Bu bölüme biraz fazla yorum ve oy istiyorum kuzularım <33
Ben her ne kadar medyayı dinlemeden yazsam da -SC'nin şarkısını dinleyerek yazdım :d- okurken dinledim ve siz de dinleyebilirsiniz ;)
Taehyung, annem kusura bakma tam bu bölüme uyan bir şarkı bu ♡
----
TALHA
"Talha! Çık aşkım şu banyodan artık."
O görmese de omuz siktim. "Hayır. Grupta onu zorlamam diyordun ama şu an yaptığın ne beynini siktiğim?"
Sinirden küfür ediyordum ama umrumda değildi. Utancımı anca böyle saklayabilirdim ve onun bunu fark etmemesi gerekiyordu.
"Bebeğim sen de istiyorsun, seni zorlamış olmuyorum."
"NEREDEN ANLADIN İSTEDİĞİMİ?"
Kapının arkasından güldüğünde kırdığım pot ile yere çömelerek yüzümü kapattım. UTANIYORUM ALLAH KAHRETMESİN.
"Blöf yaptım ama tuttu sanırım. Aç kapıyı da konuşalım."
Aşağıdan duyduğum kapı sesiyle ailesinin de gittiğini anlamıştım. Koca evde ikimiz kalmıştık ve Emre beni zorluyordu.
Aslında zorlamıyordu.
İstiyordum ama korkularım vardı. Beni bırakacağından dolayı değildi korkum. Daha önce hiç yapmamıştım ve acıyacağını bildiğimden korkuyordum. Ben acıya dayanamıyordum ve o sırada acıdan yarıda bırakmak istesem Emre'nin ne yapacağını kestiremiyordum.
Oflayarak yerimden kalktım. Ne de olsa burada sonsuza kadar kalamazdım ve ne olacaksa olmalıydı.
Yavaşça kapıyı açarak Emre'nin suratına baktım. Bakışları yumuşak ama derin bakıyordu. Beni delip geçecek gibi duruyordu.
"Yanakların kızarmış Talha."
Refleks ile yanaklarımı tutarak sıktım. Dudaklarım öne çıkarken Emre'nin bakışları dudaklarıma kaymıştı. Bir adım atıp üzerime yürüdüğünde bakışlarım tekrar onu buldu.
Gülümseyerek ellerini omuzlarıma koydu ve alnını alnıma yasladı. "Annem ve babam gitti. İkimiz kaldık bu gece."
Fısıldayarak konuşmasıyla omuzlarımı düşürdüm ve ellerimi yanaklarımdan çekerek bir elimi saçlarına diğer elimi ensesine yerleştirdim. Bu hareketimle yutkunmuştu. Onu zora sokuyordum.
Neyse, zoru severdi bence.
"Korkuyorum Emre. Daha önce hiç yapmadım ve çok acıyacağını biliyorum."
Derin nefes alarak gözlerime baktı. "Biliyorum bebeğim. Ama eğer çok acırsa bana söyle, duralım tamam mı?"
Dudaklarımı birbirine bastırarak kafa salladım. "Tamam."
Omuzlarımdaki elleri belime kayarken dudaklarıma minik öpücükler kondurmaya başladı. Gözlerimi kapatıp akışına bırakmaya karar vererek dudaklarına karşılık verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
utanmaz [texting] ✓
Short Story05...: Of çok güzel götün var. Talha: biliyorum :') 05...: Öyle böyle değil. Götüne tapasım geliyor, o derece. Talha: her kız tapmak istiyor yavrum 05...: Ya kız değilsem? ⇝küfür içerir ✔ 280619 #lgbt 3 🌈 080719 #homo 6 🌈 040220 #homo 1 🌈