Buat Kerja Sekolah

108 3 0
                                    

BAB 17

Petang
Baru Balik Sekolah

     Amir dan maya baru balik sekolah maya,amir hantar maya pergi kedai alat tulis beli file dan kertas.Selepas itu,maya dan amir bawa file dan kertas hantar bilik maya.

     Amir"cik maya sihat tak,mari saya hantar file dan kertas masuk bilik cik maya"amir tanya dan nampak maya letih berlaku sekolah.

     Maya"tak apa,biarlah saya bawa file dan kertas ni,saya lapar,amir hantar makanan bilik saya,saya letih kaki ni"maya cakap letih dan berasa nak mandi.

    Amir"ok,nanti saya cakap tukang masak hidang makanan sedap untuk cik maya"amir jalan keluar bilik maya dan terus pergi turun tangga beritahu tukang masak hidang makan malam untuk maya.

Dalam Bilik Maya

      Maya berasa panas tiba dan terus bawa kain mandi jalan arah bilik air,sedap mandi ni dan kurang letih sikit,amir bawa masuk makanan dalam bilik maya.Belum siap mandi maya.

     Amir"saya letak makan dan minum di sini maya buat apa dalam bilik air,pukul berapa buat kerja sekolah ni"amir beritahu dan letak makan atas meja dan duduk atas katil tunggu maya keluar bilik air.

     Maya"sedapnya mandi ni,terima kasih awak amir bawa makan untuk saya,amir pandang arah lain,saya pakaian baju ni"maya beritahu dan  pakai kain mandi dengan amir pandang arah lain.

     Amir"ok,siap dah belum cik maya pakai pakaian ni"amir bertanya dan tutup mata maya pakai baju senang sikit.

   Maya"nanti kejap amir,saya tak suruh amir buka mata,jangan amir gatal buka mata,saya cucuk mata amir ke"maya beritahu dan malulah maya sebabnya amir ada di dalam bilik maya.

    Amir"tak apa,cik maya pakai baju depan saya ok je"amir cakap gatal nak tengok gadis pakai baju seperti maya geram sikap amir gatal.

    Maya"dah siap pakaian ni,gatalnya amir ni,saya tulis ni"maya pakaian tidur sexy sangat sampai amir tak boleh kawal emosi.

    Amir"cik maya goda saya ni,wow cantik cik maya pakaian tidur malam ni"amir beritahu dengan muka geram dan melihat maya pakaian tidur sexy malam ni.

    Maya"mana saya cantik,tiba amir puji kenapa"maya cakap dan fokus buat kerja sekolah dekat meja belajar dan pakai cermin mata.

    Amir"cik maya,tak boleh saya cakap jujur" amir beritahu dan tiba amir bangun jalan arah melihat maya buat kerja sekolah.

     Maya"saya berasa seram tiba-tiba malam ni,amir buat apa ni"maya tanya dan terkejut amir peluk maya terjatuh pen dan berhenti buat kerja sekolah.

     Amir"cik maya,cik maya cakap tadi,cik maya suka saya,tak perlu cik Maya takut dengan saya"amir cakap ayat romantis dan senyum peluk maya.

     Maya"lepaslah amir,saya buat kerja sekolah belum siap lagi.Saya tidur pukul berapa esok saya bangun pergi sekolah"maya cakap dan tolak badan amir tetapi tak berjaya maya tolak badan amir terus peluk maya.

     Amir"ok,cik maya tidur seorang dalam bilik ni,cik maya tak takut ke"amir nada paruh gila cinta maya dan amir lepas maya cepat siap buat kerja sekolah.

    Maya"saya tak takut hantu,saya seorang berani,saya dah biasa dah tidur seorang ni"maya sikap tak mengaku takut dan tangan getar tiba sebenarnya maya tidur dengan ibu maya.

👻👻👻

    Amir"ok cik maya,saya pergi tidur dulu,cik maya boleh panggil saya tidur di bilik sebelah,selamat malam cik maya"amir beritahu dan jalan keluar bilik maya.

    Maya"jangan amir tidur dulu,amir teman saya kejap je"maya sikap tak mengaku sebenarnya takut dan beritahu.

     Maya muka takut,maya tangan getar dan kaki getar tiba masa buat kerja sekolah seorang diri dalam bilik maya.

   Amir"cik maya kata tadi berani dan tak takut,kenapa cik maya halang saya pergi tidur ni"amir beritahu dan tahu dah rupanya maya takut sebenarnya.

     Maya"bukan saya takut,sahaja je,saya boringlah tak ada orang bual-bual saya ke"maya cakap getar dan  tak mengaku dalam hati takut sebenarnya.

   Amir"yeah ke,cik maya boring ni,cik maya tak ada orang bual-bual dengan saya"amir beritahu dan ketawa sikap maya seperti hamster kecil.

      Maya"yeah,saya boring tak ada orang bual-bual dengan saya,amir tak percaya cakap saya"maya beritahu dan kaki maya getar duduk seorang  dalam bilik maya.

     Amir"yeahlah,saya teman cik maya buat kerja sekolah"amir senyum dan dengar cakap maya,duduk balik di atas katil tempat tidur maya.

     Maya"boleh tak,amir tidur di sini dalam bilik saya bukan-bukan amir jangan salah faham"maya beritahu dan tersalah cakap tadi di depan amir senyum pelik.

    Amir"cik maya cakap apa tadi,saya tak salah dengar ni,cik maya ajak saya,saya tidur bersama cik maya,cik maya boleh tahan gatal juga.Cik maya tak takut dan gadis tidur bersama dengan lelaki dalam bilik ni ke"amir beritahu dan gurau maya.

    Maya muka masam tiba-tiba amir gurau,maya fokus cepat siap buat kerja sekolah,maya malas layak amir cakap pelik di bilik maya.

😑😑😑😑😑😑

-----------------------------------------------------------

    

     

      

Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai PeribadiWhere stories live. Discover now