζια της είναι σιλικονουχα και να έρθει από εδώ να...
Κακιά Emma. Τζιζ
Έκλεισα το κινητό μου με έναν κωδικό που ίσως να μην θυμηθώ ποτε, σε περίπτωση που προσπαθήσω να πάρω τον Isaac γιατί έχω και μια αξιοπρέπεια ρε γαμωτο και πήγα για ύπνο...
Αύριο δεν θα πάω σχολείο κοζ μαμ νοτ χιερ γιουχουυυ.
Πριν προλάβω να πέσω σε κόμμα ακούω την κάτω πόρτα να ανοίγει...
Πω ρεεεε ήρθε η μαμά πιο νωρίς. Σκέφτομαι
Κατεβαίνω τις σκάλες και βλεπω τον Liam με την Olivia .... ΝΑ ΑΠΑΦΤΟΝΟΝΤΑΙΤελικά τα σιλικονατα βυζια κάνουν δουλειά.....
Βγάζω το κινητό να βγάλω βίντεο (κάπου θα μου χρειαστεί) και .....
Δεν θυμαμαι τον κωδικό...
Κονγκρατουλρισονς Εμμα
YOU ARE READING
Aftertaste
Teen Fiction𝓐𝗳𝘁𝗲𝗿𝘁𝗮𝘀𝘁𝗲 "Σε σιχαίνομαι" "Αγάπη, οσο και να μην με θες, το μυαλό σου πάντα εμένα θα ζητάει." "Μόνο εμένα.." Και είχε δίκιο γαμω.