Yeni Kaptan

378 20 6
                                    

Kısa oldu ama idare edin artık. Multide bence merak etmis olabileceginiz biri var. Ahmo hoca -Channing Tatum-. Yalnız adam cok karizma...

''Caner kalksana be! Hoca cagırdı! '' diye bagirdim en sonunda. Efe bile uyandi be!

''Kalktim lan kalktim! '' diye bagirarak ayaga kalkti.

    Birlikte spor salonun gittik. Tam tahmin ettigim gibi ayıcamışöküzturnagözüornitorenksıçmığımaymun götükılıklışempanzeninpoposu - bunu sık sık kullanıcam. Kopyala yapıstır yaptıgim icin yazmasıda kisa sürüyo. Aysh! Ck zkym .s.s-'da ordaydı. Ama hoca daha gelmemis.

     Bu arada size bahsetmedim dimi? Yürütemeyince müzikten cıktım. Birazda ilk provada sarkiyi söyledigim kisiyi hatirlamaminda etkisi vardi ama olsun. Basketbol benim icin daha önemli. Niyse.

     Hakan yanima gelip

''Sevgilini desteklemen icin gelmen ne hos.'' dedi.

''Sevgilisi olmayan birinin sevgilisini destekleme sansının olmadigıni düsünen bir insanim. Eger öyle bir sans olsada binde sıfır ihtimal olurdu.'' dedim.

''Ah!  Tahmin etmeliydim. Benim cazibeme fazla takilip geldin dimi? '' dedi alayla.

''Ay canim yazik sana! Basket oynadıgimi söylemistim. Malesef bu gencecik yasinda ayzaymır- nasil yazıliyo bu amk?- olduysan ondan unutmussundur.'' dedim onun alayli ses tonunu kullanarak.

''Takimda sende mi varsın? '' dedi.

''Yok amk. Ben konu mankeniyim burda.'' dedim ve gözlerimi devirdim.

''Cocuklar buraya neden toplandıgımizı merak ediyorsunuzdur. Edin. Merak etmekten kimse ölmez.'' dedi Ahmo ve kahkaha atti. Yalniz hocam diye demiyom karizmatik bisi. Ama cok büyük be! Niyse.

''Simdi sadede geliyim. Bu Hakan. Okukumuza yeni geldi. Daha önceki okulunda basketbol takimı kaaptaniydı. O yüzden takıma aldım. Simdi sizleri gruplara ayırıp mac yaptırıcam. Hem antreman olsun, hemde Hakan sizin nasil oynadıgınızı görsün.'' dedi. Sonra devam etti. ''Ayrıca Yağız Amerika'ya gittigi icin yeni ktan secicez. Oda bu maca bağli. İyi oynayin ona göre.'' dedi ve bizi gruplara ayırdı.

    Mac basladi ben yine yardırıyorum. En cok basketi ebn attım. Onlardan ufak olmamda avantaj benim icin. Daha kolay kacıyorum. Mac bittiginde her zamanki gibi benim oldugum takim yenmisti.  Adınin Gökhan oldugunu hatirladıgım cocuk

''Hocam ama haksızlık! Hep Sena'nin oldugu takim yeniyo!'' diye sitem etti. Hoca sırıtti.

''Sena kadar iyi oynayin siz yenin. Bu arada kaptaninızi sectim. Sena kaptaniniz. İtirazı olan var mi? '' dedi hoca.

''Ben! '' dedi bir ses. Onaa döndügümde  Hakan oldugunu gördüm.

''Sen itiraz etmesen olmazdi zaten ayıcamışöküzturnagözüornitorenksıçmığımaymungötükılıklışempanzeninpoposu.'' dedim dayanamayip. Bütun takim gulmeye basladı.

''Sana bunu söyleme demistim. Neyse konumuz bu degil. Sena'nin kaptanlıkla ilgili tecrübesi var mi? '' dedi Hakos. Zuaahhahaha Hakoş süper oldu be!

''Tabiki var, hemde üç sene. Ayrıca bana madalyalarimi saydırtma! '' dedim bi hışım.

''Erkeklere kaptanlık yaptın mi? '' diye sordu be sefer.

''Yani bizim Aysu'lardan pek farkiniz oldugunu söyleyemem.Ayni teknikle ve ayni güçte oynuyosunuz.  Tek fark cüsse. Onlarda kiz ve erkek olmanin farki.'' dedim umursamaz bir sekilde ve omuz silktim.

''Yalnız kanki bizi kızlarla kiyasladın aşk olsun.'' dedi Can.

''Kanki genel bir kiyaslamaydı. Sahsi algılama.'' dedim ona.

Vuhhu!!! Ben= Yeni Kaptan!!!!

ERGENOTORUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin