Anna
Εδώ και δύο μέρες σκέφτομαι ξανά και ξανά τα λόγια του όμως τίποτα δεν έχει αλλάξει. Δεν νιώθω έτοιμη να τον εμπιστευτώ σε καμία περίπτωση, τα πράγματα όμως δεν εξελίσσονταν καλά ούτε για εμένα αλλά ούτε και την Ειρήνη η οποία χώρισε με τον Χρήστο. Ολο το βράδυ κοιμηθήκαμε αγκαλιά εγώ και η κολλητή μου ενώ ο Οδυσσέας κοιμήθηκε στον καναπέ του δωματίου. Επιπλέον μετά από πολύ σκέψη αποφασίσαμε πως είναι καιρός να γυρίσουμε στην Αθήνα. Αύριο είχα γενέθλια και θα ήταν καλό να αλλάξουμε παραστάσεις και να περάσουμε όλοι μαζί όμορφα τις τελευταίες μέρες των γιορτών.
Ο Νίκος είχε φύγει αυτές τις δύο μέρες για Κατερίνη, έτσι ώστε να δει τους δικούς του και να αφήσει σε εμένα χρόνο να σκεφτώ και να ηρεμήσω. Εγω πάλι είχα πάρει την τελική μου απόφαση, πως δεν θα τον συγχωρουσα σε καμία απολύτως περίπτωση. Είχα κάνει τόσα λαθοι εται και εγώ και εκείνος δεν θα μπορούσαμε να είχαμε μια κοινή πορεία μαζί.
《Οδυσσέα σε παρακαλώ πες τα παιδιά ότι φεύγουμε για να έρθουν να τους χαιρετήσουμε 》
...
Είναι τα γενέθλια μου , αν και δεν ειμαι ενθουσιασμένη σκέφτομαι πως απλά πρέπει να προχωρήσω να τα ξεχάσω όλα όσα συνέβησαν το τελευταίο καιρό.
《Πώς νιώθεις που έγινες 19 μωρό μου;》ρώτησε η Μαρία και με αγκάλιασε αμέσως
《Σκατα , μετά από όλα όσα έγιναν δεν μπορώ αρχικά να περπατήσω στον δρόμο. Με πλησιάζουν αγόρια και κορίτσια και με ρωτούν πως τα πάω με τον Hawk, τι να τους πω ; ααα εν χωρίσαμε; απλά φεύγω τρέχοντας. 》απαντάω και εκείνη γελάει απαλά.
《Ενώ έτσι είναι χαζοί δεν το καταλαβαίνουν .》 Γελάει και γυρνάει τα μάτια της.
《Λοιπόν σήμερα Lohan, θα είναι ο Οδυσσέας, η Ειρήνη ο Αντώνης η Κατερίνα και ο Άρης. Ελπίζω να μην έχουμε καμία απόλυτος έκπληξη. 》 είπα σιγανά και εκείνη έγνεψε.
《Άννα, αννα》φώναξε η Ειρήνη κλαίγοντας και έτρεξα κοντά της
《Μωράκι μου όμορφο τι έπαθες; 》 είπα και γονάτισα μπροστά της.
《Έγραψε τραγούδι για αυτή, για την ηλίθια. 》φώναξε και άρχισε να κλαίει ακόμα πιο δυνατά. Αναφερόταν στην Ιωάννα που προφανώς μάλλον τα βρήκε μαζί του αφού χώρισαν.
《Ναι αλλά ένα τραγούδι θέλει δουλειά, λογικά θα το έχει γράψει παλιότερα.》 Απάντησα.
ESTÁS LEYENDO
Stars
Novela Juvenil《Φύγε Νίκο δεν θέλω να σε βλέπω 》 φώναξα και εκείνος χαμογέλασε στραβά. 《 Είσαι σίγουρη ότι το θες μωρό μου;》ρώτησε και εγώ πάγωσα στην θέση μου, εκείνος δεν ήταν που είχε σχέση; HIGHEST RANKING #5 romance #2 Greece #2 Fanfiction #1 Hawk (for 6 mo...