#9 party

936 65 6
                                    


Previously on peaky blinders#dtd

• ο νονός του Χάρι είναι Ζουλιωτης

• δεν πρέπει να λείψεις την ώρα της Κλαμμιδας

Τγουα μεγες λειτεγ..

Το κουδούνι της πόρτας χτυπάει και κατεβαίνω γρήγορα να ανοίξω..

Είναι ο Todd..έχει φέρει ότι έχει και δεν δεν έχει σπίτι του παύλα το σπίτι του Colin (δεν σας τα πα αποφάσισαν να συγκατοικήσουν)...

Θα πηγαίναμε στο πάρτι του 3ου λυκείου και είχαμε ντιελαρει από την αρχή της χρονιάς ότι θα πηγαίνουμε σε οποίο πάρτυ γίνεται εδώ στην περιοχή.

Μόνο που σε αυτό το πάρτι έπρεπε να διαπρευσω...ή να είμαι σαν γλάστρα.
Είναι στο σχολείο του Χάρι

"Γκερλ έχω ήδη βαφτεί γιατί αν βαφόμουν εδώ δεν θα προλαβαίναμε πάμε πάνω γρήγορα..πιο γρήγορα..ελα κουνήσου" λέει και φεισπαλμαρομαι τόσο πολύ από μέσα μου.

...


...


...


"Λίγο το κραγιόν ξαναφτιάχνω, ντύνεσαι, ντύνομαι και φεύγουμε"
"Αχ είμαι τόσο ενθουσιασμένος και νταξει είμαστε θεές" λέει χωρίς ίχνος ειρωνείας ή πλάκας.

Ονοο..

Φτάνουμε στο κλαμπ από το οποίο ακούγονται μουσικές τετράγωνα μακριά...

Μπαίνουμε μέσα με τον Todd και παραγγέλνουμε τα ποτά μας..

"Τι θέλει η όμορφη;" με ρωτάει ο μπάρμαν και οκ πατζαριαση mode: on

"Δηλαδή εγώ δεν υπάρχω; Τυφλός είσαι;" μαλώνει ο Todd τον μπάρμαν...

"Εμ εγώ ένα sex on the beach και η κοπελιά μια μαργαρίτα" είπα αναφερόμενη στον Todd και εκείνος με κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο ευχαρίστηση...

"Λοιπόν θα σε βγάλω φοτο να ανεβάσεις να σκάσει ο άλλος που σε χώρισε για αυτήν την σκουλικαντερα...ιου ούτε το όνομα της δεν μπορώ να πω" είπε και γέλασα όσο πιο φυσικά μπορούσα προσπαθώντας να μην αφήσω δάκρυα πίσω μου ωημε.

emmawilder

❤️ Αρέσει σε 278

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤️ Αρέσει σε 278

alicia_bird omg pou eisteeee?
__turnerrr_ Ελα μωρή θεαραααα
__turnerrr_ Προσκυνώ
__turnerrr_ ta creditsss
olivia.knight σου έφυγαν οι εφιάλτες;
olivia.knight ο Liam είναι μαζί σου;
isaacraf  Ολίβια
isaacraf. Τσατ τώρα

"Ουψ" λέει ο Todd χασκογελώντας

#σορινοτσορι #πρειφορολιβια #νοπειμαιμιαασπλαχνησκυλα

"Πάω λίγο τουαλέτα και έρχομαι, εμ κάνε λίγο παρέα στον μπάρμαν"

"Το χω" λέει και κλείνει συνομωτικα το μάτι του

...


...

Στον δρόμο για την τουαλέτα υπάρχουν πολλοί δερματινοι καναπέδες και άτομα που δεν έχω ξαναδεί ποτε στην ζωή μου να χορεύουν ο ένας πάνω στον άλλον..

"Χευυ Εμμα" ακούστηκε από κάπου και γύρισα να δω από που ήρθε η φωνή

Χάρι

"Γεια σου Χάρι" είπα όσο πιο φιλικά μπορούσα και χαμογέλασα στην κοπέλα που τριβόταν πάνω του... γκετ ε ρουμ κιντοζ

"Εμμα" δίνω το χέρι μου και συστήνομαι στην κοπελοκατσικα που μασάει τόση ώρα μια τσίχλα που πραγματικά έτσι και είχε φωνή θα την έβριζε.

"Σελεστ" λέει και γυρίζει ναζιαρικα στον Χάρι "Πάμε λίγο μέσα που έχω να σου πω;"

Δεν ζηλεύω. Αλλά άνετα την έπερνα και την κρέμαγα από το φωτιστικό..

Ο Χαρι της κάνει νόημα να μην μιλήσει..
"Θες να κάτσεις μαζί μας λίγο;" λέει και μου δίνει το πιο υπεροχοφανταστικοτελειο χαμόγελο του

"Αμμ πολύ θα το ήθελα αλλά ξες πρέπει να πάω σπίτι να ξεμπλέξω κάτι μακαρόνια για αύριο και να πάω μια βόλτα μέχρι τον θείο μου στο Τζατζικισταν γιατί τον πεθύμησα...θα το κανονίσουμε όμως"
είπα και έφυγα από την "παρέα" τους και πήγα στην τουαλέτα..

Ένα αστεράκι στην Εμμα για τις υπέροχες δικαιολογίες της 👏

...


...


...

Τώρα είμαι στον πάγκο που ήμουν πριν με τον Todd αλλά αυτός δεν είναι εδώ... ε και τώρα έχω κάτσει και τα πίνω και τον περιμένω να έρθει να με μαζέψει σε κανα δυωρακι σαν σωστος τζέντλεμαν, που θα έχω πιει όλο το μπαρ και θα ξερνάω σε ανθρώπους που χουφτωνονται.

Στο διπλανό σκαμπό έρχεται και κάθεται ο Χαρι...

"Ωπ τι έγινε; Καλό το γκομενακι;" του λέω και προσπαθώ απλά να κρατήσω την φωνή μου σταθερή να μην καταλάβει κανένας ότι τρέμω που του μιλάω... που τον κοιτάω βασικά.

"Ρεε ιουυυ φασωνει απαίσια και η ανάσα της μυρίζει μαϊντανό..απλά μπλιαχ και μετά πήγαμε μέσα για να ξεπλύνω το στόμα μου από τον μαϊντανό και την άφησα εκεί πέρα" λέει υπερβολικά σοβαρά και γελάω τόσο δυνατά που πονάει το στομάχι μου.

Να ταν και αστείο να πούμε...

"Και τι της είπες;"

"Ότι πρέπει να πάω να ξεμπλέξω μακαρόνια"

"Εφεμελ ποιος το λέει αυτό;"

AftertasteWhere stories live. Discover now