#22 after

531 30 2
                                    





Πριβιουσλι ον #dtd

• ο Χάρι θέλει άλλη

• η Εμμα πρέπει να κάτσει πάνω στον Χάρι

• Ειντεν ιζ χιαρ

Τωγα..

...


...


...


"Λοιπόν απλά πρέπει να στέκεσαι εδώ και να με περιμένεις να κατέβω... και όταν με δεις να είσαι καπως εκδηλωτικός... όταν θα είναι κοντά θα σου κάνω νόημα να μου πεις αντίδραση.." λέω στον Ειντεν και παρακαλάω τον θεό να έχει καταλάβει τι ακριβώς πρέπει να κάνει...

"Είσαι πολύ περίεργη.." λέει με ένα βλέμμα γεμάτο αγανάκτηση αλλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα..

"Ευχαριστωωωω τα λεμεεε, στις 2 να είσαι απέξω λοβ γιαα" φωνάζω σχεδόν και πηγαίνω προς το σχολείο...

Ου

Λα

Λα

Σήμερα κάθομαι με τον Χάρι τελευταία ώρα οποτε λογικά σίγουρα θα μας δει:)

Έρχεται και κάθεται δίπλα μου και το μάθημα ξεκίνησε...

Παίρνει το στύλο μου

Ιιιιιι το ροζ πήρε..

Και γράφει κάτι στο τετράδιο του..

"Μαρεσεις" λέει το χαρτί και μου το δείχνει...

Συγκίνηση.

Παίρνω το στύλο από τα χέρια του και γράφω από κάτω...

"Είναι κάποιου είδους πλάκα;"

"Όχι... κοιτα αν δεν θες δεν πειράζει" ψυθίρισε στο αυτί μου καπως λυπημένα..

ΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΩ ΡΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΛΕΚΤΑΝΗ ΕΧΩ ΣΤΗΣΕΙ..

Μόνο το εφμπιαι δεν έχω βάλει

"Όχι όχι, δεν είναι αυτό.. απλά μου φάνηκε καπως ξαφνικό" λέω και προσπαθώ να μην τον αγκαλιάσω..

Δεν ξέρω πως να αντιδράσω.. τι να κάνω..

...


...


...

Το κουδούνι χτυπάει και τρέχω να πω στον Ειντεν τα νέα...

Όταν πηγαινω κοντά με σηκώνει στον αέρα και κάνει διαφορά γενικά... μόνο που δεν με φασωσε δλδ..

"Δεν ξέρω ποιος ήταν..αλλά οποίος και να ήταν σιγπυρα μας ειδεε" μου λέει συνωμοτικά και σηκώνει το φρύδι του..

Δι νεξτ ντει..

Μπαίνω στην τάξη και κάθομαι στο θρανίο μου..βάζω τα ακουστικά στα αυτιά μου και περιμένω να χτυπήσει επιτέλους το κουδούνι να έρθει να ξανακάτσει δίπλα μου να μυρίζω το άρωμα του. Να ηρεμήσω.

Σχεδόν όλοι έχουν μπει μέσα στην τάξη συμπεριλαμβανομενου του Χάρι ο οποίος δν έρχεται στην διπλανή θέση.

"Γεια...εμ μήπως μπορώ να κάτσω εδώ;" ρωτάει μια κοπέλα δυο θρανία μπροστά μου

Η κοπέλα αρχίζει να κοκκινίζει και να τραυλίζει.

"Εμ φ-φ-φυσικά" λέει και του κάνει χώρο να κάτσει..

Δεν μου έριξε ούτε μια μάτια.

Όλοι βγαίνουν από την τάξη και ευτυχώς προλαβαίνω τον Χάρι

Πάει να φύγει αλλά βάζω το χέρι μπροστά του για να τον εμποδισω.

"Χευ, εχεις κάτι μαζί μου ή μου φαίνεται;" λέω και εκείνος κάθεται σε ένα θρανίο και στηρίζει το κεφάλι του στα χέρια του

"Έκανα κάτι που δεν έπρεπε; Σε παρακαλώ πες μου.."

"Εμμα, δεν καταλαβαίνεις;"

"Όχι, πες μου" λέει παρακαλώντας τον και κάθομαι στο απέναντι θρανίο και πιάνω στα χέρια μου το κεφάλι του

"Σοβαρά; Τα έχεις με αυτόν τ-τον δεν ξέρω και εγώ και χαμουρευεστε έξω από το σχολείο ενώ λίγα λεπτά πριν σου είπα ότι μαρεσεις...με άφησες να γελοιοποιηθω και...άστο Εμμα.."  λέει και πάει να φύγει

Τον πιάνω από το χέρι και τον βάζω να κάτσει σε ένα θρανίο.

"Αυτός ήταν ο Ειντεν...είναι ο ξάδελφος μου."

"Σε θέλω" είπα σιγανά και κοίταξα το πάτωμα..

"Σας άκουσα με την Σελεστ στην τουαλετα που ήθελες να μια κοπέλα να ζηλέψει. Και ζήλεψα. Οποτε έκανα το ίδιο με τον Ειντεν."

Σηκώνεται από το θρανίο και με κοιτάει μέσα στα μάτια..

Βάζει τα χέρια του στον λαιμό μου φέρνει τα χείλια του τόσο κοντά στα δικά μου που νιώθω την ανάσα του στον λαιμό μου. Και πριν το καταλάβω ενώνει τα χείλη μας και τώρα παίζουν ένα τρελό παιχνίδι. Τα χείλη του κατεβαίνουν στον λαιμό μου και αχ.. βγάζω κάτι σαν αναστεναγμό..

Οου

Σιτ

Μπορώ να καταλάβω ότι χαμογελάει..

Χμμ... σύμφωνα με τις γνώσεις μου από το αφτερ τα αγόρια τους να ανάβει να τους γλύφουν στον λοβό του αυτιού ορ σαμθινγκ -γουτουφου

Τσπ εφαρμόζω το σχέδιο μου και φαίνεται να πετυχαίνει καθώς τσιτωνεται..

Ευχαριστώ αφτερ για τις γνώσεις που μου δίδαξες...

AftertasteWhere stories live. Discover now