Anna
Η ανάσα μου ήταν βαριά καθώς ο Νίκος με είχε στην αγκαλιά του . Εχτές μετά από ένα δυωρο που κάθησε με τα αγόρια, ήρθε και δεν με άφησε λεπτό μόνη μου. Όλο το βράδυ προσπαθούσε να με κάνει να ξεχαστώ και να ηρεμήσω. Η αλήθεια είναι πως όταν γυρίσαμε εχτες από τον γι Αυτό βρισκόμασταν σε μια κατάσταση σοκ . Δεν μπορούσαμε να λειτουργήσουμε σε καμια περίπτωση σωστά.
《Τι θες να κάνουμε σήμερα;》 ρώτησε ο Νίκος και εγώ τον κοίταξα μπερδεμένη, που να ήξερα τι μου ετοίμαζαν όλοι τους.
Το κουδούνι χτύπησε και ο Νίκος σηκώθηκε από το κρεβάτι βαριεστημένα πηγαίνοντας προς την πόρτα . Άνοιξε και φωνές γέμισαν το διαμέρισμα. Πήρα μια βαθειά ανάσα και σηκώθηκα σιγά σιγά από το κρεβάτι. Ήμουν καταβεβλημένη και δεν μπορούσα να κάνω και πολλά. Πλησιάσα προς την πόρτα και είδα μπροστά μου την Ειρήνη μαζί με τον Χρήστο τον Θοδωρή και τον Πελοπιδα. Η κοιλιά μου πονούσε ακόμα αλλά θα περνούσε σύντομα ήλπιζα. Τους αγκάλιασα όλους έναν προς έναν. Όταν λοιπόν γύρισα να κοιτάξω τον Νίκο , παρατήρησα ότι κρατούσε μια μεγάλη ανθοδέσμη και τα αγαπημένα μου κρουασάν για ακόμα μια φορά.
《Παιδιά δεν το πιστεύω. Τι κάνετε εδώ; 》 ρώτησα και χαμογέλασα γλυκά.
《Ήρθαμε να σου κάνουμε παρέα .》 Με αγκάλιασε ο Χρήστος και κάθησαν όλοι στον καναπέ ενώ η Ειρήνη πήγε να φτιάξει για όλους μας καφέδες.
Εγώ με την σειρά μου ξάπλωσα πάνω στα πόδια του Νίκου για να ηρεμήσω. Πήρα μια ανάσα και εκείνος μου χάιδευε απαλά τα μαλλιά. Τα παιδιά με τη σειρά τους συζητούσαν τι θα κάνουμε σήμερα το βράδυ. Δεν είχα και πολύ διάθεση αλλά πιστεύω πως θα μου έκανε καλό να βγω έξω να αναπνεύσω λίγο καθαρό αέρα.
《Θέλετε να πάμε για φαγητό και ίσως μετά σε κάποιο κλαμπ να χαλαρώσουμε; 》 πρωτεινε ο Χρήστος και όλοι ενθουσιάστηκαν με την ιδέα του.
Το κινητό του Νίκου αρχησε να χτυπάει σαν τρελό και εκείνος σηκώθηκε για να πάει να μιλήσει. Από την αντίδραση του φαίνεται πως κάτι πάει πολύ λάθος σε αυτή την κατάσταση. Άφησα λοιπόν τα παιδιά να συζητάνε και πήγα προς το διάδρομο όπου μιλούσε ο Νίκος. Πλησιάσα σιγανά όσο χρειαζόταν για να ακούσω κάτι. Ήταν λάθος αυτό που έκανα αλλά για να πω την αλήθεια αν δεν το είχα κάνει δεν θα άκουγα τα υπόλοιπα.
《Εβελίνα ποιο είναι το πρόβλημα σου , είμαι χαρούμενος, δεν έχω κάνει τίποτα λάθος Έλεος από το στοίχημα. 》 είπε εκνευρισμένος. Τα λόγια της δεν μπορούσαν να ακουστούν αλλά από την αντίδραση του φαινόταν νευριασμένος.
VOUS LISEZ
Stars
Roman pour Adolescents《Φύγε Νίκο δεν θέλω να σε βλέπω 》 φώναξα και εκείνος χαμογέλασε στραβά. 《 Είσαι σίγουρη ότι το θες μωρό μου;》ρώτησε και εγώ πάγωσα στην θέση μου, εκείνος δεν ήταν που είχε σχέση; HIGHEST RANKING #5 romance #2 Greece #2 Fanfiction #1 Hawk (for 6 mo...