BAB 17
Masa cikgu tak mari dalam kelas kitty.
Kiko dan kiko dengan kumpulan kawan kiko balas demdam masa maya fokus baca buku terjatuh lantai sebabkan kiko ambil buku punya maya buang di depan semua pelajar kelas maya.
Buku kasih sayang neneknya beli untuk maya.
Likah"jahat kiko,kau buang buku punya maya,kau tak berhenti buli maya,kau tengok tu maya menangis kerana kiko,aku tak akan biarkan kawan aku kena mangsa buli sebabkan kiko,kalau kau kiko berani lawan aku marah kiko buli maya sampai menangis maya"likah marah kiko buli maya sampai menangis
Amir"jangan kau kiko ganggu cik maya,kalau kau berani lawan aku,kau berani lawan perempuan.Kau kiko penakut rupanya dan ambil tumbuk aku ni"amir beritahu dan mari terus tumbuk muka kiko.
Amir tak suka lelaki buat sampai maya menangis di depan semua pelajar kelas maya dan pelajar kelas lain terkejut dan melihat bergaduh dalam kelas kitty.
Muklim"pengetua kimi mari dan semua pelajar bangun,selamat tengah hari pengetua"ketua kelas beritahu dan terkejut pengetua tiba-tiba masuk kelas kitty
Kimi"semua pelajar duduk,saya cakap berhenti bergaduh ni,amir dan kiko pergi bilik pengetua sekarang dengan likah bawa sekali maya,saya tunggu empat orang pergi bilik saya"pengetua beritahu dan tak habis kiko sikap nakalnya.
Pengetua mari sebabkan bunyi bising dalam bilik pengetua,ada orang bergaduh dan menangis rupanya kiko dan amir bergaduh sebab apa.Maya menangis tiba-tiba kenapa.
Semua pelajar kelas kitty senyap dan tak berkata apa,semua pelajar kelas maya terkejut dan dengar amir cakap sebut"cik maya"maya dan siapa amir sebenarnya dua misteri datang dari mari mana.
Likah bawa maya menangis keluar air mata,kiko bergaduh dengan amir sama tumbuk muka jalan arah bilik pengetua.Pengetua tunggu datang empat orang nama amir,maya,likah dan kiko.
😶😶😶😶😶
-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai Peribadi
RomanceGadis ni maya seorang gadis baik,orang tua maya sibuk kerja dan cari duit sampai maya tak berduli.. Orang tua maya orang kaya,maya kurang kekasih sayang orang tua maya,orang tua maya cari lelaki jaga anaknya maya,orang tua maya takut terjadi pa...