Lelaki

285 5 0
                                    

Bab 11

Pelajar Baru Di Sekolah

     Maya"akhirnya sampai tangga terakhir,kaki saya tercabut di sekolah bunuh orang ke"maya cakap dengan marah dan kaki sakit,maya geram sekolah baru ni pelik.
          
    Amir"sabarlah cik maya,jangan cik maya marah cepat tua"amir ketawa dan melihat muka maya marah comel seperti hamster.

     Maya"saya sabar ni,amir ketawa saya,apa lawak muka saya ni"maya berdiri geram sikap amir ketawa tak berhenti.

     Zahar"hi awak berdua,nama saya zahar tingkatan 1,saya pelajar lama di sekolah ni.Adik ni umur berapa,adik cari siapa di sekolah ni"zahar melihat dan bertanya maya teman amir pegawai peribadi maya.

     Maya"oh,nama saya maya dan umur saya 13 tahun,saya cari bilik pengetua di mana,saya tak tahu jalan sekolah"maya tak boleh cerita pada semua orang siapa amir sebenarnya.

     Zahar"maya siapa lelaki ni,jangan lelaki kekasih maya,saya lihat macam pegawai peribadi anak orang kaya ke"zahar beritahu dan melihat amir pakaian kemas pelik seperti pegawai peribadi.

    Maya"tak ada,sahaja lelaki pakaian kemas bergaya,namanya amir,betul tak amir ni kekasih saya dan akan bertunang suatu nanti"maya terpaksa tipu depan zahar tak ganggu maya.

   Amir"betul,amir kekasih cik maya sekarang"amir gembira dan dengar maya terima kekasih amir,amir tahu dah maya tipu zahar.

    Zahar"oh..tak apalah"zahar faham sikap maya,betul maya dengan amir kekasih maya,maya tak mengaku amir kekasih maya.

    Maya"jalan mana pergi bilik pengetua,saya daftar sebagai pelajar baru,saya baru pindah semalam di tempat"maya beritahu dan ceritakan zahar.

    Zahar"oh,mari amir dan maya ikut saya tunjuk bilik pengetua,bilik pengetua tak jauh mana"zahar jalan bual-bual maya dan amir senyum.

"kami tak menyusah,zahar"Maya Dan Amir

"tak menyusahkan saya,saya ikhlas menolong maya dan amir,biasanya pengetua jarang ada dalam bilik pengetua,selalu busy kerjanya"zahar beritahu maya dan amir.

      Zahar jalan dan cakap banyak, maya dan amir dengar zahar cakap.

     Letihnya kaki maya dan amir tetapi zahar biasa dah jalan di sekolah ni.

🐜🐜🐜🐜🐜

-----------------------------------------------------------

      

Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai PeribadiWhere stories live. Discover now