Pakai Minyak Wangi

147 4 0
                                    

BAB 20

      Maya baru keluar bilik air.Selepas itu,maya pakaian sekolah terus maya siap pakaian sekolah.Maya bawa bag sekolah dan semua kemas dalam bilik maya.Seterusnya,maya keluar bilik maya dengan kunci bilik maya.

     Kemboja Putih"wanginya minyak wangi nama apa,cik maya pakai minyak wangi apa ni"kemboja putih bertanya dan suka harum minyak wangi punya maya.

     Masa maya jalan bau minyak wangi punya maya sampai hidung kemboja putih.

      Maya"nama minyak wangi flower villa,sedapnya mee goreng ni"maya sedang makan dekat meja makan dan beritahu kemboja putih.

     Ros Merah"oh,kaya cik maya beli pakai minyak wangi mahal.Betul tak semua"ros merah tak terkejut mana maya pakai minyak wangi mahal keluarga orang kaya.

      Ros Putih"betul cakap kakak ros merah.Amir tiba senyum ni"ros putih berasa pelik  dan melihat amir senyum tiba kenapa? dengan amir tengok maya senyum.

      Amir"cik maya tak pakai minyak wangi,cik Maya Wangi Dalam Hati Saya"Amir Suka Maya Mabuk Cinta Sampai Cakap Amir Tak Betul Mana.

Amirul

"Kita Tanya Lain,Dia Jawap Lain"

"Mabuk Cinta Amir Ni,Saya Nampak Amir Tak Sihat Hari Ni Dan Cakap Pelik Macam"

"Ada Tak Buka Klinik Hari Ni"Amirul Tak Tahu Cakap Pasal Amir Ni Mabuk Cinta.

😑😑😑😑😑

Amir"Saya Sihatlah,Semua Orang Jangan Risau Pasal Saya,Semua Orang Tengok Saya Sihat Ke"Amir Senyum Pelik,Cinta Gila Sejak Amir Suka Maya Masa Budak Lagi.

Maya

"Amir,Saya Tengok Amir Ni,Tak Demam Pun"

"Lebih Baik Amir Rehat Dulu Dalam Bilik Daripada Amir Pengsang Susah Nanti"Maya Baru Siap Makan Dan Bangun Jalan Arah Dekat Amir Hati Berdekat Dengan Maya.

Kemboja Putih"Awak Berdua Buat Romantis Amir Dan Cik Maya,Amir Sebenarnya"Kemboja Putih Tiba Amir Cepat Tutup Mulut Kemboja Putih Tak Boleh Simpan Raksiah Orang Lain.

Maya

"Amir,Kenapa Amir Tutup Mulut Kemboja Putih,Saya Cakap,Amir Lepas Mulut Kemboja Putih Tu"

Lewat Dah Pergi Sekolah Ni,Nanti Kita Sambung Pasal Ni,Siapa Hantar Saya Pergi Sekolah Ni"Maya Risau Tak Ada Orang Hantar Maya Pergi Sekolah.

Amir"Saya Hantar Cik Maya Pergi Sekolah"Amir Lepas Mulut Kemboja Putih Geram Amir Sikap Pelik,Amir Cepat Angkat Tangan Hantar Maya Pergi Sekolah.

Maya

"Amir Tak Sihat,Bahaya!,Amir Mandu Naik Kereta,Kalau Amir Demam Berkini"Maya Beritahu Dan Risau Amir Tak Sihat.

Amir

"Cik Maya,Jangan Cik Maya Risau Saya,Saya Sihat Ni"

"Cik Maya Dah Lewat Pergi Sekolah"

"Cepat Cik Maya"Amir Beritahu Dan Jalan Keluar Dengan Bawa kunci punya kereta Pergi Pintu Depan,Maya Cuci Mulut Dan Bangun Maya Dan Amir Pergi Naik Kereta Berdua.

Ros Merah

"Amir,Amir Jaga Cik Maya Molek Sikit,Cik Maya Masih Bersekolah"

"Jangan Amir Buat Benda Tak Baik Diri Cik Maya,Saya Dapat Tahu Berlaku Cik maya"

"Siap Nanti Saya Sepak Tidak Ada Kaki Amir"Ros Merah Bagi Amarah Amir Jangan Buat Benda Tak Baik Pada Maya.

Amir

"Yeahlah,Ros Merah Garang Seperti Harimau Lapar Ros Merah"

"Saya Hantar Cik Maya Pergi Sekolah Ni,Bye Semua"Amir Beritahu Sakit Telinga Ceramah Ros Merah.

Semua Orang Di Hotel Ni"Bye,Bye Amir Mandu Berhati-Hati Naik Kereta Dengan Cik Maya"Semua Orang Pesan Amir Jangan Koya Mandu Naik Kereta.

Maya

"Jangan Semua Orang Risau Kita Berdua Ni Selamat Sampai Sekolah"

"Amir Dengar Tu Semua Orang Cakap Tadi,Jangan Amir Koya Mandu Naik Kereta"Maya Risau Amir Mandu Naik Kereta.

Amir"yeah Cik Maya"Amir Dengar Maya Beritahu Amir,Amir Bersiap Pakaian Kemas Hantar Maya Pergi Sekolah.

Semua Orang Senyum Dan Tak Berkata Apa Melihat Maya Dan Amir Sesuai Couple Romance Suatu Nanti Dalam Kepala Fikir Semua Orang Di Hotel Ni.

Maya Bawa Bag Sekolah Dengan Amir Hidup Keretanya,Maya Masuk Dalam Kereta Ada Amir Sejak Tadi Tunggu Datang Maya Masuk Dalam Kereta.Kereta Bergerak Pergi Arah Sekolah.

😘😘😘😘

-----------------------------------------------------------

Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai PeribadiWhere stories live. Discover now