Anna
Το κινητό χτυπησε βγαζοντας με απο τον βαθύ ύπνο που είχα πέσει. Το έπιασα στα χέρια μου και το σήκωσα χωρίς να χάσω πολύτιμο χρόνο. Η φωνή του Νίκου με έκανε όμως να αγχωθω ακόμα περισσότερο.
《Μωρό μου μάντεψε. 》 είπε όλο χαρά και εγώ περίμενα να ακούσω.
《Ολα αυτά ήταν απλά ένα κόλπο. Το θέμα είναι τώρα τι θα κάνουμε με τα παιδιά. 》
《Δηλαδή τώρα πρεπει για ακόμα μια φορά να βρούμε τρόπο να μιλήσει ο Χρήστος ξανά μαζί της. Παιδιά εγώ βαρέθηκα με αυτή την κατάσταση. Αγάπη βρες λύση και μιλά της .》 Απάντησα για να με ακούσει και ξάπλωσα πίσω στο κρεβάτι.
《Καλά μωρό μου. Εμείς ερχόμαστε να αράξουμε με τα παιδιά, θες να σου φέρω κάτι; 》 ρώτησε σιγανά και εγώ εγνεψα θετικά.
《Ναι φέρε μου καφέ και ίσως ένα κουλούρι. Πεινάω και εδώ στο σπίτι δεν έχουμε τίποτα. 》 είπα σιγανά και έκλεισα αμέσως το τηλέφωνο.
Πήρα μια βαθειά ανάσα για να μου βγει η κραυγή .
《Ειρήνη έλα μια .》φώναξα.Βήματα ακούστηκαν σιγά σιγά στο διάδρομο και ξεκίνησα να σκέφτομαι πως ακριβώς θα της πω όλα όσα έγιναν. Η πόρτα του δωματίου μου άνοιξε και και η ξανθιά κοπέλα μπήκε μέσα στο δωμάτιο μου. Με πλησίασε σιγά σιγά και καθω σε δίπλα μου στο κρεβάτι.
《Έλα τι έγινε;》 ρώτησε εκείνη και εγώ χαμογέλασα απαλά.
《Ο sapranov δεν θα γίνει πατέρας. 》 είπα σιγανά και εκείνη έγνεψε καταφατικά.
《Ωραία και; Σημαίνει κατι; Δεν ήρθε να μου εξηγήσει.》απάντησε απογοητευμένη και εγώ ξεφυσιξα.
《Λάθος κάνεις, έρχεται, το θέμα είναι να μην σε βρει εδώ. Να σε δει να έρχεσαι με τον Μιχάλη, που δεν τον ξέρει καν . Ντύσου και παρτον τηλέφωνο να πάτε βόλτα. 》 της είπα σιγανά και εκείνη γέλασε απαλά .
《Άκου νιώθω πως κάπου εδώ δεν πρέπει να προσπαθώ άλλο. 》με κοίταξε μέσα στα μάτια.
《Εσύ ξέρεις ... πιστεύω όμως πως πρέπει να προσπαθήσεις να χαλαρώσεις. Άλλωστε το βράδυ έχουν live, μπορεί να σου πει να πας για να μιλήσετε. 》 της απάντησα και εκείνη απλά σηκώθηκε και έφυγε από το δωμάτιο μου .
Είχα ξαπλώσει στο κρεβάτι περιμένοντας τα αγόρια. Ήμουν αρκετά κουρασμένη μετά από όλα αυτά που έχουν συμβεί μέσα σε αυτό το μήνα. Χάιδευα απαλά το χνουδωτό μου μαξιλάρι και προσπαθούσα να χαλαρώσω. Καθώς το χάιδευα όμως σιγά σιγά με πήρε ο ύπνος.
VOUS LISEZ
Stars
Roman pour Adolescents《Φύγε Νίκο δεν θέλω να σε βλέπω 》 φώναξα και εκείνος χαμογέλασε στραβά. 《 Είσαι σίγουρη ότι το θες μωρό μου;》ρώτησε και εγώ πάγωσα στην θέση μου, εκείνος δεν ήταν που είχε σχέση; HIGHEST RANKING #5 romance #2 Greece #2 Fanfiction #1 Hawk (for 6 mo...