Previously on game of thrones#dtd• η Εμμα παίζει σε βίντεο κλιπ του σον μέντες
• η Εμμα έχει άσπρη ζώνη στο βαράτε
• λακακια - πάω σπίτι μέσα στην βροχή
1. - 0ThIStImE..
Οκευ απλά μοιάζουν, αποκλείεται να είναι αυτός.Σκέφτηκα και πήρα αγκαλιά την μητέρα φύση. Που και που χρειάζονται και αυτά
...
...
...
"Θέλεις να ακούσεις τι είναι πραγματικά γελοίο;" με ρωτάει ο Χαρι
"Πήγα στο γωνιακό κατάστημα να πάρω γάλα για τα κορν φλεικς μου την προηγούμενη εβδομάδα, επειδή οι γονείς μου μερικές φορές ξεχνάνε ότι πρέπει να τρώω και η κοπέλα μου είπε ότι έχουν μόνο βιολογικό πρόβειο γάλα. Και μου το είπε χωρίς ίχνος ειρωνείας. Έκανα αμέσως μεταβολή και έφυγα""Πολυάσχολοι ακούγονται οι γονείς σου" σχολιάζω.
"Έχουν την δίκη τους εταιρεία συσκευασίας και αναγκάζονται να τρέχουν στην Κίνα τελευταία στιγμή. Δεν μένουν και πολύ σπίτι"
"Νιώθεις μοναξιά;" τον ρωταω
"Ναι, αλλά βρίσκω τρόπους να διασκεδάζω" μου χαρίζει ένα από τα αστραφτερά του χαμόγελα
"Όπως το να πηγαίνω χάλια στο σχολείο και να μπλέκω σε διαφορά συνεχώς""Καταλαβαίνω, ο μπαμπάς μου έφυγε όταν ήμουν μικρή, και η μαμά μου δεν ήταν πολύ ομιλητικη, οπότε ανέπτυξα φαντασία"
Περιμένω να νιώσει αμήχανα με την ομολογία μου ή να ρωτήσει που πήγε ο μπαμπάς μου...
Αντίθετα λέει απλώς
"Όπως;""Δεν ξέρω ήμουν περίεργο παιδί.."
"Πες μου ένα παράδειγμα"
"Δεν μπορω.. " φωνάζω. "Ντρέπομαι"
"Emma Wilder.. τόσο αινιγματική" με πειράζει ο Χεαρι
"Θα μπορούσες να ήσουν Ρωσίδα κατάσκοπος. Μήπως μου έχεις κλέψει ήδη την ταυτότητα;""Εντάξει, λοιπόν, θα σου πω"
"Για παράδειγμα ακολουθούσα συνέχεια τον σκύλο μας τον Τζέρι σαν να γύριζα ντοκιμαντέρ στο National Geographic, και κατέγραφα κάθε του κίνηση με μια παλιά βιντεοκάμερα του μπαμπά μου. Είναι μπουλντόγκ και όχι ιδιαίτερα ενεργητικός..οποτε καταλαβαίνεις ποσο συναρπαστικό μπορεί να ήταν"
"Πες μου ότι έχεις ακόμα αυτές τις κασέτες" λέει ο Χεαρι
"Ακόμα και αν τις έχω, δεν θα τις δεις ποτε"
YOU ARE READING
Aftertaste
Teen Fiction𝓐𝗳𝘁𝗲𝗿𝘁𝗮𝘀𝘁𝗲 "Σε σιχαίνομαι" "Αγάπη, οσο και να μην με θες, το μυαλό σου πάντα εμένα θα ζητάει." "Μόνο εμένα.." Και είχε δίκιο γαμω.