1.Bölüm

2.8K 79 5
                                    

Luna'nın ağzından
Evet sonunda lise için üvey kuzenim ambar ve ben Buenos aires'e taşınıyoruz.Aileler olmadan oradaki evimizde kalacağız çok heyecanlı ve çok güzel olacak.
Luna:Ambar hadi hala hazırlanamadın mı?
Ambar:Hazırım valizlerimi arabaya katıyorlar birazdan aşağıda olurum.
Luna:Ambar bunlar ne böyle biliyorum taşınıyoruz ama bu kadar valiz çok fazla değil mi? Sonra alırdık arabaya nasıl sığmayı düşünüyorsun.
Ambar:üzgünüm ama ben bunlar olmadan bir yere gidemem hadi uçağı kaçırmak istemiyorsan acele et.
Sonunda gidiyoruz yazın başından beri oraya gitmeyi bekliyorduk Ambar'la çok heyecanlıyım.Uçak boyunca uyudu hiçbir şey konuşamadık evin oraya geldik.Taksiden indik ve hemen eve geçtik.
Ambar:Luna sonunda geldik Nina'yı aradın mı?
Luna:Ah hayır tamamen unutmuşum.Hemen arayım buraya gelsin.
📱📞
Luna:Nina biz eve geldik hadi acele et sende gel.
Nina:Geldiniz mi hemen geliyorum sizi çok özledim.
Luna:Bizde seni
Kapı çaldı Nina gelmiş olmalı
Luna:Ben bakarım ambar.
Çocuk:Merhaba ben Matteo yeni taşındınız galiba bu ev uzun zamandır boştu kim geldi diye bakmak istedim açıkçası.
Luna:Bende luna bizde buraya kuzenim ambar ile beraber taşındık aslında lise için.
Matteo:Sevindim o zaman sık sık karşılaşacağız gibi duruyor.
Luna:Sonra görüşürüz
Matteo:Görüşürüz
Kapıyı kapattım tam yukarı çıkıyordum tekrar kapı çaldı.
Luna:Nina ya sonunda geldin Ambar yukarıda gel hemen onun yanına gidelim.
Nina:Ambar
Ambar:Nina seni çok özledim hadi kızlar aşağı salona gidip film izleyelim patlamış mısırları luna yapar.
Luna:Hep ben hep ben ama bir sonraki iş sende Ambar gerçe ben sana diyorum ama asla yapmazsın.
Luna:Ambar maalesef mısırsız izleyeceğiz dolaplar bomboş yeni taşındığımız için hiçbir şey yok yarın bir şeyler alırız.
Ambar:Şimdi markete gidip bir şeyler alsan olmaz mı luna lütfen.Hava zaten hala kararmadı daha öğleden sonra nolur.
Luna:tamam hem bende çok acıktım bir şeyler yerim ben gelmeden filmi başlatmayın bu arada ne izlicez ona karar verin.bence fantastik bir şeyler izleye biliriz.
Ambar:ıyy hayır aşk izleyelim bence romantik bir şeyler olsun.
Nina:Ambar ne aşkı bence bilim kurgu izleyelim.
Onlar bu konuda tartışırken evden çıktım markete doğru yürümeye başladım.Tabi marketin yerini bilmediğim için telefonumdan haritaya bakarak yürüyorum.Ve bir anda kafama bir şey tosladı kafamı kaldırdım ve bu....

Bir lutteo hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin