Κεφαλαιο 11

1.9K 68 1
                                    

Anna

Στην αρχή πάγωσα, δεν ήξερα τι να κάνω.  Με φιλούσε αργά και εγώ έκανα ακριβώς το ίδιο. Τον ήθελα σαν τρελή και τώρα που με φιλούσε δεν ήξερα καν αν ήθελα να σταματήσω. Πήρα μια βαθειά ανάσα και απομακρύνθηκα,σιγά σιγά από κοντά του. Ήταν πανέμορφος έτσι όπως χαμογελούσε και φαινόντουσαν τα λακακια του.

《Τι ήταν αυτό τώρα; 》 είπα σιγανά και τον κοίταξα.

《 Αφού το θέλαμε και οι δύο. 》 είπε εκείνος σιγανά και εγώ εγνεψα θετικά.

Χωρίς να χάσω χρόνο έκλεισα το λάπτοπ και γύρισα προς το μέρος του.  Ανέβηκα από πάνω του  και ξανά ένωσα τα χείλι μας . Εκείνος καθώς με φιλούσε χάιδευε τις καμπύλες μου και δαγκώνω άγρια τα χείλι μου.  Θέλαμε ο ένας τον άλλον τόσο πολύ που δεν μπορούσαμε να χωρίσουμε το φιλί μας . Πριν προλάβουμε όμως να προχωρήσουμε η πόρτα άνοιξε και ο sapranov μαζί με την Ειρηνη μπήκε μέσα.  Γουρλωσα τα μάτια μου και έφυγα γρήγορα από πάνω σου αμέσως κάθησα δίπλα του και έκανα πως διαβάζω.  Ντράπηκα τόσο πολύ, ένιωσα άβολα.

《Επιτέλους δροσιά. 》 φώναξε ο Χρήστος και μας έκανε όλους να γελάσουμε. Έπεσε πάνω στο Νίκο και εκείνος αρχησε να βρίζει.

《Σήκω ρε μαλακα γαμωτο. 》 είπε ο Νίκος και εγώ γέλασα, ενώ ασυναίσθητα χαιδεψα τα χείλι μου.

《Ήρθε πριν λίγο ο Mente και σκεφτόμαστε να πάμε για φαγητό όλοι μαζί.  Θέλετε να έρθετε;》 ρώτησε η Ειρήνη και εγώ την κοίταξα αμέσως.

《Αμε γιατί όχι. 》 απάντησα εγώ για τον Νίκο και χαμογέλασα γλυκά.

Η Ειρήνη σηκώθηκε και μου έκανε νόημα να σηκωθώ και εγώ αμέσως. Την ακολούθησα προσεκτικά μέσα από το δωμάτιο και πήγαμε έξω στο μπαλκόνι.  Η θέα ήταν απίστευτη καθώς η θάλασσα φαινόταν από μακριά τόσο όμορφη. Χαμογέλασα στην εικόνα που έβλεπα μπροστά μου και κοίταξα αμέσως μετά αμήχανα κάτω.

《Πες τα μου όλα, σε είδα από πάνω του 》 είπε εκείνη ενώ εγώ γέλασα απαλά.

《 Βασικά ήρθε και με φίλησε. 》 ξεκίνησα νε της εξηγώ πως ακριβώς έγιναν τα πράγματα προσπαθώντας να μην ακούσω καθόλου γτ τα αγόρια υπήρχε περίπτωση να μας ακούν από το δωμάτιο.

Ήξερα πως όλο αυτό που έγινε μπορεί να μην οδηγούσε και πουθενά και ήξερα επίσης ότι μπορεί να εξελισσόταν και καλά.  Όμως δεν ήξερα αν ήθελα να το ρισκάρω. Έχει μια ζωή που ο καθένας θα ζητούσε από άποψη αναγνωσιμότητας αλλά από την άλλη δεν μπορούσε να πάει πουθενά και να μην τον αναγνωρίσουν.  Δεν είχε προσωπική ζωή και αυτό είναι άσχημο.

StarsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora