10

11K 1.3K 1.2K
                                    

Bugünkü dersler bitip okuldan ayrıldığımızda Minho beni arabaya bindirmişti. Nereye gittiğimizi sorduğumda ise cevap gelmemişti. Tüm yolu sessizlik içinde gitmiştik.

Birkaç dakika sonra büyük, görkemli bir villanın önünde durmuştuk. Minho indiğinde peşinden gitmiştim, bir yandan da etrafı süzüyordum büyülenmiş şekilde.

"Minho, burası neresi?"

"Evim."

Ona şaşkınlıkla bakarken peşinden eve girmiştim. Bu çocuk bu kadar zengin miydi ya?

"Hala cevap vermiyorsun, neden geldik bur-"

"Minho!"

Şık bir elbise içinde, genç bir kadın Minho'ya seslenerek yanımıza gelmişti. Oldukça güzel olan kadın Minho'ya sarılırken ben çekingence duruyordum kenara. Tanımadığım evde tanımadığım birinin yanında olmak beni germişti.

"Aptal çocuk! Telefonun mu yok sanki! Hiç aramıyorsun beni. Aynı şehirde oturuyoruz kaç dakikalık yol. Görmeye bile gelmiyorsun!"

"Geldim ya işte anne..."

Anne mi? Ne demek anne? Ya Minho yalan söylüyordu ya da doktorlar dünyanın en doğal estetik yöntemini bulmuştu. Kadın aşırı genç görünüyordu."

"Sus ya, hiç konuşma bu konuda. Arkadaşın kim? Merhaba tatlım~"

Bana gülümseyen kadına bakarak bende gülümsemiş, ardından eğilerek selam vermiştim.

"Merhaba efendim~ Ben Minho'nun arkadaşı Han Jisung. Memnun oldum."

Düşmanı diyecek halim yoktu ya.

"Ah, ne kadar terbiyeli ve tatlı! Demek arkadaşsınız."

"Aslında, bu daha özel bir arkadaşlık anne~"

Minho gülümserken ben de ona dönmüştüm. Yuh, annesine düşman gibi olduğumuzu mu söyleyecekti?

"Biz çıkıyoruz."

Minho parmaklarını benimkilere geçirirken ben şaşkınlıkla ona dönmüştüm. O ise sadece bana gülümsemiş ve elimi sıkmıştı sertçe. Bana 'Beni bozma' der gibi bakıyordu.

"Ama bebeğim, bana Jisung'dan hiç bahsetmemiştin. Benim neden haberim yok bundan?"

Annesi alınmış gibi somurtmaya başladığında yanaklarım kızarmıştı. Her ne kadar sahte bile olsa dışlanmış hissetmiştim. Sanki buraya layık değilmiş gibi.

"Ah bebeğim Jisung, senden bahsetmiyorum~ Sadece Minho bana böyle şeyleri hep anlatır da. Seni beğenmediğim için değil!"

Minho'nun annesi telaşlı şekilde kendini ifade etmeye çalışırken içtenlikle gülümsemiş ve kafamı sallamıştım.

"Sorun yok efendim."

"Anne sonra sana uzunca anlatırım. Şimdi Jisung'la ilgilenmem gerekiyor."

"Keyfinize bakın tatlım."

Minho beni elimden tutarak odasına çıkarırken aklımdan Minho'ya uygulayacağım işkenceler geçiyordu. Deliricektim.

"Ne yapıyorsun ya manyak herif! Ne zamandan beri çıkıyoruz biz?"

Odaya girdiğimde sinirle ona çıkışmıştım. O ise yatağına uzanmış, bana sessiz ol işareti yapmıştı.

"Annem duyacak, bağırma bana."

Sinirle sandalyesine oturmuş ve ona bakmaya başlamıştım.

Cidden mi ya? Beni buraya sürükledin ve birden sevgili rolü yapmaya başladık. Hiçbir şeyden haberim bile yoktu. Anlatmayı düşünüyor musun acaba?"

"Senin dediğin gibi. Sevgili rolü yapacağız. Böyle."

Minho tüm sakinliği ile konuşurken ben daha çok sinirleniyordum. Saf kadını kandırmıştık.

"Amacın ne?  Ne diye sevgili rolü yapıyoruz biz!"

"Annem kanser."

Benim sinirli sözlerimin üstüne söyledikleri duraksamama yol açmıştı. Minho'ya baktığımda gayet sakin bir yüzle tavanı izliyordu. Benim ise içim gitmişti.

"....ne?"

"Annem kanser ve yakında büyük ameliyatlara girecek. Kurtulamama ihtimallerinin olduğu ameliyatlar. Yaşlılar genelde ölmeden önce görmek isterler çocuklarının evliliğini. Annemse bu mümkün olmadığından en azından sevdiğim, beni seven birisi olmasını istiyor. Beni çokça kişiyle tanıştırdı. Hepsi zengin ailelerin kızları. Ailemin yüzüne gülüp amaçları aslında paramız olan kızlar. Onlarla olacağıma ölürüm daha iyi."

Minho yerinde doğrulmuştu. Ağlamıyordu, ama gözleri dolu doluydu.

"Annemi mutlu etmeyi herşeyden çok istiyorum. Okulu bitirdiğimi göremeyebilir. O yüzden bu ikinci istediğini yapmak istiyorum. Her ne kadar birbirimizi sevmesek te sen gururlu birisin Jisung."

Oturduğum yerden kalmış ve onun yanına oturmuştum.

"Yardım et bana."

Kıyafetimin kolu ile neredeyse akacak olan gözyaşını sildim. Arkadamdaki duvara yaslandım.

"Annen gibi güzel bir kadının mutluluğu için sanırım bir süre sana katlanabilirim Minho."

yorumları okumak çok hoşuma gidiyor ya
bu bölümü yazarken içim şeyoldu
ne oldu bende bilmiyorum
ama duygusal oldum yani

fight me mate (minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin