Κεφαλαιο 9

1.9K 67 0
                                    

Anna

Ένα μαύρο αυτοκίνητο σταμάτησε μπροστά μας, το παράθυρο κατέβηκε και το πρόσωπο του Χρήστου βγήκε έξω από αυτό, πράγμα το οποίο μας έκανε να γελάσουμε.  Ήταν τόσο αστείος όταν ήθελε και μόνο σαν καλό χαρακτηριστικό μπορούσε κάποιος να το αναφέρει. Ο Νίκος με την σειρά του κατέβηκε από την θέση του οδηγού και έβαλε τις βαλίτσες μας μέσα στο πορπαγκαζ, ενώ μας έκανε νόημα να μπούμε στα πίσω καθίσματα. 

《 Κορίτσι αυτός ειναι ο Βαγγέλης η αλλιώς booker των above the hood και θα έρθει μαζί μας .》μας ενημέρωσε και εγώ χαμογέλασα καθώς συστήθηκα .

Στον δρόμο είχαμε τόσο δυνατά την μουσική μέχρι να φτάσουμε στο αεροδρόμιο.  Ήταν αστείο φυσικά το γεγονός ότι ο  Χρήστος δεν είχε κάτσει σε καμία περίπτωση ήρεμος στην θέση του δίπλα στο Νίκο. Ξαφνικά η μουσική σταμάτησε και ο Βαγγέλης έχω σε στο ξανθό αγόρι ένα στικάκι που πιθανόν μέσα σε αυτό υπήρχαν τραγούδια.  Εκείνος το τοποθέτησε στην θύρα και το πρώτο τραγούδι ξεκίνησε να παίζει.  Μου ήταν άγνωστο, όταν γύρισα να κοιτάξω την κολλητή μου παρατηρησα ότι είχε ακριβώς το ίδιο βλέμμα απορίας με εμένα.

Ο Νίκος ξεκίνησε να τραγουδάει 《Young baller, shot caller, με παίρνεις στα τηλέφωνα έχω hungover. Μπα ζαλίζομαι τα βλέπω θολά, και όταν είναι για πληρωμή να μου μιλάτε καλά.  Ότι θέλω θέλει ότι ξέρω ξερει . Πρώτα την πιάνω από το κώλο μετά με πιάνει από το χέρι.》

Ο Χρήστος είχε γυρισμένο το σώμα του προς το μέρος μας καθώς περιμένε να δει κάποια αντίδραση μας .  Αμέσως κατάλαβα ποιο τραγούδι μπορεί να ήταν και χαμογέλασα.  Θυμήθηκα αυτό που είχε πει ο ίδιος για ένα τραγούδι που το έχουν ονομάσει Deja vu.

《Baby είσαι star. Απόψε όλοι και όλες θα μας κοιτάν. Είναι σαν όπλο λίγο πριν κάνει το μπαμ. Οπλοφορω μαζί της, mama I'm a criminal. 》τραγουδάει το αγόρι με τα ξανθά ραστα τα οποία έχει πιάσει με ένα κοκαλάκι για να μην του πέφτουν στο πρόσωπο.

《Είναι τρομερό 》 Η Ειρήνη φάνηκε ενθουσιασμένη.

Ο Νίκος χαμογέλασε και το βλέμμα του συναντήθηκε με το δικό μου μέσω του καθρέπτη που έχει στο αυτοκίνητο. Ανταπέδωσα το χαμόγελο και πήρα μια βαθειά ανάσα καθώς είχα αποφασίσει πως ήταν μια καλή ευκαιρία να ρου μιλήσω στο αεροδρόμιο .

《Παιδιά σε λίγο φτάνουμε επειδή έχουμε ώρα μέχρι την πτήση, θέλετε να πάμε να πιούμε ένα καφέ και μετά να περιμένουμε; 》ρώτησε ο Βαγγέλης που τόση ώρα ήταν σιωπηλός αλλά  εμένα μου έδωσε μια πολύ καλή ευκαιρία να κάνω αυτό που είχα σχεδιάσει.

StarsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant