Κεφαλαιο 40

1.1K 42 31
                                    

Anna

《Νίκο, εγώ θα πάω στην σχολή σήμερα. 》 είπα σιγανά και του χαμογέλασα.

《Θες να σε πάω εγώ ρε μωρό μου ;》ρώτησε και εγώ του είπα πως θα πάω με την Ειρήνη φεύγοντας από το σπίτι.

Μόλις κατέβηκα από την πολυκατοικία, ξεκίνησα να περπατάω προς το γραφείο του γυναικολόγου. Χαιδεψα απαλά την κοιλιά μου περιμένοντας να μάθω αγχομενη το αποτέλεσμα. Πήρα μια ανάσα και ανέβηκα πάνω στο γραφείο όπου με περίμενε η Ειρήνη. Είχα τόσο πολύ άγχος που δεν ήξερα τι να σκεφτώ.

《Πώς νιώθεις; 》 με ρώτησε η ξανθιά κοπέλα δίπλα μου που μου χάιδευε απαλά το μαλλί.

《Θέλω να μάθω για να τελειώνω με όλο αυτό. 》 είπα σιγανά και την κοίταξα. 《Πρέπει να το πω και στον Νίκο γαμωτο. 》 είπα και τα πόδια μου είχαν μουδιασει από το άγχος.

Ο γιατρός μας φώναξε μέσα στο γραφείο του και με έβαλε να ξαπλώσω. Έβαλε το τζελ στην κοιλιά μου και αρχισε να μου κάνει υπέρηχο. Τα μάτια μου δάκρυσαν όταν στην οθόνη φάνηκε μια μικρή κουκιδιτσα που σε λίγο καιρό θα ήταν ένα μωράκι, ένα μικρό πλασματάκι.

《Μπορειται να μου πείτε πόσων εβδομάδων είμαι; 》 ρώτησα και εκείνος με κοίταξε.

《Λοιπόν είσαι μεταξύ δύο ή τριών βδομάδων αλλά πρέπει να περάσει ακόμα ένα δεκαήμερο για να έχω ξεκάθαρη εικόνα για τις βδομάδες. Παρόλα αυτά γιατί ρωτας; 》 λέει σιγανά καθώς βγάζει φωτογραφίες το εσωτερικό της κοιλιάς μου.

《Να απλά επέστρεψα στον πρώην μου και δεν είμαι σίγουρη αν είμαι έγκυος από αυτόν. 》 είπα όλο ντροπή και εκείνος με κοίταξε λες και με έκρινε.

《Κοίτα θα μπορούσαμε να κάνουμε τεστ Dna αλλά θα είναι επικίνδυνο για το μωρό,καθώς γίνεται μόνο σε εγκυμοσύνες που η μητέρα είναι αρκετά μεγάλη και υπάρχουν άλλοι πιθανοί κίνδυνοι. 》 με ενημερώνει και εγώ γνεφω θετικά.

《Σε περίπου δέκα μέρες από τώρα θα μπορώ να σου πω ξεκάθαρα τις βδομάδες, οπότε θα μπορείς να υπολογίσεις αν αυτό σε βοήθεια κάπως. 》 με ενημέρωσε και εγώ εγνεψα θετικά.

Αυτό σημαίνει ένα πράγμα ότι πλέον οι πιθανότητες είναι περισσότερες το παιδι να είναι του Οδυσσέα; Δεν ήξερα τι να σκεφτώ. Ο γιατρός με την σειρά του μου  έδωσε  μια λίστα με φαγητά που απαγορεύεται να φάω και τον ευχαρίστησα.  Σηκώθηκα γρήγορα και αφού τον ευχαρίστησα φύγαμε.  Αποφασίσαμε λοιπόν να  πάμε μια βόλτα για να χαλάρωσω.  Ο Μιχάλης θα ερχόταν να μας βρει στην αγαπημένη μου καφετέρια στην παραλιακή όπου θα πηγαίναμε.

StarsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora