2.Bölüm

2K 75 3
                                    

Luna:Matteo ya ne diye önüne bakmıyorsun ki koca kafanla öldürüyordun az kalsın.
Matteo:Asıl senin sakarlığın yüzünden çarpıştık o telefona bakacağına önüne baksan sakar kız çarpışmazdık.
Luna:Ne yani benim suçum mu?
Matteo:önüne bakmayan ben değilim.Görüşürüz sakar kız.
Luna:Görüşürüz koca kafa.
Off ya bu kadar poşeti nasıl taşıyacam ben şimdi biri bana sesleniyor.
Matteo:Hey luna
Luna:Sen hala gitmedin mi benimi takip ediyorsun
Matteo:Dünya senin etrafında dönmüyor farkındasın dimi telefonunu düşürmüşsün onu vermeye geldim.
Luna:Teşekkür ederim marketten alacaklarımı o kadar çok düşünüyordum ki dalmışım yanımda sanıyordum.
Matteo:Gerçekten bu kadar çok ne aldın ki heralde dolap bomboştu.
Luna:Yani buraya daha yeni geldiğimiz için dolap bomboş.
Matteo: Eve kadar yardım etmemi ister misin?hatta sormadığımı farz et hayır desende kabul etmiyorum bu kadar şeyi tek başına taşıyamazsın.
Eve kadar birlikte yürüdük pek konuşmadık eve geldik zili çaldım.
Ambar:Luna merhaba arkadaşın kim?
Matteo:Ben Matteo
Nina:Matteo senin burda ne işin var Luna siz tanışıyor musunuz?
Ambar:Ben ambar galiba tek seninle tanışmayan benim.
Matteo:Yok biz Nina ile okuldan tanışıyoruz aslında.Neyse luna ben gidiyorum sonra konuşuruz görüşürüz sakar kız.
Luna:Tamam koca kafa sonra görüşürüz.
Kızlar kollarımdan tutup hemen salona çektiler ikiside gözlerini açmış bana bakıyorlardı.
Luna:Niye bana öyle garip bakıyorsunuz
Nina:Ne demek niye öyle bakıyorsunuz Matteo ile nerden tanışıyorsun ne oldu.
Ambar:Çocuk yakışıklıymış ondan hoşlanıyorsun dimi ben senin gözünden tanırım lunacık aşık mı oldu yoksa.
Luna:Ne hayır hayır asla aşık da olmadım hoşlanmıyorum da.
Kızlar ne olup ne bittiğini filmden daha çok merak ettikleri için bana herşeyi anlattırdılar çok sıkıncada hemen odama çıktım yatağıma yatıp sadece uzanacam.Ah gene ne var mesaj geldi bu kimden koca kafa mı ne hayal mi görüyorum ben.
📱🤳🏻
Koca kafa:Ne yapıyorsun?
Sakar kız:???
Sakar kız:Matteo??
Koca kafa:Doğru tahmin sakar kız.
Sakar kız:Sen telefonuma kendinimi kaydettin bide koca kafa yazmışsın kendini bilmen güzel şey tabi.
Koca kafa:Sence sen bende ne diye kayıtlısın?
Sakar kız:Tahmin etmek çok zor değil sakar kız mı acaba ??
Koca kafa:Ooo sende kendini biliyormuşsun görünüşe göre :)
Sakar kız:Ya of gece gece seninle uğraşamayacağım ben yatıyorum.
Koca kafa:iyi geceler prenses.
Sakar kız:iyi geceler çilek çocuk.
Kızların yanına aşağıya indim okul hakkında konuşuyorlardı.
Luna:Ambar biz hangi okula gidicez?
Ambar:Nina ile aynı okula blake south college
Luna:Kızlar hadi yatalım artık yarın madem yeni okula başlayacağız ilk günden geç kalmak istemem.
Yataklara gittik ve uyumaya başladık.
Ambar:Luna hadi bir de geç kalkmak istemiyordun.
Luna:ya tamam hemen hazırlanıyorum ambar sen bizi Nina'nın sınıfına kayıt ettin dimi?
Ambar:Evet tabiki de Nina'nın sınıfındayız.
Hemen okula gitmeye hazırlandık.ve yola çıktık okula vardığımızda hemen sınıfa geçtik öğretmen iki yeni öğrencimiz diyerek sınıfa tanıttı bizi kafamı kaldırdım ve Matteo'da bizim sınıftaydı yani önemsediğimden değil ama tanıdık bir yüz olması iyiydi sınıfta.Ambar hemen Nina'nın yanına oturunca nereye oturacağımı bilmeden etrafa bakınca sadece Matteo'nun yanı boş olduğu için onun yanına geçtim.
Matteo:Ooo sakar kız kader bizi durmadan karşılaştırıyor galiba baksana şansa.
Luna:Ne alakası var bunun kaderle hiç bir alakası yok.Koca kafa susar mısın senin yüzünden dersi dinleyemiyorum.
Matteo:Merak etme ben sana notlarımı veririm.
Luna:Senden bir şey istemiyorum Matteo.
Zil çaldı hemen Ambar ve Nina'nın yanına gittim.
Luna:Kızlar ne yapıyorsunuz.
Nina:Sizi sınıftaki kızlarla tanıştırayım kızlar.
Jim:Ben jim.
Yam:Bende yam.
Jazmin:Ben Jazmin.
Delfi:Bende Delfi sizinle tanıştığıma çok sevindim.
Ambar:Bizde çok sevindik kızlar.
Luna:Evett o zaman ilk gün fotoğrafı.

Jazmin:Bu fotoğrafı hemen fab and chic'e koymam lazım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jazmin:Bu fotoğrafı hemen fab and chic'e koymam lazım.
Ambar:fab and chic'de ne?
Delfi:Bizim internet hesabımız.
Jazmin:Yani hesabımızda moda konuşuluyor paten konuşulyor şarkı müzik bunlar konuşuluyor.
Jim:Kızlar siz jam ve roller ı biliyor musunuz ? Orada biz genelde paten kaymaya gideriz open musicler oluyor şarkı söyleyip dans ediyoruz genelede okul sonrası takıldığımız bir yer.
Luna:Biz ambar ile paten yapmaya bayılırız şarkıda söyleriz.
Yam:O zaman akşam sizde gelin hem ortamı görmüş olursunuz.
Ambar:Tabi olur geliriz zaten önceden paten kaymayıda çok iyi biliyoruz biz .
Luna: O zaman akşam görüşürüz kızlar.
Luna:Nina ben çok acıktım kantine gidiyorum.
Nina:Sen zaten hep açsın Luna.
Kantine doğru yürüyordum ki yürümeyi bile bilmeyen ben tam düşecekken biri belimden tutup beni kendine doğru çevirdi kafamı kaldırdığımda Matteo.
Matteo:Galiba bu seferde seni ben kurtardım desene.
Luna:Teşekkür ederim Matteo.
Hala onun kollarındaydım.gözlerimin içine bakıyordu bende ona bakıyordum sonra sesizliği ben bozdum.
Luna:Ya her neyse cıvıtma hemen.
Matteo'nun ağzından
Lunayı orada bırakıp Gaston'un yanına gitmiştim ondan hoşlanıyor muydum yoksa dikkatim çekiyordu evet ama hoşlanmıyordum heralde.
Gaston:Matteo iyi misin?dalgın gibisin
Matteo:Yoo ne alakası var ki iyiyim
Gaston:Yoksa bu Luna ile mi alakalı aşık mı oldu birileri
Matteo:Ben ve aşık olmak hayır kesinlikle hayır sadece bir heves elde edince geçecek olan bir heves.
Gaston:Sen öyle diyorsan öyledir.
Luna'nın ağzından
Evet dersler bitti şimdi diğer kızlarla evlere gidip jam ve rollerda buluşacaktık.Ambar nina ve ben eve gelip üstümüzü giyindik.

Üstüme bunları giyinip nina ve ambarla evden çıkıp jem ve roller'a gittik oraya gittiğimde adete büyülenmiş gibi etrafa bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme bunları giyinip nina ve ambarla evden çıkıp jem ve roller'a gittik oraya gittiğimde adete büyülenmiş gibi etrafa bakıyordum.
Luna:Burası gerçekten mükemmel bir yer.
Ambar:Evet gerçekten Nina niye hiç bize burdan bahsetmedin.
Nina:bilmem aklıma hiç gelmedi hadi patenlerimizi alıp kaymaya ne dersiniz getirdiniz değilmi?
Luna:Evet tabikide.
Nina:Ama ilk önce burda çalışanlarla görüşün ondan sonra gidelim kaymaya simon pedro nico yada tamara ile konuşmalısınız.
Nina Simon ve Nico yu görünce yanımıza çağırdı
Simon:Evet galiba siz buraya yeni geldiniz.
Ambar:Evet yeni buraya taşındık.
Nico:Daha önceden hiç paten kaydınız mı?
Luna:Evet biz paten kaymaya bayılırız.
Nico:O zaman bugünlük burayı deneyin alışırsanız eğer beğenirseniz kayıt işlemlerini sonra hallederiz.Patenleriniz varsa kendi patenlerinizle yoksada burdan paten alıp kayabilirsiniz.
Luna:Teşekkürler çocuklar patenlerimiz var o zaman biz piste gidiyoruz.
Ambar Nina ve ben patenlerimizi giyip piste doğru ilerlemeye başladık ilk önce ambar gitti.Ve gerçektende çok güzel kaymaya başladı sonra arkasından ben gittim sanki uçuyormuş gibiydim birine çarptım tam düşecekken dengemi sağladım.
Luna:Burdada mı sen artık bana çarpmayı keser misin?
Matteo:Ben mi sana çarpıyorum asıl bana çarpan kişi hep sensin sakar kız.Sen paten mi kayıyorsun?
Luna:Evet niye çok mu şaşırdın.
Matteo:Hayır ama eğer paten konusunda yardıma ihtiyacın olursa özel öğretmenin burda.
Luna:Hiç gerek yok çilek çocuk ben kendim kayabilirim.
Ambar ve Nina nın yanına gittim ve saatlerce kaydık sonra kasanın oraya gidip Tamara ve Pedro ile kayıtları halledip eve geçtik. Çok yorulmuştum ve kızlar oturup konuşurken derin bir uykuya daldım.

Bir lutteo hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin