15.bölüm

557 27 11
                                    

Luna'nın ağzından
Cidden ağzım açık kaldı mütişti.
Matteo:çok iyi değiller miydi?
Luna:evet bencede.
Ramiro:pistin kralı geliyor şimdi.
Tamara:madem böyle çifter çifter başladık çıkmak isteyen herkes çifli çıkacak seçin çifterinizi ramiro seç birini çık.
Delfi:yam'ı seçecek zaten belli.
Ramiro:jim hadi gel.
Jim:ben mi?
Ramiro:evet hadi gelsene.
Jazmin:yam iyimisin?
Yam:evet iyiyim jim'i seçmesine kırılmadım ama neden beni seçmediğini anlamadım.
Tamara:hadi başlaya bilirsiniz.

Ramiro:muhteşemim
Jim:biz ramiro biz sen değil sadece.
Ramiro:muhteşemiz.
Tamara:çok erken konuşmayın daha çıkmayanlarda var biliyorsunuz değil mi?evet şimdi kim çıkacak?
Jazmin:normalde bizde vardık ama sen çift çift çıkın diyince geriye kimse kalmıyor üç kızız çünkü burada.
Tamara:onu diğer arkadaşlarınıza söyleyin yarımı çift olarak çıkıp diğer yarımıda tek çıkamaz çocuklar üzgünüm diğerleri için finalde yer alacak olarak siz üç grubuda seçtim o zaman.
Ramiro:evet biliyordum.
Jim:ramiro yam'la konuşsan mı acaba üzgün görünüyor. 
Ramiro:yam dursana bir. Jim'i seçtiğim için kızgın değilsin değil mi?
Yam:hayır tabiki ama niye beni seçmediğini merak ediyorum sadece.
Ramiro:seninle daha öncedende birlikte yarışmaya katıldık ama kazanamadık bunu zaten biliyorsun ve jim de patende cidden iyi onunla ikimiz kaydığımızda güzel olacağını biliyordum. O yüzden onu seçtim. Seninle zaten denediğimiz bir şeyi tekrar denemek faydasız olacaktı.
Yam:yani sana göre paten kayarken sorun yaratan kişi ben miydim? sorun yaratan kişi sendin asıl sadece kendini düşünmen en büyük problemindi senin. Sen zirvede yanlız olmak istiyorsun sorunun bu ama tek başına hiç bir şey yapamazsın aslında haklısın biz seninle hiç uymuyoruz çünkü ben kendimden başka birilerinide düşüne biliyorum. Bu yüzden ne patende çift olabiliriz ne de normalde.
Ramiro:sen bilirsin yam ben söyliyeceğimi söyledim niye seni seçmediğimi sen sordun bende söyledim.
Tamara:seçtiğim çiftler buraya gelebilir mi?çocuklar bu final performansı çok önemli sıkı çalışmanızı çaba sarf etmenizi istiyorum.
Ambar:tabikide tamara biliyoruz. Şarkı olarak luna'nın şarkısını kullana biliriz gerçekten güzel bir şarkı koreografiyide ona göre yapabiliriz ne dersiniz.
Simon:bence muhteşem bir fikir tamara bu arada üç gün sonra open var.
Tamara:evet bu arada bu open çok önemli bu openda puanlanacak iki kişi finale çıkacak kazananda sponsor olan plak şirketiyle klip çekecek.
Matteo:ne gerçekten mi?
Simon:bu süper alanda toplayalım ozaman herkesi kimler katılacağını söylesin.
Herkes alanda toplanmıştı.
Tamara:evet ismini opena yazdırmak isteyenler kimler?
Yam:ben
Simon:ben
Matteo:bende varım
Ambar:benide yaz tamara
Matteo:luna sen
Luna:yok ya ben istemiyorum finale odaklanmayı istiyorum sadece.
Tamara:evet başka kimler.
Nico:beni de yaz tamara.
Tamara:tamam ozaman hepinizi yazdım üç gün sonraya hepiniz hazır olun sizi diğerleri puanlıyacak.
Ambar:luna hadi eve gidelim yarın okul var.
Luna:doğru çilek çocuk gürüşürüz.
Matteo:yarın görüşürüz.
Ambarla eve gittik. Odalara geçmeden biraz konuştuk.
Ambar:luna duydun mu ramiroyla yam kavga etmişler araları aşırı kötüymüş şuan.
Luna:evet duydum. Umarım barışırlar jim de arada kalmış çok üzgün. Open'a katılıyorsun demek ambar.
Ambar:tabikide katılıyorum.
Neyse simonda sende kazansan zaten finalde birlikte performans sergileyeceğiniz kesin.
Ambar:evet ama kazanmak istiyorum.
Yatağa gidip yattık sonra.
Matteo'nun ağzından
Sonunda sabah oldu okula doğru yola çıktım. O benicio ile emilia da bizim okula geçiş yapmışlardı en kötü yanı buydu bugünün. Sınıfa girdiğimde yerimde benicio'yu görünce sinirlenmeden duramadım zaten.
Matteo:ne işin var senin benim yerimde luna'nın yanında.
Benicio:tamam sakin ol ya kalkıyorum zaten.
Matteo:ne konuşuyordunuz onunla.
Luna:hiç bizim okula kayıt olduklarını burada olacaklarını falan söyledi o kadar fazla bir şey konuşmadık zaten matteo sen geldin.
Matteo:ben geldim diye mi konuşamadınız yani.
Luna:hayır saçmalama ben öyle mi dedim şimdi.
Hoca:evet sınıfımıza iki kişi geldi. Kendinizi tanıtıp boş bulduğunuz yerlere oturabilirsiniz.
Benicio:ben benicio zaten bir çoğunuzuda tanıyorum. Onlarda beni tanıyor tekrar tanışmaya gerek yok.
Matteo:ne boş bir çocuk bu ya.
Luna:boşver matteo ya.
Emilia:bende emilia.
Ambar:çok açıklayıcı oldu keşke direk şeytan deseydin daha iyi anlardı herkes.
Nina:ambar sakin.
Hoca:kısa açıklamalarınız için teşekkürler çocuklar. Evet ben bu tatile giden gruba bir sözlü yapmak isterim.
Jim:ne niye ki.
Yam:niye sadece biz.
Hoca:madem tatile falan gidiyorsunuz konularıda çok iyi biliyorsunuzdur o zaman merak etmeyin tek soru soracağım ve aşırı kolay bir soru bunu bilirseniz hepiniz eksi puan almaktan kurtulacaksınız. Giden herkes ayağa.
Nina:bu cidden çok saçma.
Hoca:o zaman sana soru sormayalım direk eksi puan aldın nina.
Nina:ne ?
Hoca:sen oturabilirsin.
Benicio:ilk dersten ben çok eğleniyorum.
Hoca:en son derste hangi konuda kaldığımızı bilen varmı aranızda?
Hoca:ben belki aranızdan biri bilir diyordum da hepiniz sessizsiniz madem dersle alakanız bu kadar oturun eksi puan aldınız.
Luna:bu ne cidden ya tatile gittik diye cezalandırılıyoruz.
Matteo:benicio'nun nasıl güldüğünü gördün mü sen?
Luna:duymayan yoktur heralde. Nasıl mutlu olduysa. Of sınavda yaklaşıyor kesin düşük alacağım.
Matteo:benim notlarımı veririm ben sana onlardan çalışırsın.
Ambar:jim çıkışta prova için jam ve rollera gelmeyi unutma.
Jim:aa unutuyordum az kalsın yam çıkıştaki planı iptal etmemiz lazım.
Yam:yok zaten bende open'a katılacağım ya ona çalışacaktım.
Yemek vakti gelince lunayla yemekhaneye gittik. Yemekleri alıp masaya geçtik. Benicio da ambarın yanına geldi emilia da benim diğer yanıma oturdu.
Matteo:siz niye istenmediğiniz yere geliyorsunuz?
Benicio:sen istemiyor olabilirsin ama belki başkaları istiyordur.
Matteo:kimsenin sizi istediği falan yok gidin yan masaya oturun sizi isteyen gelir zaten yanınıza bu kadar basit merak etme.
Luna:hem okulda hemde roller'da ben bunları görmek istemiyorum.
Ambar:ay bende ne diye geldilerse.
Nina:gaston sen ne düşünüyorsun?
Gaston:yani otelde bu kadar olay çıkardıktan sonra hala yanımıza gelmeleri büyük yüzsüzlük.
Okul bittikten sonra hep birlikte roller'a gittik.
Bizim grup direk piste geçti.
Tamara:çocuklar cidden iyi çalışıyorsunuz. Ben kazanacağımızdan eminim bizi geçebileceklerini zannetmiyorum çünkü bu sefer bizimde iddialı ve çok iyi hareketlerimiz var.
Simon:katılıyorum yaptığımız koreografi şarkıylada çok güzel uyuyor. Üstelik yarışmaya zaten daha çok var bu sefer çalışmalarada çok erken başladık çok iyi geçeceğinden şüphem yok.
Ramiro:bir dakika arkadaşlar şunu da unutmayalım bu sefer takımda ben varım en önemlisi bu.
Jim:biz varız ramiro biz.
Ramiro:evet biz.
Tamara:mola verelim bugünlük bu kadar openda olanlarda open'a hazırlanabilirler.
Luna'nın ağzından
Herkes dağılmış kenarlarda şarkılarına çalışıyordu.
Bende koreografilere çalışmaya devam ediyorum.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir lutteo hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin