Terkejut Bangunnya

211 3 0
                                    

BAB 19

      Ros Merah"saya berasa pelik hari ni,mana amir,selalu amir datang awal daripada semua bangun"ros merah beritahu dan tak sedap hati pasal amir.

     Amirul"kenapa semua heboh ni pasal siapa"amirul beritahu dan baru keluar biliknya bangun tidur,tanya semua orang ada di sini.

     Ros Putih"kami sebut nama amir rabbit tu,kami tengok tadi amir tak mari ni"ros putih beritahu dengan marah amirul.

    Amirul"jangan ros putih marah dan cepat layu baru tahu,lepas leher saya ni"amirul beritahu dan ketawa pada ros putih cekak amirul tak boleh cakap.

    Ros Putih"padam muka mu,boleh pulak mu gurau masa ni"ros putih cakap dengan marah dan sikap amirul gurau pelik.

    Kemboja Putih"jangan bergaduh awak berdua ni,sikap awak berdua ni,mari pergi bilik maya dulu,mana tahu amir ada dalam bilik maya dan selalu amir bangun maya ke"kemboja putih beritahu dan halang bergaduh ros putih dan amirul.

Terkejut Dalam Bilik Maya.

     Ros Merah"awak berdua maya dan amir buat apa ni,kami letih cari amir dalam bilik amir tak ada.Amir buat apa tidur bersama maya dalam bilik maya"ros merah beritahu dan marah amir tak ada bajunya tidur bersama maya.

     Amir"cik maya tarik tangan saya tidur bersama atas katil,nanti kejap saya pakai baju balik"amir beritahu dan biasa dah tak pakai baju dalam biliknya.

     Maya"sorry amir,saya tak sengaja tarik tangan amir atas katil,semalam saya ngantuk sangat,awak semua jangan marah amir tak salah.Saya salah sebenarnya"maya ngantuk dan tak sedar tarik tangan amir tidur sekali.

     Amir"cik maya tak salah,saya salah sebenarnya,awak semua jangan marah cik maya"amir beritahu dan tak nak semua orang marah maya.

     Amirul"awak semua berhenti bergaduh,pening kepala saya berkini siapa salah sebenarnya.Budak tidur bersama dengan pegawai peribadi tak salah"amirul beritahu dan berasa biasalah amir tidur bersama dengan maya tak buat benda pelik.

      Ros Merah"ros putih pegang tangan amirul,aku rasa tampar muka amirul "ros merah beritahu dengan muka geram pada amirul sokong dan bukan marah.

     Ros Putih"bagus tu kakak ros merah,tampar muka amirul hilang muka tampan ni"ros putih setuju ros merah tampar muka amirul.

     Amirul"jangan ros merah marah cepat tua,kemboja putih tolong saya,dua orang ni gila tampar muka aku,hilang tampan aku"amirul cakap ayat rayu kemboja putih berhenti bergaduh ni.

     Kemboja Putih"ros merah dan ros putih berhenti bergaduh kasihan amirul ni,lepaslah amirul tu"kemboja putih beritahu dan halang bergaduh ros merah,ros putih dan amirul.

      Amirul"terima kasih kemboja putih,kemboja putih selamat saya kali ke-2.Kalau kemboja putih tak datang dan tak halang ros merah tampar muka hilang tampan saya ni"amirul beritahu dan fikir muka amirul takut dengan ros putih dan ros merah.

     Ros Merah"kami maafkan maya dan amir lain kali jangan buat ulangi ni lagi,kami risau maya masih budak bersekolah,kami takut maya hamil Ke"ros merah beritahu dan peluk maya tanda maaf

     Amirul"kiranya ros merah dan ros putih maafkan saya thank you"amirul berasa tenang hati amirul,ros merah maafkan berlaku tadi pada amirul.

     Ros Putih"saya dan kakak saya maafkan amirul,lain kali jangan buat ulangi ni lagi.Amirul asyik fikir muka je"ros putih wakil kakak ros merah cakap tanda maafkan amirul.

     Kemboja Putih"sekarang mari kita turun pergi sarapan pagi,amir keluar bilik maya,maya buka pakaian macam mana amir gatal.Awak semua keluar sekarang,maya pergi mandi tu"kemboja putih tolak semua orang keluar bilik maya.

      Amir"tengok sikit cik maya buka pakaian.Mesti cik maya badan sexy ni"amir mulai gatal dan tengok maya buka pakaian.

     Ros Merah"gatalnya amir,patutlah tak ada wanita lain suka amir.Amir kawal emosi tu"ros merah beritahu dan nasihat pada amir.

      Semua orang hotel keluar bilik maya,ros merah tarik tangan amirul sama amir sikap gatal,kemboja putih senyum dan tak berkata apa sikap semua orang di hotel.Ros putih tarik tangan amir gatal dan tengok pelik seperti maya di bilik maya.

🐼🐼🐼🐼🐼

-----------------------------------------------------------

Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai PeribadiWhere stories live. Discover now