Selam!! Bu ilk kitabım!! Umarım begenirsiniz!! Ama begenmezsenizde sorun yok!! Bu ünlemlere cok taktım!! Cümkü ben normal degılim!! Neyse canlarım kitabımı okumanız ve begenmeniz ve vote'lemeniz ve yorumlamanız ve bana mesaj atmanız dilegiyle!! Multide Sena -Acacia Brinley Clark-...
NOT: Bu kitap tamamen can sıkintısıdır. Hic bir amacı yoktur. Öneri ve görüsleriniz icin mesaj atabilir ve ya yorum yapabilirsiniz.
Günesin ısıklarının gözümü almasıyla uyandım. Demek istemezdim. Ne o günes kardes cok mu sevdin gözlerimi!? Ben hic insan gibi uyanamam zaten!!
''Ne var amuga godumun malı!? '' diye bagırdım hala bana seslenen abicigime (!)
''Kalk dedik sana dimi!? Bak geliyorum sıctırtma ağzina!! '' diye anırdı geri zekasız!
''Lan daha okullar bir hafta sonra acılacak beni ne kargalar bokunu yapmadan uyandırıyon!? '' aslinda annem olsa böyle konusamazdim. Allahtan abim İstanbul'da üniversite okuyo diye yalvar yakar bende burda okuyabilicem. Annem ve babam Bursa'da. Ouf! Orsı ck skcı .s.s
''Saat dört geri zekali!! '' diye bagırdı abim.
''Oha! İnsan uyandırır dimi!? '' diye bögürdüm asagiya. Evet evimiz iki katli kıskanın bicız!!
''Sabahtan beri sana sesleniyorum mal!! Ayrıca üzerini giyin asagıya gel. Seni birileri ile tanıstırıcam!! '' diye bagırdı.
''Oha haysiyetsiz!! Gerizekalı!! Mal!! Beyin özürlü!! Evde misafir var ve bana yeni mi söylüyosun!?'' diye bagırdım ona. Asagidan bir kahkaha ve abimin
''Ses kes!! Ve gel geri zekali kardesim!! '' diye bagırma sesi geldi. Bende hemen banyoya gidip tipime baktim. Iyk!! Su tipe bak!! Sari saclarım dagılmıs. Beter olmus!! Hemen saclarımi taradim. Azıcık insan icinee cıkabilecek tipim oldugunda odama döndüm. Üzerime beyaz askili badi ve kot sort giydim. Ayagıma pofuduk pembe terliklerimi yani nami deger Pembiş'i giydim. Rimel vazgecilmezimdir ve ben onuda sürüp asagiya indim.
Oha!! Salonda iki tas oturuyo!! Aaa bide abim varmıs.
''Abiş ben acim.'' dedim ve yanina oturdum.
''Mutfak orda.'' dedi taslarla konusurken.
''Saol ya aydınlattıgın icin. Ordan bakinca kesin parlamısımdır!'' dedim yerime daha cok sinerken.
''Hani sen actın? '' diye sordu abim.
''Annesine ben acım dediginde aldıgı 'mıtfık ırdı' cevabi ile doyabilen bir insanım ben.'' dedim trip atar bir tonda.
''Ben senin annen miyim salak?'' diye sordu abim.
''Ben sana baska bir sey ima ettim ama sen anlamadın abi! '' dedim o anda sarısin tas kahkaha attı.
''A-ha cıcık anladı.'' dedim ve cocuga döndüm. ''Ben Sena.
Annem ve babamın abimden ders alması gerekirken yaptıgı salak bir varlıgım.'' dedim ve güldüm.
''Bende Caner. Annemlerin abimin tipsiz oldugu icin ikincide daha iyi olur düsüncesi ile yaptıgı tas varlıgım.'' dedi sarısın.
''Ego yıgını.'' dedim
'Ha? '' tarzi bir ses cıktı Caner'den.
''Allah'ım buda mi salak? '' diye sordum tavana bakıp. Bu sefet abim kahkaha attı.
''Oh buldunuz benim gibi gomik gızı gahgahala gahgahala!! '' dedim. 'Gahgahala gahgahala' derken yaptıgım komik sive diger tas varlıgında kahkaha atmasıni sagladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERGENOTORUS
ChickLitNeşeli ama birtakım olaylardan sonra neşeli olmayi beceremeyen, hayattan bıkmış, aşk hayatı boktan, yinede sevimli bir kız. Ne olursa olsun, ne yaşarsa yaşasın, nesesini kaybetsede o bir ERGENOTORUS! ©Tüm haklarını yedim...