have fun with cordelia

2.5K 147 27
                                    

Yaklaşık 2 saat süren, ve sinirden dayamayıp uyumamla geçen yolculuktan sonra Zayn, omzumu yavaşça dürterek uyandırdı. Kısık gözlerimle ona baktığımda, eve geldiğimizi anlayıp arabadan savsakça indim. Bagajdan bavulunu alan Cordelia, neşeyle Zayn'e baktı. "Çok güzel bir yolculuktu, Zayn. Teşekkür ederim."

Zayn anlamsızca kuzenime baktı. "Arabayı ben kullanmadım ki?"

Aptal kuzenim kahkaha attı. "Ne kadar da şakacısın öyle."

Hiçbirini umursamayıp evin içine girdiğimde Cordelia da peşimden geldi. Eve girdikten sonra yorgunluk ve sinirin verdiği duyguyla kuzenime döndüm. "Bir daha benim sevgilimle flört etmeye çalıştığını farkedersem, senin için çok kötü olur Cordelia."

Sidikli sırıttı. "Öyle bir şey yapmıyorum, kuzen."

"Ben seni uyarıyorum." diye tısladım. "Gerisi sana kalmış."

"Sen sadece sözde erkek arkadaşına arkadaşça davrandığım için kızgınsın." Erkek arkadaş kelimesini söylerken parmaklarıyla tırnak işareti yapmıştı.

Arkadaşça davranmış olsa niye kızayım, gerizekalı mıydım lan ben?

"Ben diyeceğimi dedim, tamam mı?"

"Tamam, kuzen." Sevimli görünmeye çalıştığı gülücüklü suratına bir tane çarpıp odama gitmeyi o kadar isterdim ki.

Merdivenlerden yukarıya çıkıp odama girince kapımı kapatıp iki defa kilitledim. Yatağa uzanmadan önce odamdaki hoparlörü açıp rastgele bir müzik açtım. Şimdi Daisy'yi arama zamanımdı ve aptal sidiklinin konuşmamı dinlemesini istemiyordum.

Telefonumu cebimden çıkartıp Daisy'yi aradım ve ona bütün bu sahte sevgililik işlerini, aile gezisini, öpüşmemizi ve hatta aptal sidiklinin Zayn'le flört etmeye çalışmasını uzatarak anlattım.

Her cümlemde dehşete düşen Daisy, "Bir saniye!" dedi. "Zayn'le öpüştünüz mü?!"

Kıkırdadım. "Tüm hikaye içinde sadece buraya mı şaşırdın?"

"Ben sadece.." Sürekli çığlık atıyordu ve bu benim kulağım için iyi değildi. "Şok oldum."

"Sen bir de bana sor. Çok utanç vericiydi."

"Bu konu hakkında konuştunuz mu peki?"

Aklımı yoklayıp, adam akıllı konuşmadığımızı fark ettim. "Tam olarak değil. Ortada söylenecek çok da bir şey yok zaten. Asıl merak ettiğim onun ne düşündüğü."

"Peki sidiklinin Zayn'le flörtüne ne diyorsun?"

"Of, oraya hiç girme. Neden sürekli böyle bir şey yaptığını anlayamıyorum."

"Çünkü sürekli senin sahip olduklarını istiyor, Juli. Seni çok kıskanıyor."

"Öyle mi sence?"

"Kesinlikle."

"Juliet'i mi öptün?!" Leon ve Utah'ın aynı anda verdiği saçma tepki gerilmeme sebep olmuştu. Bu kadar şaşırılacak ne vardı amına koyayım? Sıkıntıyla ensemi kaşıdım gözlerimi onlardan çekip etrafı izlemeye başladım.

"Dostum.." dedi Utah. "Demek istediğim, Juliet zaten çok güzel bir kız. Ama insanlar arkadaşlarıyla öpüşmez. Bu çok tuhaf."

Birden gözlerimi açıp bakışlarımı dikleştirdim. "Hey, sakin olun. İkimiz sevgili değiliz."

"Sorun da bu ya, zaten," dedi Utah.

"Utah isteyerek olan bir şey değildi, tamam mı? İkimiz de mecbur kaldık."

Koltukta oturuşunu dikleştiren Leon, bana baktı. "Ya bu arkadaşlığınızı mahvederse?"

Arkadaşlığımız bir öpücüğe bağlıysa, zaten bunca yıl sağlam durmasının anlamı yoktu bence. En azından ben öyle düşünüyordum.

