Anna
Ήταν απίστευτο το πως πάντα κατάφερνε αυτή η κοπέλα να χαλάει την ηρεμία μας . Εκείνη και η Αλεξάνδρα οι μόνοι πιθανοί λόγοι που μπορούσα εγώ και ο Νίκος να τσακωθούμε. Τα χέρια του Νίκου αγκάλιασαν την μέση μου για να ηρεμήσω από αυτό που μόλις είδα.
《Μωρό μου έλα τώρα μαζί θα το περάσουμε και αυτό.》Λέει σιγανά και μου φιλάει απαλά τον ώμο.
《Φύγε, μην με ακουμπάς. Αν δεν την βάλεις στην θέση της εγώ και εσύ δεν θα είμαστε μαζί ξανά. 》απάντησε εκνευρισμένη και ένιωσα το σώμα του να απομακρύνεται από το δικό μου.
《Θες δηλαδή όντως να φύγω;》ρώτησε σιγανά.
《Άκου Νίκο θέλω να τελειώνουμε μια και καλή με αυτή την ηλίθια. Την ξέρεις καλύτερα από όλους, αν δεν την κάνεις να σταματήσει όλο αυτό τον ανώφελο πόλεμο απέναντι μας , Εγώ και εσύ τελειώσαμε. Κουραστικά να απολογούμαι παντού εξαιτίας της, πρέπει να εξηγώ παντού ότι όλα αυτά που λέγονται δεν ισχύουν, εκτός από αυτό όμως καταστρέφει την εικόνα σου ρε Νίκο. Έχεις ακούσει ένα καλό λόγο από τους δημοσιογράφους για εσένα; 》εκείνος πάγωσε, ήξερε πως είχα απόλυτο δίκιο αλλά έπρεπε επιτέλους να βγάλουμε μια άκρη.
Το σώμα μου κάθησε προσεκτικά στον καναπέ Και τα δάχτυλα μου κρατούσαν σφιχτά ένα πλαστικό ποτήρι με παγωμένο καφέ που είχα παραγγείλει. Ο Νίκος φύγει αρκετή ώρα τώρα χωρίς όμως να ξέρω που πηγαίνει. Τα δάχτυλα που χτυπούσαν απαλά το ποτήρι και το μόνο που καταλάβαινα ήταν τα νύχια μου που βαρουσαν το πλαστικό ποτήρι. Είχα άγχος, αλλά έπρεπε καπιια στιγμή να γίνει και αυτό, σωστά;
Αντί όμως να βλέπω συνεχόμενα πρωινές εκπομπές και να άγχονομαι ακόμα περισσότερο, ρύθμισε την τηλεόραση να παίζει YouTube. Ήθελα να ακούω μουσική για να χαλαρώσω όπως πάντα.
《Πολλοί μου μοιάζουν ψεύτικοι
Νομίζω παίζουν ρόλους
Δεν ξέρω αν είμαι πρότυπο
Ή ο πιο καλός απο όλους》η φωνή του MG ακούγεται δυνατά μέσα στο σαλόνι.Όσο έπαιζα με το κινητό μου τα μηνύματα έρχονταν βροχή, δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ. Ούτε όμως προλάβαινα να διαβάσω και τι ακριβώς έλεγαν. Έπιασα σφιχτά ένα μαξιλάρι δίπλα μου για να βγάλω τα νεύρα μου, αλλά η πόρτα άνοιξε και μέσα στο σπίτι εισέβαλε η Ειρήνη φωνάζοντας το όνομα μου . Προφανώς κάτι δεν πήγαινε όπως εγώ θα το ήθελα για να κάνει εκείνη έτσι. Γύρισα να την κοιτάξω προσεκτικά, όμως δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ από το πόσο υπερκινητικη ήταν την δεδομένη αυτή στιγμή.
STAI LEGGENDO
Stars
Teen Fiction《Φύγε Νίκο δεν θέλω να σε βλέπω 》 φώναξα και εκείνος χαμογέλασε στραβά. 《 Είσαι σίγουρη ότι το θες μωρό μου;》ρώτησε και εγώ πάγωσα στην θέση μου, εκείνος δεν ήταν που είχε σχέση; HIGHEST RANKING #5 romance #2 Greece #2 Fanfiction #1 Hawk (for 6 mo...