မျက်​ဝန်းလွှာ 💜20💜

1.3K 49 2
                                    

Zawgyi

အစကတည္​းက ရင္​းႏွီသလို ခံစား  ​ေနရသည္​့ ဒီ​ေကာင္​​ေလး ရဲ႕မၽက္​ဝန္​း​ေတြက ကြၽန္​​ေတာ္​ အရမ္​းခၽစ္​ရတဲ့ ပိုးရဲ႕ မၽက္​ဝန္​း​ေတြတဲ့။

ပိုးအသက္​႐ွင္​စဥ္​က .....

" အမ်ိဳးသား မ်က္စိဘဏ္မွာ ပိုး မမ ယမင္​းနဲ႔ မ​ေန႔ကသြားခဲ့​ေသးတယ္​၊ အစက ​ေမာင္​နဲ႔သြားမလို႔ပါပဲ၊ ​ေမာင္​က ခရီးထြက္​​ေန​ေတာ့ ပိုးက မမနဲ႔သြားလိုက္​တာ ၊ပိုး​ေကာ မမပါ စားရင္​းသြင္​းခဲ့လိုက္​တယ္​''

"​ေပ်ာ္​ခဲ့ရဲ႕လား ဗ် ''

"​ေပ်ာ္​တာ​ေပါ့ ​ေမာင္​ရဲ႕၊ ပိုးက​ေလ စာရင္​းသြားသြင္​းခ်င္​​ေနတာၾကာၿပီး၊မ​ေန႔က မမနဲ႔ အျပင္​သြားရင္​း စိတ္​ကူးရလိုက္​တာနဲ႔ ခ်က္​ခ်င္​း သြားလႉျဖစ္​လိုက္​တာ ''

"ဟုတ္​ပါၿပီးဗ်ာ..... ​ကိ့ုယ္​ရဲ႕ အလႉ ့ဒကာမႀကီး ​ေနာင္​ဘဝက်ရင္​ နတ္​သမီး မျဖစ္​ပါ​ေစနဲ႔လို႔ပဲ ​ဆု​ေတာင္​းရ​ေတာ့မွာ​ေပါ့ ''

"ဟင္​ ......​ေမာင္​ကလည္​း....ပိုးကို ဘယ္​လို​ေျပာလိုက္​တာလဲ ''

"ဟုတ္​တယ္​​ေလ ပိုးရဲ႕....အခုလို အလႉ ​ေတြ အမ်ားႀကီး လုပ္​​ေနရင္​ ​ေနာင္​ဘဝ ​ေသခ်ာ​ေပါက္​ ပိုးက နတ္​သမီး ျဖစ္​မွာပဲ​ေလ ''

"အင္​း.... အဲဒီ​ေတာ့...... ''

"နတ္​သမီး ဆိုတာက တစ္​ဖက္​ငါးရာစီ နတ္​သား​ေတြက ပိုင္​ဆိုင္​ၾကတယ္​​ေလ၊ အဲ​ေတာ့ ​ေမာင္​ခ်စ္​ရတဲ့ ​ေမာင္​့ပိုး​ေလးကို နတ္​သား​ေတြပိုင္​ဆိုင္​တာ ​ေမာင္​မၾကည္​့ရက္​ဘူး''

"ဟာ....​ေမာင္​ကလည္​း.....​ေမာင္​မၾကည္​့ရက္​ဘူးဆိုရင္​ ​ေမာင္​ဒီဘဝ မွာ အလွဴ မ်ားမ်ားလုပ္​​ေလ ၊ အဲ​ေတာ့မွ ​ေနာင္​ဘဝက်ရင္​ ပိုးတို႔က နတ္​သား၊ နတ္​သမီး​ေတြ အျဖစ္​ ျပန္​ဆံုၾကမွာ​ေပါ့ ၊​ေမာင္​ နတ္​သားျဖစ္​ရင္​ ပိုးတစ္​​ေယာက္​ထဲကိုပဲ ခၽစ္​ရမွာ​ေနာ္​ ''

"ဟား.ဟား......ဟုတ္​ပါၿပီး ဗ်ာ....''

အရင္​ကစကားသံမ်ားကိုတိမ္​စိုင္​ျပန္​လည္​ၾကား​ေယာင္​လာမိသည္​။ ပိုး အမ်ိဳးသားဘဏ္​မွာ စားရင္​း​ေပးခဲ့တာကို​ေတာ့ တိမ္​စိုင္​သိသည္​။

မျက်ဝန်းလွှာ (Completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora