BAB 22
Limas ingatnya dan niat ajak muklim pergi kantin makan bersama dengan muklim.Limas terkejut dan melihat muklim mesra dengan pelajar wanita lain,air mata basah pipi limas.
Limas"muklim siapa wanita ni,cakap muklim"limas cakap nada sedih dan bertanya pada muklim.
Wanita misteri"nama saya bella kekasih muklim,awak limas cermin dulu,lelaki mana suka macam awak limas ni.Muklim cakap saya pergi kantin bersama dengan saya ke"bella cakap sombong dan tarik tangan muklim
Limas"aku benci kau muklim,ni kau balas cinta ku berikan pada kau muklim,aku percaya kau,aku sanggup bergaduh orang bertahankan cinta kita"limas dengan muka benci dalam hatinya hancur.
Limas"jangan kau muklim ganggu hidup aku lagi,kau muklim playboy betul cakap orang cakap aku fikir budak-budak ke"limas beritahu dan benci melihat muka muklim.
Limas berlari dan keluar air mata basah pipi limas.Limas tak sanggup melihat kekasihnya bersama dengan wanita lain.
Muklim"limas,limas,limas tunggu aku,lepas bella tangan aku ni,kau dengki limas betul tak"muklim lepas tangan bella.
Bella"betul cakap kau,aku benci limas,sebabnya orang lain puji limas nyanyi suara sedap,ni aku nak limas tak putus asa dan tak ada semangat untuk hidup lagi"bella ketawa dan gembira melihat limas sedih.
Muklim"kau jahat seperti setan,kau tak ada kasihan orang lain,aku kejar cinta limas,aku tak boleh hidup tanpa cinta limas seorang gadis dalam hati aku"muklim beritahu dan tinggalkan bella seorang diri.
Muklim panggil namanya limas dan kejar cinta limas,muklim menyesal dan buat hati limas sakit hati,muklim kejar limas pergi kelas maya.
Bella"tak ada gunanya,muklim kejar cinta limas,limas tak akan percaya suara cakap muklim"bella cakap dan dengki.
Bella"kau muklim lupakan limas bukan cantik berbanding aku cantik lagi,lebih baik muklim kekasih aku daripada muklim dapat malu kekasih limas tak cantik"bella hina limas sakit hati,muklim tak dengar cakap bella.
Muklim"saya tak berduli,saya suka limas,sebabnya limas baik hati,saya tak berduli orang lain kata pada saya kekasih limas"muklim cakap tegas dan berjuangkan cinta limas.
Muklim"limas tetap cinta dalam hati saya,kau tak sama limas,hati kau hati busuk,hati limas bersih,aku kejar cinta limas sampai berjaya"muklim cakap dan tak berduli bella cakap dan geram muklim tolak cinta kepada bella.
Bella"ikut hati kau muklim,aku yakin kau tak akan berjaya pakat hati limas,bye muklim"bella malas cakap muklim,hati bella hati hitam dan ketawa kuat pada limas.
Muklim tak berduli cakap bella muka marah dan sakit hati,bella cinta tak diterima muklim.
Bella berjalan seorang diri dan ketawa kuat,dalam hatinya puas hati limas sakit hati kekasih limas nama muklim curang di belakangnya.
Muklim berlari bersemangat kejar cinta setia limas,muklim sampai kelas maya dan berjumpa limas menangis kerana muklim.
Semua orang kelas maya terutama likah marah dan melihat muklim letih berlari tadi masuk dalam kelas maya.
😭😭😭😭
-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai Peribadi
RomansaGadis ni maya seorang gadis baik,orang tua maya sibuk kerja dan cari duit sampai maya tak berduli.. Orang tua maya orang kaya,maya kurang kekasih sayang orang tua maya,orang tua maya cari lelaki jaga anaknya maya,orang tua maya takut terjadi pa...