"Öyle bir şey olmaz. Arkadaşlığımız anlamsız bir öpücükle bozulmayacak kadar güçlü. Ayrıca, bu saçma sapan bir olaydı. Söyledim size."

"Yani bir daha olmayacak, öyle mi?"

Gözlerimi açtım ve Juliet'le tekrardan öpüştüğümü düşündüm. Ama o günkü gibi sadece dudak dudağa oluşumuzu değil, onun o küçük pembe dudaklarını, kendi dudaklarımın arasına kıstırdığımı ve bunu düşünmenin bile gitgide hoşuma gittiğini hissettim.
Düşüncem, suratıma tonlarca ağırlıkta olan bir duvarmış gibi çarpınca irkildim.

Tanrım, ben ne düşünüyordum böyle! "Siktir," dedim telaşla. "Tabiki de hayır! İlk ve son kez diyorum size. Bir daha neden öpüşelim amına koyayım?"

Utah söze girdi. "Ve bütün bu sahte sevgililik işi.. Senin başının altından çıktı, değil mi Zayn?"

Az önceki düşüncemin verdiği afallamayı üzerimden atmaya çalışarak sırıttım. Ya da ona benzer bir şey yaptım işte. "Belki."

"Tam bir aptalsın."

"Kes."

"Zayn, kızları anlamıyorsun. Juliet ya sana karşı ilgi duymaya başlarsa?"

Juli bana ilgi duyar mıydı? En yakın arkadaşına?

"Utah, sikeyim öyle bir şey asla olmayacak. Juliet kime ilgi duyup duymayacağını bilecek kadar akıllı bir kız."

Leon omzumu sıvazladı. "Umarım öyle olur, dostum. Umarım."

Daisy, telefon konuşmasından tatmin olmayıp evime gelmişti. Ve ona her şeyi üç defa en baştan anlatmıştım. Her anlatmamda şaşırıyordu.

"Bu yatak o kadar rahat ki, asla kalkmayabilirim." Uzandığı yatağımdan seslendi.

Ona cevap verecekken kulağıma dolan bangır bangır edm müziği ve kalabalık ses, dikkatimi Daisy'ye değil de sese vermemi sağladı. "Sen de duyuyor musun?"

"Birileri aşağıda parti veriyor, gibi gözüküyor."

Sinirle ayağımı yere vurdum. "Aptal sidikli! Burası onun evi bile değil! Bu hakkı nereden buluyor?"

"Anneni arayıp şikayet etsene."

Bu fikir bana bir an için akıllıca gibi gelse de, annem eminim ki tatilden erken döndüğümüz için çıldırıyor olmalıydı. O yüzden aramamak en doğrusu olabilirdi.

"Şu anlık iyi bir fikir gibi değil. Belki sonra. Aptal sidikliye gününü ben göstereceğim."

Hışımla odamdan dışarı çıkıp aşağı indiğimde, müzik ses her adımımda biraz daha yükseliyordu. Salona girdiğimde kalabalığı gözüm taradı ama Cordelia'yı göremedi. İnsanları itiştirip biraz ilerlemeye başlayınca Zayn'i gördüm. Hızla yanına gidip kaşlarımı kaldırdım. "Zayn?"

"Naber sahte sevgili?"

"Burada ne arıyorsun?"

"Cordelia davet etti."

Sakin olmak adına nefes alış verdim. "Sen de koşa koşa geldin, değil mi? Hem de benim yanına uğramadan."

Zayn kaşlarını çattı. "Cordelia migrenin tuttuğunu ve uyumak istediğini söyledi. Ondan dolayı seni rahatsız etmek istemedim."

Şaşkınlıkla duyduklarımı idrak etmeye çalışırken Cordelia yanımıza geldi. "Ah kuzen, uyanmışsın."

Konuşmama fırsat vermeden Zayn lafa girdi. "Güzel parti, Cord."

"Cord mu?" Kısa isim takacak kadar samimileştiniz demek.

Sidikli kahkaha atarak kolunu Zayn'in omzuna koydu. "Parti vermek istersen organizasyon işini bana bırak."

Sinirle sesimi yükselttim. "Şimdi annemi arayacağım."

"Juliet, sakin olsana. Sadece bir parti."

"Ne?"

"Büyütmüyor musun sanki? Alt tarafı bir parti."

"Öyle mi?" Şaşkınlıkla Zayn'e bakıp hayâl kırıklığıyla konuştum. "Sana Cordelia'yla iyi eğlenceler."

in love w you//zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin