Anna
《Κοίτα στα μάτια για να δω ποιος είσαι
Παιδί είμαι και τα παιδιά νιώθουν απ' τη ματιά
Άσχημη ενέργεια έχει όπου κινείσαι》 οδηγώ προς το αεροδρόμιο αγχωμένη. Δεν ήξερα ακόμα καν αν ήθελα να πάω σίγουρα. Πήρα απλά μια απόφαση και έφυγα έτσι.《Woo, όταν η ουσία μιλά
Λένε τα μάτια χίλιες λέξεις σε μια μαύρη καρδιά.》 Ακούγεται σιγανά από το ραδιοφωνικό σταθμό και αμέσως το κλείνω.Παρκάρω στο παρκιν του αεροδρομίου και περπατάω γρήγορα προς την είσοδο με την βαλίτσα στο χέρι. Είχα αργήσει σχεδόν δέκα λεπτά και είχα φοβηθεί μην με είχε αφήσει και φύγει. Τον πλησίασα και τον κοίταξα στα μάτια. Του έπιασα το χέρι και εκείνος γύρισε να με κοιτάξει. Είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό, νόμιζε πως δεν θα πήγαινα.
《Ήρθες. 》 είπε έκπληκτος και με φίλησε απαλά στο μέτωπο.
《Ήρθα, αλλά στο αεροπλάνο έχουμε άπλετο χρόνο για να μιλήσουμε, θα μου εξηγήσεις τα πάντα, ακριβώς όπως έγιναν. 》τον ενημέρωσα και εκείνος μου χαμογέλασε γλυκά.
《Ομορφιά μου θα στα πω όλα. Όμως το ταξίδι αυτό είναι για εμάς εντάξει.》 Παίρνει την βαλίτσα μου και την δίνει στην κοπέλα, ενώ αμέσως μετά πήρε τα εισιτήρια μας και προχώρησε προς τον έλεγχο.
Ξεκίνησα να περπατάω μέσα στα μαγαζιά του αεροδρομίου. Ήταν τόσο όμορφα, μου είχε λείψει όλο αυτό το συναίσθημα της ηρεμίας. Δεν κατάλαβα ποτέ πως είμαι τόσο ήρεμη αυτή την στιγμή. Με γρήγορα βήματα ο Νίκος με ακολούθησε. Ένιωθα κάτι παράξενο όταν ειμαι δίπλα του . Εκείνος όσο περπατούσαμε με ενημέρωσε πως θα περάσουμε ήρεμα μαζι και κανένας και τίποτα δεν πρόκειται να μας το χαλάσει. Η αλήθεια παρόλα αυτά είναι πως αν δεν μάθαινα όλα αυτά που έγιναν, γιατί έγιναν.
Μπήκαμε μέσα στο αεροπλάνο και Κάθησα με στις προστινες θέσεις. Ήταν πολύ αναπαυτικες, πήρα λοιπόν μια ανάσα και βολεύτηκα καλύτερα, ακουμποντας την πλάτη μου πίσω στο μαλακο δέρμα της καρέκλας.
《Λοιπόν νομίζω πως ήρθε η στιγμή να στα πω όλα.》 Χάιδεψε απαλά τα μαλλιά μου.
《Ωραία, σε ακούω λοιπόν πως ξεκίνησε όλο αυτό. 》 χάιδεψα απαλά τα γόνατα μου για να χαλαρώσω.
《Θα σου πω τα πάντα αλλά πριν νευριάσεις θέλω να με ακούσεις προσεκτικά γιατί η ιστορία θα ξεκινήσει από πολύ πιο πίσω από όσο εσύ τουλάχιστον νομίζεις. 》 μου χαμογέλασε απαλά και μου χάιδεψε απαλά το μάγουλο, εγώ εγνεψα καθώς ήμουν αποφασισμένη να τον ακούσω.
ESTÁS LEYENDO
Stars
Novela Juvenil《Φύγε Νίκο δεν θέλω να σε βλέπω 》 φώναξα και εκείνος χαμογέλασε στραβά. 《 Είσαι σίγουρη ότι το θες μωρό μου;》ρώτησε και εγώ πάγωσα στην θέση μου, εκείνος δεν ήταν που είχε σχέση; HIGHEST RANKING #5 romance #2 Greece #2 Fanfiction #1 Hawk (for 6 mo...