BAB 12
Akhirnya Sampai Di Bilik Pengetua
Zahar"ni bilik pengetua,saya tengok kejap,ada pengetua,maya dan amir tanya sendiri pengetua.Saya dah lewat masuk kelas ni,saya tinggal awak berdua di sini,saya pergi dulu"zahar lari arah kelasnya dan takut cikgu marah.
Maya"ok,baik hati zahar tolong kita berdua ke"maya tiba puji zahar,amir cemburu maya puji lelaki lain.
Amir"jangan cik maya puji sangat ada orang sakit hati siapa hati luka ni"amir sikap cemburu dan tak mengaku sebenarnya sikap lelaki ego tinggi.
Maya"amir cemburu ke"maya nampak sangat amir cemburu,maya sebut nama zahar,maya tahu dah amir suka maya sebenarnya.
Amir"saya tak cemburu zahar,mari masuk bilik pengetua"amir malas fikir masalah kecil dan ketuk pintu bilik pengetua sedang buat kerjanya.
"Tok,tok,tok"
Kimi"sila duduk awak,boleh saya bantu awak,nama saya kimi pengetua di sekolah ni"pengetua beritahu berkenal dirinya dan tanya maya dan amir duduk kerusi roda.
Maya"saya datang sekolah ni,nama saya maya dan sebelah lelaki ni nama amir,saya daftar nama saya di sekolah ni"maya beritahu berkenal dirinya pada pengetua.
Kimi"oh,awak maya anak orang kaya,orang tua maya call saya tadi,ada budak mari dan daftar di sekolah ni"pengetua terkejut dan melihat maya anak datuk mari sekolah ni.
Maya"boleh tak,saya masuk kelas hari ni"maya dengan muka semangat dan beritahu kepada pengetua.
Kimi"boleh cik maya,orang tua maya dah bayar semua yuran sekolah cik maya,cik maya tak perlu pasal yuran sekolah cik maya.Kejap cik maya"pengetua beritahu dan call cikgu kiki.
Call
Kimi pengetua:aslm
Cikgu kiki:wslmKimi pengetua:ada pelajar baru daftar ni,cikgu kiki masuk bilik pengetua sekarang.
Cikgu kiki:berapa orang daftarnya dan pelajar lelaki atau perempuan.Kimi pengetua:satu orang pelajar ialah pelajar perempuan,cikgu kiki boleh hantar kelas,pelajar baru ni,saya sibuk kerja ni.
Cikgu kiki:ok,saya pergi sekarangCikgu kiki:mana pelajar baru tu,pengetua kimi,tadi saya sedang mengajar kelas saya.
Cikgu Kiki Pakaian Gaun Dan Kasut Tinggi Tak Boleh Jalan Cepat,Cikgu Kiki Tanya Pengetua.
Kimi pengetua:berkenalkan cikgu kiki mengajar di sekolah ni.
Pengetua tunjuk arah cikgu kiki supaya maya tahu.
Cikgu kiki:nama saya kiki,saya cikgu di sekolah,mana pelajar baru daftarnya.
Cikgu kiki berkenalkan dirinya dan bertanya kepada pengetua.
Kimi pengetua:ni pelajar baru daftar,gadis ni nama maya,maya baru pindah rumahnya,orang tua maya suruh kita jaga anaknya,lelaki ni nama amir.
Pengetua bangun dan tunjuk arah maya dan amir supaya cikgu kiki tahu.
Amir"saya berkenal diri saya,nama saya amir,saya ditugaskan jaga cik maya,boleh tak,saya masuk kelas bersama cik maya"amir tanda hormat gaya pegawai peribadi tanya pengetua dan cikgu kiki.
Kimi"tak boleh,saya tak nak orang lain tahu amir pegawai peribadi cik maya,kami harap amir faham,kami cakapkan ni.Amir boleh jaga luar kelas"pengetua larang amir masuk kelas bersama dengan maya.
Pengtua kimi takut dan berlaku kepada maya,mesti orang lain ambil duit maya anak orang kaya dan anak datuk.
Maya"amir tak perlu risau pasal saya,saya tak ada apa,amir jaga luar kelas,orang lain fikir bukan-bukan pasal kita.Saya tak nak kawan saya sebabkan duit saya,saya nak kawan saya tulus bukan sebab duit"maya tak sedar peluk amir di depan pengetua dan Cikgu.
Cikgu kiki"awak berdua couple ke"cikgu kiki tengok pelik maya dan amir bukan kawan seperti couple ni.
"tak couple"amir dengan maya cakap dan jawapan sama.
Kimi"nampak sangat amir dengan maya couple ni,mengakulah dua sama suka ke"pengetua faham sikap anak muda zaman sekarang.
Dua sama maya dan amir sikap tak nak mengaku suka sebenarnya.
Pengetua kimi dan cikgu kiki faham sangat pengalaman bercinta zaman anak muda sama suka dalam hati maya dan amir sikap sama tak nak mengaku suka sebenarnya seperti maya dan amir pegawai peribadi di bilik pengetua.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
😉😉😉😉
-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai Peribadi
RomanceGadis ni maya seorang gadis baik,orang tua maya sibuk kerja dan cari duit sampai maya tak berduli.. Orang tua maya orang kaya,maya kurang kekasih sayang orang tua maya,orang tua maya cari lelaki jaga anaknya maya,orang tua maya takut terjadi pa...