thirty eight

6.3K 417 94
                                    

TALHA

Berkant'ın yatağında karşı duvarı izleyerek öylece yatıyordum. Hissetmiyordum, hissettiğim tek şey saçımdaki el ve Berkant'ın sesiydi.

Küçüklükten beri saçlarım okşanırken sakinleşirdim ve uykum gelirdi. Şu an da sakinleşmiştim ve uykum vardı ama uyuyamıyordum. Gözlerimin kızardığına emindim fakat direniyordum.

Uyursam tüm olanları rüyamda tekrar görecekmişim gibi hissediyordum. Kalp acım gerçek olmasaydı bunların bir rüya olduğunu düşünebilirdim. Ama ruhsal acım bunların gerçek olduğunu kanıtlar derecede canımı yakıyordu.

Emre beni seviyordu bunu biliyordum. Ben ona bağlanmıştım bunu da biliyordum. Ama o çocukta bir şeyler vardı bunu hissediyordum.

Beğenmediğim şeyler.

Onları öyle yakalamıştım ve ne olduğu hakkında bir fikrim yoktu. Ama Emre asla karşı çıkıyor gibi durmuyordu.

GÖZÜ KAPALIYDI GÖZÜ. GÖZÜNE PARMAĞIMI SOKAYIM APTAL HERİF. (y/n; Talha yavrum benim iç sesimi yansıtıyorsun)

Aramızda olan kavgadan dolayı başka birine gidecek biri değildi benim sevdiğim adam ama gördüğüm şeyden sonra emin olamıyordum. Beni duyduğu için apar topar kalkmıştı, ben olmasaydım belki kalkmayacaktı.

Böyle düşündüğüm için kendimden nefret etmeliyim diye düşünüyordum. Emre'yi tanımasam bile böyle bir şey yapacağını sanmazdım.

Beni aldatmazdı.

Bu düşüncemi Berkant ile paylaştığımda bir güzel dayak yemiştim orası ayrı konu tabii. Bir güzel patakladıktan sonra yatmam için odasına getirmişti ama uyumamıştım.

Derin bir nefes alarak başımı omzuna koydum. Başını eğip beni kontrol ettiğini biliyordum ama hareket etmedim. Saçımla oynayan eli durduğunda gözlerimi kapattım.

"Talha, neden uyumuyorsun biraz?"

Gözlerimi açtım ve omzundan başımı çekerek oturur pozisyona geldim. Baygın bakışlarımı ona çevirdim. "Uyuyamıyorum. Uyursam tekrar aynı şeyleri görmekten korkuyorum."

Berkant derin nefes aldıktan sonra elini enseme atarak beni kendine çekti. Başımı tekrar omzuna koyduğunda ağlamamak için dudaklarımı ısırıyordum.

"Sana bunu yaşattığı için onu ölesiye dövmek istiyorum Talha. Hâlâ o aşağıda söylediklerini düşünüyorum. Sana o acıyı yaşatmasına rağmen hala onu düşünüyorsun ya, varya ağzına sıçacağım o herifin."

Sinirle konuşurken gözyaşımın tişörtünü ıslatmasıyla susmuştu. Sinirle bir nefes alarak ellerini sırtıma koydu. Elimle ağzımı kapatırken ağlamamı durdurmaya çalışıyordum.

"Ağlama o çocuk için, lütfen."

Hıçkırmamak için kendimi kasarken zorlukla konuştum. "Ben, Emre'ye alıştım sanırım. Onsuz n-ne yapacağım?"

❇️

"Anne Talha bu akşam bizde kalacak tamam mı?"

Duyduğum seslerle yavaşça gözlerimi araladım. Hava kararmıştı ve ben ne zaman uyuduğumu bile hatırlamıyordum. Üzerimdeki örtüyü açarak ayaklarımı yataktan aşağı sarkıttım. Komodinin üstündeki telefonumu alarak ekranı açtım.

Gelen cevapsız aramalara bakarken mesajları es geçmiştim. Cevapsız aramaların çoğu Emre'den gelmişti. Büyük ihtimal mesajlarda öyleydi.

utanmaz [texting] ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin