Bilik Maya

630 7 0
                                    

BAB 7

"cik maya bangun hari ni,maya daftar sekolah baru"amir

Maya"saya belum bawa pen dan maklumat diri"maya cepat bangun terus pergi mandi.

Amir"cik maya cepat bersiap,dah lewat pergi daftar sekolah baru,cik maya"amir tunggu dan maya keluar bilik maya.

Maya"kejap,saya pakai baju,amir pergi keluar dulu,kalau saya pakaian baju,nanti saya keluar dan turun pergi makan sarapan pagi ni"maya beritahu dan cepat pakaian sekolah dengan bawa bag.

Berapa Minit Kemudian....

Maya"dah siap semuanya,mari pergi daftar sekolah baru,amir teman saya daftar maklumat diri berjumpa bilik pengetua dan kelas mana,saya tak suka jalan seorang"maya pakaian Sekolah Berdiri Takut Jalan Seorang pergi sekolah baru dan tak mengaku takut.

Amir"ok,cik maya,mari turun cik maya,sarapan pagi sudah siap"amir tahu maya takut jalan seorang pergi sekolah baru dan senyum maya pandang arah lain.

Maya"mari turun,rabbit amir lambatlah"maya tak mengaku suka Sebenarnya dan sikapnya ego tinggi orang kaya.

Maya bawa bag(maklumat dirinya dan pen)pegang tangan amir dengan romantis kenangan maya bersama dengan amir(budak suka pegawai peribadi sendiri).

🐧🐧🐧🐧

-----------------------------------------------------------

Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai PeribadiWhere stories live. Discover now