#17 Closer

532 36 1
                                    


Πριβιουσλι ον κρκσσκ#νττντ

• η Εμμα είναι τόσο ακατάλληλη για την συναυλία της έναρξης της χρονιάς

• Ο Κολιν ζηλεύει τον Βίνσεντ και τον Χάρι

• οι ουλές είναι σεξι

Νεξτ ον..

...

...

"Dead Stones" φωνάζει κάποιος πίσω μας
"Θελουμε τους Dead Stones" οι φωνές ξεκινούν από την τελευταία σειρά και απλώνονται σε όλο τον χώρο. Το γυμναστήριο ξεχειλίζει. Αρώματα, αποσμητικά, σαμπουάν με άρωμα βανίλιας και λιπ γκλος με γεύση φράουλας ανακατεύονται με την στυφή μυρωδιά του ιδρώτα και της διασκέδασης. Μοιάζει σαν πραγματική συναυλία.

...

Τα φώτα σβήνουν. Ανάβουν λίγοι προβολείς στο κάτω μέρος της σκηνής και την λούζουν με φως. Για μια στιγμή μένω σαν χαμένη κοιτάζοντας το σύστημα πάνω στο οποίο είναι τοποθετημένα τα ντραμς, το μικρόφωνο και η ηχητική εγκατάσταση. Γρήγορα οι φωνές των θαυμαστριών του Βίνσεντ ενώνονται με αυτές του Χάρι και ακούγεται μόνο μια κραυγή.." Dead Stones, Dead Stones"

Το πρώτο μέλος του γκρουπ που κάνει την εμφάνισή του στην σκηνή. Μία σιλουέτα κοντρά στο φως που το πλήθος υποδέχεται με μια βοή.
Είναι ο ντράμερ με μακριά μαλλιά πλατινέ  μαλλιά και καπελάκι baseball. Παίρνει θέση και αρχίζει να χτυπάει το ταμπούρο. Μετά, στη σκηνή βγαίνει ένας λεπτός μυωδης τυπος που μοιάζει να σκίζει τον αέρα με το ρευστό και ελαφρύ περπάτημα του. Το αριστερό του χέρι είναι καλυμμένο με τατουάζ μέχρι το καρπό, φοράει μία σκισμένη φανελα και μαύρο τζιν. Παραμερίζει το τσουλουφι από μαύρα μαλλιά που κρύβει ένα μέρος του προσώπου του. Τα μάτια του καίνε αναμμένα κάρβουνα, όταν αγκαλιάζει την κιθαρα του και δηλώνει στο μικρόφωνο.
«Είμαστε οι Dead Stones. Πέτρες σκαμμένες από την φωτιά»

Το τελευταίο μέλος της μπάντας κάνει την είσοδο του. Ένα αγόρι με καστανά μαλλιά με γοητευτικές μελι ανταύγειες και μάτια τόσο φωτεινά που ακόμη και από την απόσταση που βρίσκομαι με τυφλώνουν.

Ψηλός, με φαρδιες ώμους και μυώδη χέρια. Είναι ντυμένος στα κατάμαυρα.
Αυτό που μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση είναι η φυσικότητα με την οποία κινείται στην σκηνή. Σαν να κολυμπάει μέσα στον αέρα και να μην αντιλαμβάνεται τον αντίκτυπο που έχει στο γυναικείο κοινό της αίθουσας.

Μοιάζει παρά πολύ με τον Χεαρι. Ξέρετε το αγόρι των ονείρων μου. Κυριολεκτικά.

"Νταξει τα έχεις παίξει" λέει η Άννε μέσα μου

"Ή απλά ΕΙΝΑΙ ο Χεαρι" λέει η Μπετι

"Δυναμικό καμ μπακ.. και Μπετι απλά μοιάζουν.. βσκ ίδιοι είναι.. αλλά δεν παίζει να είναι αυτός."

"Χελοοοοοου.. τον λένε Χάρι και είναι ίδιος με τον δικό μας" λέει η Μπετι

"Εδώ έχεις ένα ποιντ" λέει η Αννε

Ωραία και τωρα είμαι μόνη μου:(

Το γκρουπ παίζει το πρώτο κομμάτι να τίτλο Closer

I walk through an endless night
Make my way back home
I'm closer to you
I'm closer to you as I've never been
Why don't you see me?


Σε βλεπω Χάρι.

Σε βλεπω.

AftertasteWhere stories live. Discover now